AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #21 Skrevet 26. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Kjøp brukt som vi har skrevet flere ganger😅 Jeg personlig kjøper heller brukt kvalitets tøy istede for nytt og billig. Men jeg er visst en snobb😂 Du får Bergans vinterdress brukt til typ 400-500 kroner på Finn og Tise. Anonymkode: 5521f...c62 Nettopp! Reflex er helt greit, men jeg ville ikke brukt penger på nytt til en 1 åring, på et helt ok merke, heller brukt de pengene brukt (som er som nye) på et litt mer kvalitetsmerke. Anonymkode: e5f6b...49a 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #22 Skrevet 26. desember 2023 Fra en som jobber på småbarnsavdeling så opplever jeg at Reima vinterdress er den som passer best til de fleste. Den er romslig i passform så den er god å bevege seg i, i tillegg holder den barna varme. Den har også gode åpninger for armer og ben så det er enkelt med votter og sko. Anonymkode: 3a63b...b44 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #23 Skrevet 26. desember 2023 Vi liker både reima og wheat sine dresser til 3-åringen og han på 14 mnd. Men vi har relativt korte og brede barn. Kouma vintersko er vi mest fornøyd med, liker også ponny til de minste. Jeg ser overhode ikke på prislappen når jeg handler uteklær til barna, bryr meg om kvalitet. Nå går alt i arv fra eldste til yngste så pengene er nok tjent inn ifht om vi måtte kjøpt nytt til yngste også. Anonymkode: 89a1b...be5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #24 Skrevet 26. desember 2023 Takk for svar:) Da blir det nok reima eller reflex. Jeg har forresten en helårsdress, går det fint å bruke når det er snø? Med gode ullklær og strikkeklær under? eller blir det for kaldt? Anonymkode: 02b96...014
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #25 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for svar:) Da blir det nok reima eller reflex. Jeg har forresten en helårsdress, går det fint å bruke når det er snø? Med gode ullklær og strikkeklær under? eller blir det for kaldt? Anonymkode: 02b96...014 Kommer jo an på om du bor på mildeste Østlandet eller i Karasjok... Anonymkode: 50d79...c46
Fru Uperfekt Skrevet 27. desember 2023 #26 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 26.12.2023 den 0.38): Har en 1 åring som nettopp har lært seg å gå, og trenger noen gode varme sko. Noen som har tips til noen gode og lette vintersko? og vinterdress?☺️som ikke er så alt for dyr! Anonymkode: 02b96...014 Dette er individuelt og du bør prøve litt på, du har fått mange gode namedrop i denne tråden. Selv har mine klart seg fint men en mix av Sparkjøp og arveklær og bruktkjøp
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #27 Skrevet 27. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Kommer jo an på om du bor på mildeste Østlandet eller i Karasjok... Anonymkode: 50d79...c46 Tja. Til og med på Østlandet blir det -15 om vinteren og jeg ville ikke hatt helårsdress. Anonymkode: e5f6b...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå