Gå til innhold

Sex med ei på 60 år

Geojak

Anbefalte innlegg

Til dere yngre man blir ikke «for gammel»

Kona fylte 60 år tidligere denne måneden.
Nå i jula har vi, som før, hatt ekstra tid til litt kos og sex 🥰

Og det er fortsatt herlig 😊
Joda kroppen hennes (og min) har forandret seg siden vi var 23…
men vi nyter fortsatt sex, jeg går fremdeles ned på henne og gir henne en herlig orgasme.😛😍
Og hun nyter det og blir fortsatt våt og glatt som før når hun kommer.

Så sexlivet stopper ikke opp selv om vi blir eldre, eller «godt voksen» som vi liker å si. 🥰

• Hjerte 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Geojak skrev (5 minutter siden):

men vi nyter fortsatt sex, jeg går fremdeles ned på henne og gir henne en herlig orgasme.😛😍

Så sexlivet stopper ikke opp selv om vi blir eldre, eller «godt voksen» som vi liker å si. 🥰

Ok. Da vet vi det. Selv om jeg tror de fleste visste det fra før, så styrket det kanskje selvfølelsen din av å få skryte litt av deg selv og dine prestasjoner.

Anonymkode: 2c61b...f7f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Våt" når hun er 60? Tror ikke på det 

Anonymkode: 8b751...dae

Du får tro som du vil.
Men husk alle er forskjellig, og hun blir faktisk det..
våt og glatt, men ikke like mye som før, så litt glidemiddel er ikke å forakte 😉

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok. Da vet vi det. Selv om jeg tror de fleste visste det fra før, så styrket det kanskje selvfølelsen din av å få skryte litt av deg selv og dine prestasjoner.

Ser mange innlegg her, der folk tror sexlivet stopper opp når man runder 50 eller egentlig lenge før det…

Ville egentlig bare poengtere at det gjør ikke det.
Er nok ikke ment/tenkt som skryt nei..

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er en bra og viktig tråd. Vi trenger en motvekt til alle de sure innleggene og janteloven.

Dessuten er det mye uvitenhet og fordommer ute og går, som her:

Anonymkode: 2977e...790

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du gammel? Du vet at kroppen forandrer seg forskjellig. Du vet at noen har sex på eldrehjem også? Noen er knusktørr når dem er 60 og noen er våte. Jeg blir bare verre og verre. Så våt at jeg synes det er nesten ekkelt. Men mannen tenner så mye på det. Så folk er forskjellig. 

Anonymkode: 8c497...355

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne på 60, og min mann og jeg har et kjempegodt sexliv fortsatt, etter 30 år sammen. Har god sex et par ganger i uken, og jeg kommer hver gang.

Så ja, selvsagt er det mulig. Også opp i 80-årene, det vet jeg fordi jeg har en venninne i den alderen.

På sånne forum som dette blir det ofte veldig problemfokus dessverre. Det viktigste er jo å unngå å låse deg fast, å ta vare på den gode stemningen og intimiteten hver eneste dag.

Anonymkode: 76343...5ff

• Liker 2
  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er kvinne på 60, og min mann og jeg har et kjempegodt sexliv fortsatt, etter 30 år sammen. Har god sex et par ganger i uken, og jeg kommer hver gang.

Så ja, selvsagt er det mulig. Også opp i 80-årene, det vet jeg fordi jeg har en venninne i den alderen.

På sånne forum som dette blir det ofte veldig problemfokus dessverre. Det viktigste er jo å unngå å låse deg fast, å ta vare på den gode stemningen og intimiteten hver eneste dag.

Anonymkode: 76343...5ff

Takk for at du deler, det er dette jeg ville ha frem. Når veldig mange skriver at «gamle» ikke har et aktivt sexliv.

selv om enkelte unge nok ikke kan se for seg at godt voksne har et aktivt sexliv 😉

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gammel? Du vet at kroppen forandrer seg forskjellig. Du vet at noen har sex på eldrehjem også? Noen er knusktørr når dem er 60 og noen er våte. Jeg blir bare verre og verre. Så våt at jeg synes det er nesten ekkelt. Men mannen tenner så mye på det. Så folk er forskjellig. 

Slik er det her også. Kona har alltid blitt veldig våt, og det har faktisk ikke blitt noe mindre selv om hun har rundet 60.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som skrev at du ikke tror en dame på 60 blir våt? har du noen gang hatt sex med en dame over 50 lissom?

Jeg er over 50 og blir våt ved fingring og sånt av partner fortsatt. Venter bare på at det skal bli knusktørt som alle skriver om men det har ikke blitt det enda. 

Min partner er 18 år yngre så funker fjell. 

Anonymkode: 4b77e...fd3

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geojak skrev (4 timer siden):

Ser mange innlegg her, der folk tror sexlivet stopper opp når man runder 50 eller egentlig lenge før det…

Ville egentlig bare poengtere at det gjør ikke det.
Er nok ikke ment/tenkt som skryt nei.

Enig. Altfor mange tenker negativt om framtiden. Vi er også veldig aktive og har kost oss i bortimot 35 år nå. Hun også blir våt og kåt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare verre og verre. Så våt at jeg synes det er nesten ekkelt. Men mannen tenner så mye på det. Så folk er forskjellig. 

Min er bare 55, men hun er så våt at det er utrolig. Håper det roer seg litt mot 60-årene, selv om det er herlig på sin måte.

Anonymkode: 33409...2c7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du som skrev at du ikke tror en dame på 60 blir våt? har du noen gang hatt sex med en dame over 50 lissom?

Jeg er over 50 og blir våt ved fingring og sånt av partner fortsatt. Venter bare på at det skal bli knusktørt som alle skriver om men det har ikke blitt det enda. 

Min partner er 18 år yngre så funker fjell. 

Anonymkode: 4b77e...fd3

Det var jeg som skrev det. 

Det er selvfølgelig mulig, men det er unntak, ikke regelen. Og hvorfor skulle ts lage denne tråden i det hele tatt? Prøver han å overbevise andre eller seg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som skrev det. 

Det er selvfølgelig mulig, men det er unntak, ikke regelen. Og hvorfor skulle ts lage denne tråden i det hele tatt? Prøver han å overbevise andre eller seg selv? 

Som TS får jeg vel svare deg her.
Har ikke behov for å overbevise hverken meg selv eller andre.

Selv om du muligens vet alt fra før, er det mange poster der folk skriver at sexlivet forsvinner når man blir eldre.
Vel dette var ment som et positivt innlegg, for å beskrive/informere om at det faktisk ikke gjelder alle.

Og som du ser av svarene her er nok unntaket oftere enn du tror, selv om det kanskje ikke gjelder deg selv eller din partner.

Endret av Geojak
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Geojak skrev (5 timer siden):

Kjør på i minst 20 år til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er det dummeste jeg har hørt. Jeg knuller ei på over 59 og hun blir kliss våt. Så våt at jeg ikke kjenner pikken glir i fitta. Jeg vet dame på 75 som fortsatt blir våt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vet du åpenbart ingenting om. K61.

Anonymkode: beb83...182

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les deg litt opp.

Man blir fortsatt våt, men ikke like raskt. Glidekrem er fint uavhengig av alder. 

Anonymkode: a4b5e...3a1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...