AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Helt siden begynnelsen har vi slitt på sexfronten. Jeg tenkte kanskje dette ville gå seg til når han ble mer trygg, noe det ikke har. Det er alltid det samme, og han syns svært mange normale ting er kleint. Før han datet jeg dominerende menn, som var pene og «alle» ville ha. Dette var ikke noe for meg, og jeg prøvde derfor å endre hvem jeg forelsket meg i. Jeg forelsket meg i min samboer for han var snill, god, enkel å snakke med, og alltid der for meg. Familieorientert, åpen etc. Jeg tror at sexlivet er dårlig for han er lite dominerende, og kunne gjerne trengt en dame som var dominerende. Jeg er ikke det, og kunne trengt en mann som var det. Har prøvd å snakke med han om dette men han blir fornærmet, sier at han ikke er en type som gjør sånn - og det må jeg jo respektere. Likevel er det vanskelig, da sexlysten så og si er helt borte etter 4 år sammen (med en liten baby på 11 mnd). Jeg har sexlyst, men ikke på han og det er forferdelig å føle slik. Jeg ønsker å være med han, elsker han men klarer ikke se for meg årevis med dårlig sex. Har noen slitt med samme problem og klart å ordne opp i det? Isåfall hvordan? Jeg har også merket at følelsene er blitt mindre, da det har skjedd noen alvorlige ting som er vanskelig å tilgi (ikke utroskap), og vet ikke om dette i kombo med småbarn også kan ha ødelagt. Vi har gått fra å ha sex hver dag til 1 gang i uka max Anonymkode: f9e0e...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Det er alltid lettere å endre seg selv enn andre. 1. Lær deg å leve uten sex 2. Lær deg å bli dominerende 3. Kast ham ut Anonymkode: 534c8...5d8 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Inviter ei annen dame i sengen deres det du blir kun tilskuer. Hvis du ikke blir kåt av det og begynner å onanere mens de har seg. Da er det bare å kaste in håndkleet. Anonymkode: 6b203...b53
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Ikke "prøv" å snakk med han om det. Snakk med han, skikkelig. Vær tydelig på at du ikke kan leve med dette og at du faktisk har tanker om å gå. Anonymkode: 01cb8...c24 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Inviter ei annen dame i sengen deres det du blir kun tilskuer. Hvis du ikke blir kåt av det og begynner å onanere mens de har seg. Da er det bare å kaste in håndkleet. Anonymkode: 6b203...b53 🤦♀️ Nei. Anonymkode: 01cb8...c24 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🤦♀️ Nei. Anonymkode: 01cb8...c24 Hvorfor ikke? Anonymkode: 6b203...b53
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er alltid lettere å endre seg selv enn andre. 1. Lær deg å leve uten sex 2. Lær deg å bli dominerende 3. Kast ham ut Anonymkode: 534c8...5d8 Ja jeg har også tenkt at jeg kanskje skal prøve å endre noe selv. Føler jeg ikke når inn til han når jeg snakker, bare en så enkel ting som at jeg får orgasme er ett problem. Jeg har ingen problem med å komme om vi eksempel bruker vibrator eller jeg hjelper til, men han er aldri interessert i det. Virker som han ikke tenner på at jeg får orgasme, eller bryr seg. Har snakket med han om det hundre ganger. Så kan han komme med kommentarer som eksempel «du kommer jo aldri». Er derfor vanskelig å være dominerende når jeg bare føler meg skitten og at han tenker jeg er klein, eller ikke tenner på det - om det gir mening. Anonymkode: f9e0e...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Inviter ei annen dame i sengen deres det du blir kun tilskuer. Hvis du ikke blir kåt av det og begynner å onanere mens de har seg. Da er det bare å kaste in håndkleet. Anonymkode: 6b203...b53 Dette hørtes ikke ut som noe for meg dessverre. Anonymkode: f9e0e...cbc
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #9 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke "prøv" å snakk med han om det. Snakk med han, skikkelig. Vær tydelig på at du ikke kan leve med dette og at du faktisk har tanker om å gå. Anonymkode: 01cb8...c24 Ja jeg får snakke med han igjen. Er så kjipt at alt rundt sex og når vi snakker om det enten blir kleint for han eller han blir sur. Anonymkode: f9e0e...cbc
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Inviter ei annen dame i sengen deres det du blir kun tilskuer. Hvis du ikke blir kåt av det og begynner å onanere mens de har seg. Da er det bare å kaste in håndkleet. Anonymkode: 6b203...b53 Dette er et svar som blir slengt inn uvilkårlig i mange sextråder. Innsender tror nok at alle har samme sexfantasi. Og at dette er løsningen på alt. Jeez. Anonymkode: 38bf7...a16 3 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #11 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er et svar som blir slengt inn uvilkårlig i mange sextråder. Innsender tror nok at alle har samme sexfantasi. Og at dette er løsningen på alt. Jeez. Anonymkode: 38bf7...a16 Har ingenting med fantasi i dette tilfelle. Dette her handler om det er mulig å vekke opp konkurranse instinkt mange kvinner har når deres intuisjon sier de er i ferd med å misse ”mannen” sin. Kanskje du har betre løsning mannen, hennes. Hvordan han kan vekke opp sexlysten hennes — kanskje hvis han bidrar med mer husarbeid? Anonymkode: 6b203...b53
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #12 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg har også tenkt at jeg kanskje skal prøve å endre noe selv. Føler jeg ikke når inn til han når jeg snakker, bare en så enkel ting som at jeg får orgasme er ett problem. Jeg har ingen problem med å komme om vi eksempel bruker vibrator eller jeg hjelper til, men han er aldri interessert i det. Virker som han ikke tenner på at jeg får orgasme, eller bryr seg. Har snakket med han om det hundre ganger. Så kan han komme med kommentarer som eksempel «du kommer jo aldri». Er derfor vanskelig å være dominerende når jeg bare føler meg skitten og at han tenker jeg er klein, eller ikke tenner på det - om det gir mening. Anonymkode: f9e0e...cbc Blir ikke bedre. Det er slik han er skrudd sammen. Bare gi beskjed og gå. Anonymkode: 05578...447 1
Pippi Lotta Skrevet 26. desember 2023 #13 Skrevet 26. desember 2023 Det høres vanskelig ut, men om han ikke gjør noe for at det skal være godt for deg eller at du skal komme så må du kansje bli strengere? Vær klar på at du mister lysten når du ikke får noe ut av det. Kansje dere skulle prøve å snake med en sexolog eller en parterapaut? Eventuelt kan du gå allene i begynnelsen og få hjelp til å sortere tanker å følelser. Kan bli lettere å snake med partner om det når du har "øvd deg" med en annen lit først. Eller om det er en tredje part til stede som kan hjelpe dere å komunisere.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #14 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg har også tenkt at jeg kanskje skal prøve å endre noe selv. Føler jeg ikke når inn til han når jeg snakker, bare en så enkel ting som at jeg får orgasme er ett problem. Jeg har ingen problem med å komme om vi eksempel bruker vibrator eller jeg hjelper til, men han er aldri interessert i det. Virker som han ikke tenner på at jeg får orgasme, eller bryr seg. Har snakket med han om det hundre ganger. Så kan han komme med kommentarer som eksempel «du kommer jo aldri». Er derfor vanskelig å være dominerende når jeg bare føler meg skitten og at han tenker jeg er klein, eller ikke tenner på det - om det gir mening. Anonymkode: f9e0e...cbc Hvis du uansett vurderer å gå, hva har du å tape? Press ham opp mot veggen, ta tak i ballene og fortell hva du forventer av ham. Kanskje er det akkurat det han venter på eller trenger. Anonymkode: 534c8...5d8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #15 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Inviter ei annen dame i sengen deres det du blir kun tilskuer. Hvis du ikke blir kåt av det og begynner å onanere mens de har seg. Da er det bare å kaste in håndkleet. Anonymkode: 6b203...b53 Dette har faktisk ødelagt samlivet mitt hvis vi har gjort slik. Jeg har blitt såret hvis han har villa tatt på et annet menneske slik. Jeg klarer ikke å ha sex uten følelser. Så da har mine tanker gått der at han har følelser for damen. Og da har jeg blitt knust. Anonymkode: 1e9be...db8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #16 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Dette har faktisk ødelagt samlivet mitt hvis vi har gjort slik. Jeg har blitt såret hvis han har villa tatt på et annet menneske slik. Jeg klarer ikke å ha sex uten følelser. Så da har mine tanker gått der at han har følelser for damen. Og da har jeg blitt knust. Anonymkode: 1e9be...db8 Ja men er du ts, som ikke har respekt for sin usexy submisive ”mann”? Her er det ts som ønsker innerst inne å bli ”satt på plass” og bli dominert av en manne mann hunk. Anonymkode: 6b203...b53 1
Virrevirrevapp Skrevet 26. desember 2023 #17 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har også merket at følelsene er blitt mindre, da det har skjedd noen alvorlige ting som er vanskelig å tilgi (ikke utroskap)... Anonymkode: f9e0e...cbc Hva skjedde?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #18 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja men er du ts, som ikke har respekt for sin usexy submisive ”mann”? Her er det ts som ønsker innerst inne å bli ”satt på plass” og bli dominert av en manne mann hunk. Anonymkode: 6b203...b53 Jeg har mer enn nok respekt for min samboer selv om jeg har andre ønsker i senga enn hva vi driver med foreløpig. Hadde jeg ikke hatt respekt ville jeg vell funnet meg noen som var slik og ikke tenkt på han eller familien vår. Sexpreferanser og respekt er vell to vidt forskjellige ting. Anonymkode: f9e0e...cbc
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #19 Skrevet 26. desember 2023 Pippi Lotta skrev (4 timer siden): Det høres vanskelig ut, men om han ikke gjør noe for at det skal være godt for deg eller at du skal komme så må du kansje bli strengere? Vær klar på at du mister lysten når du ikke får noe ut av det. Kansje dere skulle prøve å snake med en sexolog eller en parterapaut? Eventuelt kan du gå allene i begynnelsen og få hjelp til å sortere tanker å følelser. Kan bli lettere å snake med partner om det når du har "øvd deg" med en annen lit først. Eller om det er en tredje part til stede som kan hjelpe dere å komunisere. Ja skal prøve dette. Føler bare at om jeg blir strengere så gjør han ting han egentlig ikke tenner på eller vil, som eksempel begynne å bry seg om at jeg også kommer, og da blir det umiddelbart turn off da jeg føler jeg ikke kan slippe meg løs Anonymkode: f9e0e...cbc
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #20 Skrevet 26. desember 2023 Virrevirrevapp skrev (2 timer siden): Hva skjedde? Jeg ønsker ikke å gå i detalj men det er ikke utroskap eller lignende, men flere alvorlige tillitsbrudd som omhandler andre ting Anonymkode: f9e0e...cbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå