nattanatta Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Jeg har nylig begynt å bruke sminke, og lurer på hvor lenge en mascara ca varer om man bruker den hver dag? Er det vanlig når man drar kosten ut av beholderen at det følger en klump av mascara med? om sistnevnte ikke er vanlig, vil det hjelpe å vaske kosten helt før man setter den i beholderen igjen? Så til slutt så lurer jeg på hva som er din favoritt mascara og hvorfor den er det? Hilsen noob
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 Om det følger klump med er den gjerne på tuppen av børsten, jeg tørker den bort på kanten av tuben slik at det blir med ned igjen neste gang man tar børsten nedi. Hos meg varer en tube 2-3 mnd. Anonymkode: 8be6a...863 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 En mascara holder i ca 1,5-2,5 mnd on man bruker den hver dag. Det er helt vanlig at det følger med en klump av mascara ut på børsten, man pleier å skrape den av langs innsiden av kanten på mascaratuten, på samme måte man gjør med neglelakk når det er for mye neglelakk på børsten. Min favoritt mascara er loreal telescopic fordi børsten er formet sånn at den skiller vippene veldig bra. Noen børster gjør at vippene klistrer seg sammen og det liker jeg ikke. Og mascaraen sverter ikke av på øyelokkene eller drysser under øynene iløpet av dagen som noen kan gjøre Anonymkode: 67927...4e5 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Jeg bytter Mascara så og si hver mnd. Litt for renslighet, litt for at jeg synes den blir tørr og fordi den blir tom (jeg bruker mye Mascara) Det er vanlig atl klumpen følger med, jeg bryr meg ikke om den. Det sier seg selv når du drar en kost opp et lite hull. Det e ingenting som skraper tuppen av den. Min favoritt er maybelline sky high Mascara. Den er billig, svir ikke og gir meg lange vipper. Lett å påføre. Anonymkode: 60cf0...839 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 Bruker 2 mascaraer (en på tuppene av vippene) og har hatt begge i flere mnd. Kanskje tommere, men fungerer jo kjempebra. Etterhvert er det nok ingen maskara klump på børsten siden du bruker mer av den. Ellers er jeg enig med det andre har sagt! Anonymkode: 2bb5b...639 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 Klumpen «tørker» jeg av på kanten av beholderen, sånn som de andre. Jeg liker best maskaraer som ikke er helt nye, da får jeg passelig mengde på børsten. Bruker maskara hver dag, men de holder ganske lenge. Litt usikker på hvor ofte jeg kjøper, da jeg ofte kjøper flere samtidig. Er veldig fornøyd med den vannfaste til Makeup Mekka. Den er ofte på salg også. Beste jeg noen gang har hatt 😊 Anonymkode: 571a3...16c 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 Jeg har en mascara i ca 6 mnd faktisk, den brukes nesten hver dag. Favoritten er Estee Lauder sumptumos extreme. Ikke skyll kosten i vann! 😊 Anonymkode: e9c09...d92 2 1 1
nattanatta Skrevet 26. desember 2023 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2023 Da skal jeg ikke vaske kosten i vann, så tenker jeg det blir fint å sjekke ut noen av de mascara'ene som ble nevnt her. Takk for tilbakemeldinger
flusa Skrevet 26. desember 2023 #9 Skrevet 26. desember 2023 nattanatta skrev (8 timer siden): Jeg har nylig begynt å bruke sminke, og lurer på hvor lenge en mascara ca varer om man bruker den hver dag? Er det vanlig når man drar kosten ut av beholderen at det følger en klump av mascara med? om sistnevnte ikke er vanlig, vil det hjelpe å vaske kosten helt før man setter den i beholderen igjen? Så til slutt så lurer jeg på hva som er din favoritt mascara og hvorfor den er det? Hilsen noob Jeg bytter på flere stykker,men disse liker jeg aller best; De sitter til jeg bruker sminkefjerner. Jeg har mine i mange måneder. Pleier ALDRI å dra det overflødige av på kanten av tuben,da blir det størknede klumper i mascaraen. 1
Perelandra Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 (endret) Jeg har flere mascaraer som jeg bytter på, men skulle jeg brukt samme hver dag, tipper jeg den ville holdt ca. 3 måneder. Hvis det kommer klumper på børsten, fjerner jeg det med papir eller skrape av på innsiden av beholderen. Når det gjelder favoritt, er jeg stadig på jakt etter å finne den mest mulig perfekte mascaraen. Dessverre er det vanskelig å finne for jeg bruker ikke svart, og helst ikke svartbrun heller. I tillegg foretrekker jeg vannfast mascara, men kan til nøds bruke toppcoat som gjør mascaraen mer vannfast. Ideelle farger for meg er mellombrun, rødbrun, burgunder eller bronse. Bruker for tida mest disse to Endret 26. desember 2023 av Perelandra La inn bilde 1
katties Skrevet 26. desember 2023 #11 Skrevet 26. desember 2023 Putt klumpen nedi tuben igjen. Hos meg varer mascaraer 4-7 mnd. Nei, jeg kaster de ikke etter 6, selv om det er anbefalt. 1
AprilLudgate Skrevet 26. desember 2023 #12 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg bytter Mascara så og si hver mnd. Litt for renslighet, litt for at jeg synes den blir tørr og fordi den blir tom (jeg bruker mye Mascara) Det er vanlig atl klumpen følger med, jeg bryr meg ikke om den. Det sier seg selv når du drar en kost opp et lite hull. Det e ingenting som skraper tuppen av den. Min favoritt er maybelline sky high Mascara. Den er billig, svir ikke og gir meg lange vipper. Lett å påføre. Anonymkode: 60cf0...839 Samme her, men jeg bruker lash sensational Brukte endel max factors 2000 calories før, men den tørket så veldig ut i tuben. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #13 Skrevet 27. desember 2023 flusa skrev (På 26.12.2023 den 9.01): Jeg bytter på flere stykker,men disse liker jeg aller best; De sitter til jeg bruker sminkefjerner. Jeg har mine i mange måneder. Pleier ALDRI å dra det overflødige av på kanten av tuben,da blir det størknede klumper i mascaraen. Enig med den øverste mascaraen. Jeg har veldig lange vipper og har testet mange, men det er absolutt den som gir finest vipper. Billig er den også. Anonymkode: 2a79d...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå