AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Jeg vil gjerne feire nyttårsaften men drikker ikke og orker ikke full fest. Hvordan kan jeg gjøre det fristende for venner å komme til meg eller feire med meg istedet for at de drar på party eller nattklubb? Jeg kunne gått på nattklubb men ville foretrukket at vi gikk ut kl 19 senest da og hjemme igjen til 0030 for å ta tidlig kvelden. Anonymkode: 17282...f73 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 Feir med noen som ikke trenger fest og dra på byen.🙂 Evt ta nyttårsaften som er deilig fridag, hvor du gjør akkurat hva du vil! De kommer aldri til å finne seg i det, uansett hvor mye du frister dem. Noen vil bare drikke og være sent oppe, mens noen vil ta det rolig og dra hjem tidlig. Anonymkode: 2b935...05c 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Det er nok dødfødt om de ikke er likesinnede. Anonymkode: 2c26e...fee 2
miamiamia Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Jeg skal ikke feire i år faktisk. Orker ikke sen kveld/natt og nesten slutta å drikke alkohol. Så jeg har bare sagt til de som maser på meg at i år skal jeg være hjemme med bikkja for han er redd for fyrverkeri. Gleder meg faktisk til det.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg vil gjerne feire nyttårsaften men drikker ikke og orker ikke full fest. Hvordan kan jeg gjøre det fristende for venner å komme til meg eller feire med meg istedet for at de drar på party eller nattklubb? Jeg kunne gått på nattklubb men ville foretrukket at vi gikk ut kl 19 senest da og hjemme igjen til 0030 for å ta tidlig kvelden. Anonymkode: 17282...f73 Du er ung? Voksne inviterer ofte et vennepar eller to. Desverre et fåtall som ikke er lenge oppe. Selv legger jeg meg absolutt senest 0030. Våkner like tidlig hver morgen. Det inkluderer 1 nyttårsdag. Har venner jeg vet liker å sitte oppe hele natten på nyttårsaften, derfor inviterer jeg dem ikke den dagen. Det er jo fryktelig kjipt å være festbrems. Raketter syntes jeg også er en uting. Det søppler, bråker og skremmer folk og dyr. Alkohol er greit nok, men jeg vil ikke ha mye av det. Forstår at jeg hørtes dritkjip ut. Anonymkode: e5cce...5f0
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 Prøv å finn likesinnede i en lokal Hey Girl!-gruppe på Facebook . Anonymkode: 5adbe...fe5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå