Gå til innhold

Dere med ungdommer, hva skal dere nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ungdommene være med dere? Skal dere kjøre dem, skal dere bort?

Anonymkode: 6c630...c8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er hjemme hver nyttårsaften. 20 åring spiser med oss og så drar han ut. 15 åringen blir sikkert hjemme. Vi er ganske laid-back på nyttårsaften 

Anonymkode: a01d8...986

Skrevet

Vi er hjemme. 19 åringen skal på en fest med venner. Han må enten gå hjem eller ta en drosje. De andre barna er yngre og hjemme. Vi får et vennepar uten barn på besøk, de overnatter.

Anonymkode: 1d70a...361

Skrevet

Vi er hjemme. 15 åringen også. Han spiller sikkert online med venner. Mens vi andre spiller brettspill. 

Anonymkode: f7706...839

Skrevet

Vi er sammen med noen av våre søsken og deres barn. Vi har ungdommer og yngre barn på nesten samme alder så er veldig kjekt for alle. De eldste ungdommene går på fest etter middag. Yngre tenåringer og barna blir sammen med oss voksne. 

Anonymkode: 3ad57...b44

Skrevet

Jeg skal være hjemme, kan kjøre om det er nødvendig, men orker ikke henting. Vet ikke planene til ungdommen enda da

Skrevet

Vi blir hjemme. 15 åringen skal feire nyttår hos kjæresten sin, og 18 åringen blir hjemme hos oss

Anonymkode: 17c2b...aca

Skrevet

Skulle ønske mine kunne tørre å være litt sosiale så de kunne vært borte hos noen, men ender nok opp med å være hjemme som vanlig. Har to introverter som ikke byr noe på seg selv og det har gått litt for langt, men jeg kan ikke tvinge de ut. Har ingen med jevnaldrende barn vi kunne invitert hit til oss heller.

Anonymkode: 1a627...7e0

• Hjerte 1
Skrevet

Her får vi besøk av vennepar med ungdommer på samme alder som mine. Vi skal ha quiz, og pakkelek. Ellers vil de nok spille ps sammen. 

Hr ikke tenkt noe på tid det vil endre seg, men jeg håper de vil være sammen med oss noen år til 😉

Anonymkode: d1fbc...4d5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...