Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år har vi kjent på (som mange andre) at økonomien er trang så jeg foreslo til mannen min at vi kunne droppe gaver mellom oss. Det viktigste er jo at barna får. Det syntes kan var stusselig og lite romantisk og mente vi kunne unne oss en liten gave iallfall..  vi var invitert bort til hans foreldre på julaften. Gavene ble åpnet, han åpnet sin, ble glad og fornøyd. Da kvelden var omme og vi hadde dratt hjem og lagt barna spurte jeg om han hadde lagt igjen gaven min her hjemme? Det hadde han tydeligvis ikke.. han hadde glemt å kjøpe. 
Det er ikke så nøye altså, men er ikke det litt stusselig og uromantisk da? Mer uromantisk å glemme å kjøpe gave enn å droppe å kjøpe pga økonomi? Ja jeg vet at jeg foreslo det selv men hadde liksom trodd at det han sa gjaldt begge veier liksom. 

Anonymkode: 17b9f...405

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sa han når dere snakket om det?

• Liker 1
Skrevet

Vær like uromantisk tilbake. Send vippskrav og innfør sexnekt

Anonymkode: 298ce...72c

Skrevet

Du foreslo å droppe pga økonomi, han var uenig og ville dere skulle gi iallefall en liten ting til hverandre…..så kjøper du til han å gir….mens HAN glemmer å kjøpe gave til deg?!

Dust!

Anonymkode: a58a0...94e

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

For en dust! Vi droppet og gaver til hverandre iår, men kjøpte en liten ting til hver fra ungene. 

Anonymkode: a9321...a23

• Liker 1
Skrevet

Pleier han å kjøpe gave til deg?

Normalt sett burde han jo vært helt fra seg da han oppdaget at han hadde glemt det.

Anonymkode: 89ffa...d03

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Ulla Ullsokk skrev (1 minutt siden):

Hva sa han når dere snakket om det?

Jeg nevnte det ikke før vi vi kom hjem og jeg tror helt ærlig han ikke hadde tenkt på det i det heletatt før jeg spurte. Da skvatt han til litt og virket flau. Han sa.. oj… jeg glemte det helt! Da sa jeg: åja.. det var litt stusselig. Så sa han «ja, sorry.»

ingen big deal. Vi snakket ikke mer om det. Jeg er ikke lei meg eller noe men er litt irritert.  Jeg kjenner han jo godt. Han blir som ett barn i jula. Er veldig knyttet til juletradisjoner. Men glemmer kanskje litt at nå er han en av de voksne og må ta ansvar selv. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes han må gjøre noe ekstra kult for deg for å bøte på dette. Makan!

Anonymkode: 47d12...6f1

• Liker 2
Skrevet

Det var skikkelig rævva gjort av han! Han bør komme på banen med nyttårsgave! Ellers vet du hva han får neste år.

Anonymkode: 99de1...dcb

• Liker 2
Skrevet

Forhåpentligvis får du en gave i romjula ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg ville minnet ham på samtalen dere hadde før jul. 

Anonymkode: cc6c4...5cd

Skrevet

Han sa i dag at han kunne kjøpe når butikkene åpner i morgen, men jeg sa vi legger pengene i sparepotten og drar på tur hele familien i morgen istedenfor. (Tur med familien er jo forøvrig en deilig julegave❤️

fortsatt god jul alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...