AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Har en 1 åring som nettopp har lært seg å gå, og trenger noen gode varme sko. Noen som har tips til noen gode og lette vintersko? og vinterdress?☺️som ikke er så alt for dyr! Anonymkode: 02b96...014
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Har en 1 åring som nettopp har lært seg å gå, og trenger noen gode varme sko. Noen som har tips til noen gode og lette vintersko? og vinterdress?☺️som ikke er så alt for dyr! Anonymkode: 02b96...014 Jeg syns Reima vinterdress er best. Den er enkel og romslig, og kan barnet vokse litt i. Godt isolerte, med høy vannsøyle. Har prøvd andre, som Reflex, men syns de er mye vanskeligere å ta på, og trangere. Sikkert en smakssak! Ville gått for Viking sko. Du kan jo vurdere skoposer enda, hvis de har nettopp begynt å gå, er det ikke sikkert de får til å gå så mye med vinterdress på. Sjekk Finn.no er tipset mitt! Anonymkode: e5f6b...49a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Superfit har lette sko, men passer ikke til brede føtter. Jeg liker ikke Reima sine dresser - synes de blir for romslige og for mye stoff, men nå har jeg små og tynne barn. Har vært fornøyd med Bergans Lilletind. Anonymkode: f8202...3e3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Barnas hus har 50% salg på Reflex. Vinterdressene til Reflex er veldig gode. De har også salg på sko på Barnas hus. Anonymkode: dc567...62a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 Bergans Lilletind vinterdress! Jeg har prøvd Reima, Gullkorn, Viking og Wheat.. Bergans sine slår alle både på vinterdresser og Parkdresser 😊 Lette og enkle å bevege seg i. De tykke dressene fra de andre merkene er veldig posete og diger for små barn. Sjekk Tise eller Finn, ofte ligger det dresser ute. Bergans sine blir fort solgt videre så gjelder å følge med litt Anonymkode: 5521f...c62
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 Du blir anbefalt veldig dyre merker til en ettåring. Det er ikke noe poeng i en dyr dress til et så lite barn. Hvor mange timer skal en ettåring leke ute i snøen? De billigere merkene er gode dresser for et lite barn som knapt kan gå. Du kan også finne mye fint på finn.no. Dressene ser somregel ubrukt ut i den alderen. Som skrevet over, så har Barnas hus salg nå. Anonymkode: dc567...62a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Du blir anbefalt veldig dyre merker til en ettåring. Det er ikke noe poeng i en dyr dress til et så lite barn. Hvor mange timer skal en ettåring leke ute i snøen? De billigere merkene er gode dresser for et lite barn som knapt kan gå. Du kan også finne mye fint på finn.no. Dressene ser somregel ubrukt ut i den alderen. Som skrevet over, så har Barnas hus salg nå. Anonymkode: dc567...62a Det er et poeng med en god dress for barnet sitter stille stort sett ute. Anonymkode: e5f6b...49a 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 Du må nok opp endel i pris for å få en god vinterdress. Men det finnes mye på feks finn.no til en rimelig penge. Anonymkode: 7029b...7ec
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #9 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er et poeng med en god dress for barnet sitter stille stort sett ute. Anonymkode: e5f6b...49a Reflex på salg til 500 kroner. Veldig god dress. Anbefales på det sterkeste. Vår mest slitesterke vinterdress til de yngre barna, og laget av resirkulerte materialer. Dressen har svært høy vannsøyle samt tapede sømmer, og dressen er selvfølgelig vindtett. Den varmereflekterende liningen i baken samt ekstra padding sørger for ekstra varme og isolering. Dressen er laget av mer enn 90% resirkulert materiale. Pustende, vindtett materiale med hele 18.000 mm vannsøyle. Tapede sømmer. Forsterket søm på utsatte områder. Ekstra forsterkningsmateriale på utsatte områder. Avtakbar hette med fuskepels som skjermer ansiktet for vind. Glidelås som går ned i ene foten, gjør av- og påkledning enklere. Utvendig og innvendig stormklaff som beskytter glidelås mot smuss og snø Justerbar fotstrikk i silikon sikrer at dressen ikke glir opp under lek, og kan byttes ut ved behov. Rikelig med reflekser for god synlighet. Produktet er helt fritt for PFAS og andre flourforbindelser. Vann- og smussavvisende behandling med BIONIC FINISH ECO. Str. 74cm 9 mnd – 98cm 3 år. Materiale: Ytterstoff printet: 100% resirkulert polyester, Ytterstoff forsterkning 100% resirkulert nylon, Innerstoff: 100% resirkulert polyester og Stay Warm lining, Padding: 100% resirkulert polyester Vaskeanvisning: Maskinvask 40 grader, skånsom vask. https://www.barnashus.no/barneklar/yttertoy/vinterdress/trysil-vinterdress-princess Anonymkode: dc567...62a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Du blir anbefalt veldig dyre merker til en ettåring. Det er ikke noe poeng i en dyr dress til et så lite barn. Hvor mange timer skal en ettåring leke ute i snøen? De billigere merkene er gode dresser for et lite barn som knapt kan gå. Du kan også finne mye fint på finn.no. Dressene ser somregel ubrukt ut i den alderen. Som skrevet over, så har Barnas hus salg nå. Anonymkode: dc567...62a Jeg anbefalte å kjøpe brukt Der får man gode dresser til 500-600,- (Bergans Lilletind koster 1900-2000 ny, så vi pleier å kjøpe brukt😊). Har hatt 4 Bergans dresser nå, og prøvd mange andre merker men ingenting har vært like bra som Bergans sine.. Jeg kjøper heller en skikkelig dress, brukt for 600,- enn å kjøpe en dress jeg og barnet er misfornøyd med, ny for 500,- bare fordi det er billig 🤭 Kjøper man brukt får man kvalitets tøy til rimelige penger. Anonymkode: 5521f...c62
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #11 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg anbefalte å kjøpe brukt Der får man gode dresser til 500-600,- (Bergans Lilletind koster 1900-2000 ny, så vi pleier å kjøpe brukt😊). Har hatt 4 Bergans dresser nå, og prøvd mange andre merker men ingenting har vært like bra som Bergans sine.. Jeg kjøper heller en skikkelig dress, brukt for 600,- enn å kjøpe en dress jeg og barnet er misfornøyd med, ny for 500,- bare fordi det er billig 🤭 Kjøper man brukt får man kvalitets tøy til rimelige penger. Anonymkode: 5521f...c62 Reflex vinterdressene er veldig gode, med god kvalitet. Har du prøvd dem? Uansett, snobben får vinne debatten 😅👍 Anonymkode: dc567...62a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #12 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Reflex vinterdressene er veldig gode, med god kvalitet. Har du prøvd dem? Uansett, snobben får vinne debatten 😅👍 Anonymkode: dc567...62a Voksent å kalle folk for snobb. Jeg har jobbet noen år i barnehage nå, står fortsatt for at Bergans passer best til de minste barna (også mange av de større barna foretrekker Bergans) 😊 Reflex sine er som de andre jeg nevnte, tykke og klumpete, egner seg lite for bevegelse hos de minste. Anonymkode: 5521f...c62
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #13 Skrevet 26. desember 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Reflex på salg til 500 kroner. Veldig god dress. Anbefales på det sterkeste. Vår mest slitesterke vinterdress til de yngre barna, og laget av resirkulerte materialer. Dressen har svært høy vannsøyle samt tapede sømmer, og dressen er selvfølgelig vindtett. Den varmereflekterende liningen i baken samt ekstra padding sørger for ekstra varme og isolering. Dressen er laget av mer enn 90% resirkulert materiale. Pustende, vindtett materiale med hele 18.000 mm vannsøyle. Tapede sømmer. Forsterket søm på utsatte områder. Ekstra forsterkningsmateriale på utsatte områder. Avtakbar hette med fuskepels som skjermer ansiktet for vind. Glidelås som går ned i ene foten, gjør av- og påkledning enklere. Utvendig og innvendig stormklaff som beskytter glidelås mot smuss og snø Justerbar fotstrikk i silikon sikrer at dressen ikke glir opp under lek, og kan byttes ut ved behov. Rikelig med reflekser for god synlighet. Produktet er helt fritt for PFAS og andre flourforbindelser. Vann- og smussavvisende behandling med BIONIC FINISH ECO. Str. 74cm 9 mnd – 98cm 3 år. Materiale: Ytterstoff printet: 100% resirkulert polyester, Ytterstoff forsterkning 100% resirkulert nylon, Innerstoff: 100% resirkulert polyester og Stay Warm lining, Padding: 100% resirkulert polyester Vaskeanvisning: Maskinvask 40 grader, skånsom vask. https://www.barnashus.no/barneklar/yttertoy/vinterdress/trysil-vinterdress-princess Anonymkode: dc567...62a Jeg anbefalte å kjøpe brukt. Hadde ikke gitt 500kr på en Reflex dress. Anonymkode: e5f6b...49a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #14 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg anbefalte å kjøpe brukt. Hadde ikke gitt 500kr på en Reflex dress. Anonymkode: e5f6b...49a Hvorfor ikke? Er ikke 500 grei pris for en dress som ikke kommer til å bli brukt så lenge? Anonymkode: 02b96...014
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #15 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Reflex vinterdressene er veldig gode, med god kvalitet. Har du prøvd dem? Uansett, snobben får vinne debatten 😅👍 Anonymkode: dc567...62a Jeg har faktisk sett på reflex sin vinterdress på barnashus til 500 kr. Så den er god til en 1 åring? Hvordan er den i str? Jenta mi er ikke stor. Anonymkode: 02b96...014
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #16 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Voksent å kalle folk for snobb. Jeg har jobbet noen år i barnehage nå, står fortsatt for at Bergans passer best til de minste barna (også mange av de større barna foretrekker Bergans) 😊 Reflex sine er som de andre jeg nevnte, tykke og klumpete, egner seg lite for bevegelse hos de minste. Anonymkode: 5521f...c62 Åh, det var dumt at reflex ikke egner seg for de minste. Syns Bergans var veldig dyr for bare en liten stund 😳 Anonymkode: 02b96...014
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #17 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Reflex på salg til 500 kroner. Veldig god dress. Anbefales på det sterkeste. Vår mest slitesterke vinterdress til de yngre barna, og laget av resirkulerte materialer. Dressen har svært høy vannsøyle samt tapede sømmer, og dressen er selvfølgelig vindtett. Den varmereflekterende liningen i baken samt ekstra padding sørger for ekstra varme og isolering. Dressen er laget av mer enn 90% resirkulert materiale. Pustende, vindtett materiale med hele 18.000 mm vannsøyle. Tapede sømmer. Forsterket søm på utsatte områder. Ekstra forsterkningsmateriale på utsatte områder. Avtakbar hette med fuskepels som skjermer ansiktet for vind. Glidelås som går ned i ene foten, gjør av- og påkledning enklere. Utvendig og innvendig stormklaff som beskytter glidelås mot smuss og snø Justerbar fotstrikk i silikon sikrer at dressen ikke glir opp under lek, og kan byttes ut ved behov. Rikelig med reflekser for god synlighet. Produktet er helt fritt for PFAS og andre flourforbindelser. Vann- og smussavvisende behandling med BIONIC FINISH ECO. Str. 74cm 9 mnd – 98cm 3 år. Materiale: Ytterstoff printet: 100% resirkulert polyester, Ytterstoff forsterkning 100% resirkulert nylon, Innerstoff: 100% resirkulert polyester og Stay Warm lining, Padding: 100% resirkulert polyester Vaskeanvisning: Maskinvask 40 grader, skånsom vask. https://www.barnashus.no/barneklar/yttertoy/vinterdress/trysil-vinterdress-princess Anonymkode: dc567...62a Takk 🥰 Anonymkode: 02b96...014
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #18 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du blir anbefalt veldig dyre merker til en ettåring. Det er ikke noe poeng i en dyr dress til et så lite barn. Hvor mange timer skal en ettåring leke ute i snøen? De billigere merkene er gode dresser for et lite barn som knapt kan gå. Du kan også finne mye fint på finn.no. Dressene ser somregel ubrukt ut i den alderen. Som skrevet over, så har Barnas hus salg nå. Anonymkode: dc567...62a Ja har ikke så veldig lyst å bruke så mye på en dress som blir brukt en liten stund nå. Anonymkode: 02b96...014
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #19 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Åh, det var dumt at reflex ikke egner seg for de minste. Syns Bergans var veldig dyr for bare en liten stund 😳 Anonymkode: 02b96...014 Kjøp brukt som vi har skrevet flere ganger😅 Jeg personlig kjøper heller brukt kvalitets tøy istede for nytt og billig. Men jeg er visst en snobb😂 Du får Bergans vinterdress brukt til typ 400-500 kroner på Finn og Tise. Anonymkode: 5521f...c62 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #20 Skrevet 26. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor ikke? Er ikke 500 grei pris for en dress som ikke kommer til å bli brukt så lenge? Anonymkode: 02b96...014 Jeg syns det er for dyrt. Men vi har alle våre preferanser. For 1 åringer finner du brukt (nærmest ubrukt) dresser til 80-200kr på Finn. Syns heller ikke Reflex er verdt det. Anonymkode: e5f6b...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå