Gå til innhold

Liker din katt adventskalender fra Trixie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pus fikk adventskalender fra Trixie kjøpt hos Buddy.

Han likte ikke noen av godbitene og spiste vel én bit, og etter den første uken hadde han snust og smakt på de forskjellige typene godbiter men likte ingen.

Jeg åpnet kalenderen og tok ut alle posene, og ga de til katten til naboen som heller ikke likte godbitene.

Naboen ga resten av posen til en annen katt som heller ikke likte godbitene.

Dette synes jeg er merkelig og ga beskjed til Buddy om at tre katter som har prøvd godbitene ikke likte de overhodet.

De sa da at de aldri har fått noen negative tilbakemeldinger på adventskalenderen og trodde at dette var helt tilfeldig.

Saken er vel at folk aldri gidder å gi beskjed til dyrebutikken om at produktet ikke faller i smak hos dyret, og heller ikke gir det videre til andre.

Anonymkode: 4362d...6b0

Videoannonse
Annonse
Gjest vintersolverv
Skrevet

Tror folk er dårlige på å gå tilbake med ting generelt. Jeg går som regel tilbake med ting selv, men nå har jeg kjøpt to typer katteleker som går opp i sømmen første dagen, slik at jeg har måttet sy dem sammen igjen, og de er faktisk fra Trixie... Jeg orker ikke gå tilbake med dem da lekene funker fint, de er bare utrolig dårlig sydd.

Skrevet

Ingen av mine liker slikt. Jeg har også 6 fosterkatter. En av de likte det ikke, resten spiste opp. Men de er jo ikke vant til god mat heller, så de spiser alt de får :P 

Anonymkode: 22428...ba7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen av mine liker slikt. Jeg har også 6 fosterkatter. En av de likte det ikke, resten spiste opp. Men de er jo ikke vant til god mat heller, så de spiser alt de får :P 

Hvorfor gir du ikke kattene god mat?

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvorfor gir du ikke kattene god mat?

Jeg har aldri skrevet at jeg ikke gir dem god mat. Jeg har skrevet at de ikke er vant til det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har aldri skrevet at jeg ikke gir dem god mat. Jeg har skrevet at de ikke er vant til det.

Hvis du hadde gitt de god mat hadde de jo vært vant til det 

Skrevet

Nei, de likte ikke det. Så det kjøpte jeg kun en gang. 

Anonymkode: 427df...8d7

• Nyttig 1
Gjest vintersolverv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du hadde gitt de god mat hadde de jo vært vant til det 

Les posten: "Ingen av mine liker slikt. Jeg har også 6 fosterkatter"
Posteren har altså egne katter, og fosterkatter. Fosterkattene spiste det, men ikke hennes/hans egne katter.

Skrevet

Hadde Trixie-kalender for noen år siden. Katten likte noen av bitene de første dagene, men mista raskt interessen. Hun gjør det samme med Trixie-godteri utenom kalenderen også da - er helt vill når jeg åpner posen, men gidder ikke mer etter at hun har fått smakt noen biter. Jeg syntes kalenderen hadde alt for mye i hver luke også, så jeg sparte på innholdet i noen og prøvde å servere det etter noen måneder, men hun ville fortsatt ikke ha.

Jeg klagde ikke på kalenderen da. Jeg klager ikke til butikken hvis jeg ikke likte sjokoladen i min egen kalender heller, liksom. 
Jeg tenker det katten som er kresen og ikke kalenderen sin feil. Jeg kjenner noen som påstår at katten deres elsker kalenderen, og noen av dyrebutikkene har jo kundeanmeldelser som sier de er fornøyde (hvis de er ekte da ...) 

Men kanskje man burde det. Kattene kan jo ikke forklare seg, så de som lager kalenderne kan vel egentlig putte hva som helst inni. 

Anonymkode: 0ade8...a48

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde Trixie-kalender for noen år siden. Katten likte noen av bitene de første dagene, men mista raskt interessen. Hun gjør det samme med Trixie-godteri utenom kalenderen også da - er helt vill når jeg åpner posen, men gidder ikke mer etter at hun har fått smakt noen biter. Jeg syntes kalenderen hadde alt for mye i hver luke også, så jeg sparte på innholdet i noen og prøvde å servere det etter noen måneder, men hun ville fortsatt ikke ha.

Jeg klagde ikke på kalenderen da. Jeg klager ikke til butikken hvis jeg ikke likte sjokoladen i min egen kalender heller, liksom. 
Jeg tenker det katten som er kresen og ikke kalenderen sin feil. Jeg kjenner noen som påstår at katten deres elsker kalenderen, og noen av dyrebutikkene har jo kundeanmeldelser som sier de er fornøyde (hvis de er ekte da ...) 

Men kanskje man burde det. Kattene kan jo ikke forklare seg, så de som lager kalenderne kan vel egentlig putte hva som helst inni. 

Anonymkode: 0ade8...a48

Hvis man ikke klager på produkter man kjøper så kan ikke produsenten forbedre seg. Jeg ringte butikken jeg kjøpte adventskalenderen i, og de hadde ikke fått noe tilbakemelding på kalenderen.

De var takknemlige for at jeg ga beskjed og skulle overbringe det til produsenten Trixie.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...