AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Hei, har et barn født til termin, som skulle blitt unnfanget rundt 23. Okt. Men rundt 15. Sep hadde jeg en ubehagelig opplevelse i beruset tilstand, og kort sakt har jeg siden positiv test i nov hatt en følelse av at dette barnet har feil far. Barnet ser ikke likt ut som sine søken og magefølelsen er ekkel. Barnet er høyt elsket og partner er kjent med situasjonen og ønsker Barnet uansett. Er det noen som har opplevd og kan bekrefte at termindato er feil med over en mnd? Er livredd for DNA test, men føler det er eneste løsning. Fødselsdepersjonen har vært kraftig.. Anonymkode: 0b3bd...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Hei, har et barn født til termin, som skulle blitt unnfanget rundt 23. Okt. Men rundt 15. Sep hadde jeg en ubehagelig opplevelse i beruset tilstand, og kort sakt har jeg siden positiv test i nov hatt en følelse av at dette barnet har feil far. Barnet ser ikke likt ut som sine søken og magefølelsen er ekkel. Barnet er høyt elsket og partner er kjent med situasjonen og ønsker Barnet uansett. Er det noen som har opplevd og kan bekrefte at termindato er feil med over en mnd? Er livredd for DNA test, men føler det er eneste løsning. Fødselsdepersjonen har vært kraftig.. Anonymkode: 0b3bd...d9d Det eneste du kan gjøre er å ta DNA test. Tenker situasjonen nå er mer ubehagelig enn å få vite det. Anonymkode: a6fe0...05e
Kvinne87Rogaland Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 De er temmelig nøyaktige med å måle alder på fosteret på ultralyd, så at barnet skulle ha vært unnfanget over en måned tidligere er ganske umulig. Jeg tror dette er en irrasjonell angst og bekymring skapt av fødselsdepresjonen. Og denne "ubehagelige" opplevelsen i september har nok vært med på å forårsake disse vonde følelsene. Du må få hjelp, det er masse god hjelp å få ❤️ Så går disse vonde følelsene over, garantert ❤️ 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 11 minutter siden, Kvinne87Rogaland said: De er temmelig nøyaktige med å måle alder på fosteret på ultralyd, så at barnet skulle ha vært unnfanget over en måned tidligere er ganske umulig. Jeg tror dette er en irrasjonell angst og bekymring skapt av fødselsdepresjonen. Og denne "ubehagelige" opplevelsen i september har nok vært med på å forårsake disse vonde følelsene. Du må få hjelp, det er masse god hjelp å få ❤️ Så går disse vonde følelsene over, garantert ❤️ Fosteret kan være større enn hva alder tilsier, så det er faktisk ikke helt umulig. Min termindato ble flyttet litt og litt ved hver ultralyd, og var over to uker tidligere ved andre enn første måling. Og barnet kom prematur måned før, helt ferdig og fin, og større enn «terminbabyer». Ikke for å skremme TS, men det er ikke helt umulig, og eneste måten man kan vite er å teste det. Hvis man ikke vil våkne hver morgen og tenke på det. Enten får man ro i sjela eller så får man håndtert det som kommer ut av den testen. Anonymkode: a6fe0...05e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå