AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Jeg har vært separert i sju måneder og har siden møtt en ny. Vi har møttes ukentlig, snakket hver eneste dag i telefonen og er intime på alle måter. Er med andre ord som kjærester når vi er sammen, men har holdt det skjult for omverdenen av hensyn til mannen som fortsatt bor hos meg i påvente av å finne seg et nytt sted og mine to barn. Jeg har kommet til et punkt hvor jeg ønsker å vite hva min nye ønsker for framtiden, men han vil ikke gi meg noe svar på grunn av situasjonen. Det gjør meg veldig trist, for jeg er veldig glad i han og føler han gir meg veldig miksete signaler. Bør jeg gi han tid eller innse at hvis han ikke vet hva han føler etter så mye tid sammen, så er det ikke verdt det? Anonymkode: acd03...4b4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Han vil ikke binde seg til DEG. Det er trist, men sånn er det. Ikke kast bort tiden din. Anonymkode: e8fcd...a60 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil ikke binde seg til DEG. Det er trist, men sånn er det. Ikke kast bort tiden din. Anonymkode: e8fcd...a60 Slutt å tulle. Har du ikke fått med deg at TS fortsatt bor sammen med MANNEN sin? Det er TS som må roe seg kraftig ned her. Anonymkode: 0e682...0b7 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har vært separert i sju måneder og har siden møtt en ny. Vi har møttes ukentlig, snakket hver eneste dag i telefonen og er intime på alle måter. Er med andre ord som kjærester når vi er sammen, men har holdt det skjult for omverdenen av hensyn til mannen som fortsatt bor hos meg i påvente av å finne seg et nytt sted og mine to barn. Jeg har kommet til et punkt hvor jeg ønsker å vite hva min nye ønsker for framtiden, men han vil ikke gi meg noe svar på grunn av situasjonen. Det gjør meg veldig trist, for jeg er veldig glad i han og føler han gir meg veldig miksete signaler. Bør jeg gi han tid eller innse at hvis han ikke vet hva han føler etter så mye tid sammen, så er det ikke verdt det? Anonymkode: acd03...4b4 Du har møtt en fyr som vil ha deg i din situasjon fordi dere ikke kan binde dere nå og bli seriøse, du er utilgjengelig slik ting er nå og det er det han vil. Beklager men han ville ha useriøs morro og raskeste måten er ei dame med barn som fortsatt bor med eksen, for han tenker ikke at du egentlig vil gå videre så fort kanskje. Jeg hadde aldri blitt sammen med en fyr som fortsatt bor med eksen han har unger med og er midt i et brudd, hadde tenkt at han ikke klarer å regulere egne følelser og bearbe ting, og er redd for å være alene... Anonymkode: 23f6b...82b 12
smilo Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 Du bor fortsatt sammen med mannen og barna. Er mannen informert om at du har en ny og er barna informert om brudd? Jeg tenker at her må du roe ned. Din nye flamme skal uansett ikke inn i noen rolle som stefar de første to årene etter du og mannen flytter fra hverandre, så her har du godt tid. Sannsynligvis synes din nye flamme bare at dette er tidsfordriv og sannsynligvis litt spennende, men å få en ny familie i fanget et nok neppe ønskemålet. 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 Du har det jo alt for travelt. Herreminhatt. Det finnes ikke en seriøs mann som går inn i et varig forhold med ei som fortsatt bor med mann og barn. Ro deg ned. Rydd opp i eget liv. Finn deg sjæl. Nyt livet. Anonymkode: 65d78...a30 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har det jo alt for travelt. Herreminhatt. Det finnes ikke en seriøs mann som går inn i et varig forhold med ei som fortsatt bor med mann og barn. Ro deg ned. Rydd opp i eget liv. Finn deg sjæl. Nyt livet. Anonymkode: 65d78...a30 Takk, tror kanskje du har helt rett her. Er så utålmodig etter å starte et nytt liv og burde puste litt. Men har virkelig gitt meg hen til denne mannen, og kanskje derfor det føles så sårt. Jeg burde kanskje tenke at vi heller er venner framover til jeg får ryddet opp i eget liv og han finner ut hva han vil.. Anonymkode: acd03...4b4 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk, tror kanskje du har helt rett her. Er så utålmodig etter å starte et nytt liv og burde puste litt. Men har virkelig gitt meg hen til denne mannen, og kanskje derfor det føles så sårt. Jeg burde kanskje tenke at vi heller er venner framover til jeg får ryddet opp i eget liv og han finner ut hva han vil.. Anonymkode: acd03...4b4 Drit i ham, jeg tror han bare er en anledning så du slipper å ta tak i alt i livet ditt og ved deg du burde jobbe med. Ingen, absolutt ingen bør gå fra et forhold og rett inn i ett annet med slik overlapping, og du har barn og. Du snakker om nytt liv, ja ditt nye liv har begynt som singel, du må kjenne på og lære hvordan det er å være alene. Anonymkode: 23f6b...82b 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #9 Skrevet 26. desember 2023 Og nei, TS, du er IKKE separert. Det er en løgn. Anonymkode: 0e682...0b7 2
Belima Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 Jeg forstår ikke hvorfor det haster så å finne en ny partner når et forhold ryker. Barna er de som blir "ofre" for de voksnes stress. Tenker dere ikke på at barna må igjennom en sorgreaksjon ved skilsmisse/oppbrudd. Det må bli den voksnes ansvar å la barna slippe å måtte forholde seg til en ny voksen minst et år etter et brudd. I tillegg så tar det tid for oss voksne å komme 100% på bena når et samliv ryker. 1 2
viren Skrevet 26. desember 2023 #11 Skrevet 26. desember 2023 Du er ikke separert om dere fortsatt bor sammen. Få eksen til å flytte ut og se hvordan forholdet til han nye utvikler seg. 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #12 Skrevet 26. desember 2023 Belima skrev (11 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor det haster så å finne en ny partner når et forhold ryker. Barna er de som blir "ofre" for de voksnes stress. Tenker dere ikke på at barna må igjennom en sorgreaksjon ved skilsmisse/oppbrudd. Det må bli den voksnes ansvar å la barna slippe å måtte forholde seg til en ny voksen minst et år etter et brudd. I tillegg så tar det tid for oss voksne å komme 100% på bena når et samliv ryker. Fordi mange klarer seg dessverre ikke alene, enten emosjonelt eller økonomisk Anonymkode: e8fcd...a60 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #13 Skrevet 26. desember 2023 Skjønner godt at han ikke vil forplikte seg når du enda bor med eksen. Han kan jo ikke vite når dere flytter fra hverandre, eller om dere går tilbake igjen. Anonymkode: 915da...a20 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #14 Skrevet 26. desember 2023 Du bor fremdeles med eksen- det er to barn involvert. Han høres ut som en fornuftig mann, syns jeg. Du har ikke dårlig tid, rydd opp i rekkene og la ting roe seg,. Så kan dere ta en vurdering. Anonymkode: e1e2c...b67 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #15 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bor fremdeles med eksen- det er to barn involvert. Han høres ut som en fornuftig mann, syns jeg. Du har ikke dårlig tid, rydd opp i rekkene og la ting roe seg,. Så kan dere ta en vurdering. Anonymkode: e1e2c...b67 En fornuftig mann ville latt være å involvere seg i utgangspunktet. Anonymkode: 23f6b...82b 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #16 Skrevet 26. desember 2023 Når skal du selv forplikte deg, da? Du bor jo bokstavelig talt med eksen. Anonymkode: 40a48...07b 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #17 Skrevet 26. desember 2023 Hvordan har du klart å bli separert når du fortsatt bor sammen med (eks)mannen? Anonymkode: 160f2...963 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #18 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan har du klart å bli separert når du fortsatt bor sammen med (eks)mannen? Anonymkode: 160f2...963 Ja, det er et poeng. Han har vært syk, så det har tatt litt tid med prosessen, derfor blir det feil å si at man er separert. Barna er informert og har vært det lenge. Anonymkode: acd03...4b4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #19 Skrevet 26. desember 2023 Ikke kast bort mer tid på han. Anonymkode: bb424...f3c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #20 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, det er et poeng. Han har vært syk, så det har tatt litt tid med prosessen, derfor blir det feil å si at man er separert. Barna er informert og har vært det lenge. Anonymkode: acd03...4b4 Nå må jeg bare si det: Skjerp deg! Anonymkode: 0e682...0b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå