AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Vil gjerne høre om flere... jeg har to barn, men minsten skal feire borte. Vil ha kontroll på eldste som skal være hos ei venninne og det frister lite å gå bort til folk jeg har blitt invitert til. Årsaken er mye. Er det trist å sitte alene en nyttårs? K34 Anonymkode: 1dde7...695 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Jeg skal i utgangspunktet være alene. Jeg har hund, som egentlig ikke er redd for raketter og sånn, og helt fint klarer å være alene på nyttårsaften, men den er fin å bruke som unnskyldning for å slippe å måtte dra på noe nyttårsgreier. Jeg gleder meg til å være alene, lage noe digg mat, se noe koselig på tv, spise snop, se litt fyrverkeri fra balkongen ved midnatt og så legge meg. Jeg syns ikke det er trist i det hele tatt. Anonymkode: 6ca57...d02 7 2 1
Molly 4.5 år Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Skal være alene hjemme med hunden jeg og. Men skal hente noen ungdommer på fest iløpet av natta . 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Godt å høre ❤️ er spesiellt en grunn til at jeg vil dette og det er at det er en fyr som liker meg ekstremt godt som jeg overhodet ikke er interesserti, som da skal dit jeg har blitt invitert. Alle barna til besøkende skal være der bortsett fra mine barn. Jeg holder også halvveis på med en annen fyr jeg liker godt. Føles bare feil å dra dit på alle måter. Man skal vel lytte til magefølelsen? Ts Anonymkode: 1dde7...695 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 Syns ikke det er trist nei. Har vært alene på nyttårs de 9 siste årene. Helt greit for meg. Anonymkode: 54011...5bd 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Godt å høre ❤️ er spesiellt en grunn til at jeg vil dette og det er at det er en fyr som liker meg ekstremt godt som jeg overhodet ikke er interesserti, som da skal dit jeg har blitt invitert. Alle barna til besøkende skal være der bortsett fra mine barn. Jeg holder også halvveis på med en annen fyr jeg liker godt. Føles bare feil å dra dit på alle måter. Man skal vel lytte til magefølelsen? Ts Anonymkode: 1dde7...695 Ja ingen grunn til å dra når du ikke føler for det kos deg hjemme i slasketøy med den maten og de tv programmene du vil 😊 Anonymkode: 54011...5bd
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja ingen grunn til å dra når du ikke føler for det kos deg hjemme i slasketøy med den maten og de tv programmene du vil 😊 Anonymkode: 54011...5bd Enig, føler magefølelsen. Er fristende å skylde på sykdom😅 Off, jeg kan bare ikke like han som kommer der vi er invitert. Han har gitt meg blomster 3 ganger på døren. Jeg gir han ingenting tilbake av noe som helst håp. Anonymkode: 1dde7...695
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 Blir alene med syk (kronisk) ungdom om ikke orker noe festligheter eller besøk. Anonymkode: 25013...3a1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #9 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Godt å høre ❤️ er spesiellt en grunn til at jeg vil dette og det er at det er en fyr som liker meg ekstremt godt som jeg overhodet ikke er interesserti, som da skal dit jeg har blitt invitert. Alle barna til besøkende skal være der bortsett fra mine barn. Jeg holder også halvveis på med en annen fyr jeg liker godt. Føles bare feil å dra dit på alle måter. Man skal vel lytte til magefølelsen? Ts Anonymkode: 1dde7...695 Høres ut som at det kan bli en intens og slitsom kveld. Fullt av andres barn, pluss en fyr som flørter og du ikke er interessert. Hadde absolutt vært hjemme og sett en film. Nyttårs er ikke så spesielt Anonymkode: 15320...44a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 Jeg gleder meg faktisk at jeg skal feire nyttårsaften alene. Nyte en god middag og bare kose meg i mitt eget selskap mens mine voksne barn er hos svigers og hos faren. Jeg skal være inne i varmen og se ut på fyrverkeriet med god samvittighet Anonymkode: eafbf...305 3 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #11 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Høres ut som at det kan bli en intens og slitsom kveld. Fullt av andres barn, pluss en fyr som flørter og du ikke er interessert. Hadde absolutt vært hjemme og sett en film. Nyttårs er ikke så spesielt Anonymkode: 15320...44a Takk som har forståelse ❤️ Anonymkode: 1dde7...695
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #12 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Høres ut som at det kan bli en intens og slitsom kveld. Fullt av andres barn, pluss en fyr som flørter og du ikke er interessert. Hadde absolutt vært hjemme og sett en film. Nyttårs er ikke så spesielt Anonymkode: 15320...44a Jeg tror jeg sitter igjen med ca ingenting. Han jeg holder litt på med som har barna kan kanskje vøre glad for det 🌟 Anonymkode: 1dde7...695
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #13 Skrevet 26. desember 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Vil gjerne høre om flere... jeg har to barn, men minsten skal feire borte. Vil ha kontroll på eldste som skal være hos ei venninne og det frister lite å gå bort til folk jeg har blitt invitert til. Årsaken er mye. Er det trist å sitte alene en nyttårs? K34 Anonymkode: 1dde7...695 Du velger jo selv om du vil feire med andre eller alene. Man kan ha det like fint hjemme. Pynt deg eller ha på en god pysj. Lag en god middag. En digg dessert. Sett på en fin film. Se på nyttårsfeiring fra verden rundt. Anonymkode: 7ffb7...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #14 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Godt å høre ❤️ er spesiellt en grunn til at jeg vil dette og det er at det er en fyr som liker meg ekstremt godt som jeg overhodet ikke er interesserti, som da skal dit jeg har blitt invitert. Alle barna til besøkende skal være der bortsett fra mine barn. Jeg holder også halvveis på med en annen fyr jeg liker godt. Føles bare feil å dra dit på alle måter. Man skal vel lytte til magefølelsen? Ts Anonymkode: 1dde7...695 Wow, for en suppe. Og du er 18 år, sa du? Anonymkode: decb9...c8a 1
GrønnNellik68 Skrevet 26. desember 2023 #15 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vil gjerne høre om flere... jeg har to barn, men minsten skal feire borte. Vil ha kontroll på eldste som skal være hos ei venninne og det frister lite å gå bort til folk jeg har blitt invitert til. Årsaken er mye. Er det trist å sitte alene en nyttårs? K34 Anonymkode: 1dde7...695 Jeg har sittet mange nyttårskvelder alene og det går helt fint. Jeg har dratt ut å sett på felles fyrverkri kl 17 eller noe sånt så dratt hjem og tatt det som en helt vanlig kveld. Nå i år har jeg vært alene på julaften og for første gang og overlevde det og. Hva med chat.no. Der er jeg når jeg er alene for der er det alltids noen å prate med på chat og det hjelper på i ensomme stunder. Lykke til. 1 1
Gjest ElderMillenial Skrevet 26. desember 2023 #16 Skrevet 26. desember 2023 Jeg skal også være alene på nyttårsaften, barna er hos faren. Tror det skal gå greit å gå inn i 2024 helt alene. Jeg har ved så jeg ikke fryser, nok mat så jeg kan kose meg litt, musikk jeg liker på høytaleren og nok av prosjekter å ta meg til om jeg kjeder meg. Det kommer til å gå bra ❤️ ( sier det til deg, meg selv og alle som trenger å høre det)
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #17 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Wow, for en suppe. Og du er 18 år, sa du? Anonymkode: decb9...c8a Hvorfor trenger jeg å være 18år? Anonymkode: 1dde7...695
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #18 Skrevet 27. desember 2023 Hva i alle verden. klikket meg inn hit for å gi velmente råd og oppmuntring. Men du skal holde deg hjemme på nyttårsaften fordi en som er på knærne etter deg skal til samme sted du er invitert, OG du holder på med en annen? Buhuu stakar deg Anonymkode: 3312e...ee1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #19 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva i alle verden. klikket meg inn hit for å gi velmente råd og oppmuntring. Men du skal holde deg hjemme på nyttårsaften fordi en som er på knærne etter deg skal til samme sted du er invitert, OG du holder på med en annen? Buhuu stakar deg Anonymkode: 3312e...ee1 Jeg sutrer ikke, sier bare jeg vil være alene her fremfor å dra ut. Anonymkode: 1dde7...695
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #20 Skrevet 30. desember 2023 Jeg er alene😔 Ikke frivillig. Har få venner. De jeg kjenner har egne venner og familier. Tror ikke de mener noe stygt med å ikke inkludere. Jeg tror bare alle har nok med sitt. Blir mye tårer, men det er jo bare en kveld så går det over🥺 Anonymkode: 37d18...8ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå