AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Jeg har vært i et situationship med en mann i nesten et år. Vi har møttes sjelden, rundt en til to ganger i måneden pga det jeg trodde var reisevei og avstand men kanskje nå innser at kan ha vært fordi han ikke ville noe seriøst selvom han sa på første date at han ville det. Anyway - Jeg fikk følelser, han fikk hetta. Han dro hele den regla om at "det er meg ikke deg, jeg har issues, du er fantastisk, jeg vil være med deg men kan ikke være den du fortjener så finn deg en mann som kan være den du vil ha". Jeg har holdt fast i han fordet i håp om at han skal bli klar men skjønner at det ikke er noe å vente på lenger. Jeg har gjort en kjempeinnsats for å glemme han og avtale dates med andre, men han sender meg meldinger i ny og ne å spør hvordan jeg har det eller bare noen teite bilder og linker på internett som får meg til å miste fokus på de nye mennene. Da sporer jeg over på han gamle daten igjen og avlyser date med de nye og mistet all motivasjon til å gå gjennom hele den bli kjent og sjekke prosessen igjen med fremmede. Jeg vil jo egentlig fortsatt ha han gamle daten så det å be om å bryte kontakt for at jeg skal komme meg videre virker som et skummelt og vanskelig steg. Å si fra at jeg ikke vil ha mere meldinger av han når det er det jeg egentlig vil mest av alt.. Men problemet er vi kommer ingen steder sammen. Hva ville dere gjort? Er det noe håp for at han skal bli redd for å miste meg og tørre å åpne seg mere følelsesmessig til meg? Anonymkode: ef554...c7d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Og jeg vil jo ikke ghoste han heller. Har vært altfor lang historie sammen til det men skal sies han har ghostet meg noen ganger dvs blitt borte og dukket opp igjen som om ingenting har skjedd. Han vet at jeg vil inn i et forhold så vi møtes ikke fysisk lenger men han fortsetter å ta kontakt på nett og sms Anonymkode: ef554...c7d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Du kommer aldri til å komme over han før du kutter han ut. Anonymkode: ee135...641 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Slett, blokk og slutt å sende meldinger. Eneste som hjelper. Dy klamrer deg til et håp. Det blir aldri noe Anonymkode: 5577a...eb5 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 Gi ham beskjed at dersom han bryr seg om deg, så går han enten all inn, eller lar deg være. Behandler han deg da ikke som en prinsesse, for å veie opp at han har BRUKT deg i et år, så gjør du det slutt. Blokker ham, gråt over en plate sjokolade - og gå videre på nye dates. Det er mange fisk i havet! Anonymkode: 8e075...8b6 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 Høres ut som det er like greit å kutte han ut, men ingen grunn til å ghoste. Kvinn deg opp og fortelle han hvor skapet skal stå. Anonymkode: ada0f...07a
KallePils Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 Hehe, sikkert gøy å bli håpefull for disse andre mennene du dater… 😄 Utvikle følelser for en dame som egentlig lengter etter en annen mann. Men for all del, ikke la hensyn til andre få forstyrre fortellingen om deg. … apropos hvorfor jeg ikke er ute etter noe seriøst.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gi ham beskjed at dersom han bryr seg om deg, så går han enten all inn, eller lar deg være. .... Anonymkode: 8e075...8b6 Nei, ikke gjør det. Det har du antagelig gjort mange ganger før, og det åpner bare for diskusjon og der han nok en gang får anledning til å argumentere for hvorfor han aldri tar kontakt/virker lite interessert etc. Bare kutt han ut i stillhet. Anonymkode: 5577a...eb5 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #9 Skrevet 26. desember 2023 hei kjenner meg igjen iden. Hos deg bare ett år. Hos meg over 3 år. Da er det ikke bare å ghoste altså. Jeg har blokkert og unblokkert han flere ganger og innser at da taper jeg ansikt hvis jeg driver med det. Men følelsene tar overhånd og så gjør man noe dumt. Ikke lett det der. Jeg er ikke for ghosting heller når man har kjent hverandre en stund. Min strategi for jeg skal igjennom det samme som du. Er å ikke ta kotankt. Ikke vær tilgjengelig når det passer han. Være hyggelig og grei hvis vi må møtes pga at vi er på felles arenaer, men da passe på at det er folk rundt en så en ikke faller for fristelsen til noe annet. I heletatt hold avstand så godt du kan. Den dagen han spør hva som har skjedd, hvis de spør da, da kan man ta diskusjonen. Hvis de er så uinteressert som de viser så slipper du kanskje unna den samtalen og alt vil forbi gå i stillhet er mitt håp da. Han har jo sagt at det ikke er deg og ikke han så da må du jo bare tro på det og sikre deg selv. Blir det spørsmål så får du si at du syns det er vanskelig å ha kontakt med han for din egen del og legg frem din side av saken og hvordan han får deg til å føle deg. Ikke sikkert han har tenkt på det en gang at han sårer deg hver gang med drive hot and cold oppførsel. Lykke til masse. Anonymkode: 9f848...b3c
Gjest WhisperingWind Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 Hadde kuttet han ut. Blokker, slett og move on. Han er ikke interessert. Om han ville ha deg ville ikke noe stoppet han. Kjæresten min er alene med barn og bor et stykke unna.(Er selv alenemor) Vi er sammen minst 2-3 ganger i uka. Chatter hver dag og ringes flere ganger i uka. Han ser for seg en fremtid med meg og viser med ord og handling hvor viktig jeg er for han. Finn en som er verdig kjærligheten din.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #11 Skrevet 26. desember 2023 Ett år er veldig kort. Er ikke ghosting når han ikke vil🫣 Høres ut som et fake innlegg. Anonymkode: fd128...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå