AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Hei Jeg fikk link av en kompis om å kjøpe bokser far norkak for å støtte hans barn en eller annen forening. Dette var 20 november. Jeg har fortsatt ikke sett snurten av boksene og jeg har ikke betalt. Jeg trodde jeg skulle få dem til jul. Nå etter jul vil jeg ha minst mulig søt saker i hus så lurer på om det er mulig å avbestille de boksene? Jeg ønsker fortsatt å støtte den gruppa for ungenes del men vil ikke ha kakeboksene. Tenkte at jeg bare kunne betale og så la han beholde boksene går det an? Anonymkode: 1dde8...ba8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Her leverer de ikke ut kakene før betalingen er registrert på Vipps. Hvordan de gjør det der du har bestilt må du nesten spørre dem om. Anonymkode: 8dc5e...ec4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Kan du ikke bare si det til kompisen din da? At du gjerne vippser for boksen, men at de kan beholde den selv eller gi det til noen andre😊 Anonymkode: 0b170...ec8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå