AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Hei, mannen trenger parfyme til våren/sommeren og trenger gode tips til gode parfymer. Han har tidligere hatt YSL L’homme som jeg synes lukter veldig godt, men synes ikke den sitter på så lenge. Liker lette, friske parfymer, men er ikke veldig glad i sterk sitrus. Synes også tre-noter og litt søtere parfymer er gode. Haaaater virkelig suvage så helst ingenting som ligner på den. Synes mange designer-parfymer lukter veldig syntetisk og nærmest klør i nesen, så hvis noen vet om noen gode nisje-parfymer (helst som man kan lukte på i butikk) så er jeg veldig åpen for det. Tenker å kjøpe parfum de Marly Sedley, men alltids greit å ha noe å velge mellom. Anonymkode: f2e76...718
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 Hvis du liker søte parfymer bør du sjekke ut Baldessarini Ambre! Fy søren det er den BESTE manneparfymen jeg har kjent. Gikk forbi en tilfeldig en på gaten, og måtte spørre. Kjøpte den til mannen min Anonymkode: d6013...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 Enigma fra Roja Parfums. Anonymkode: 60cc0...983 1
flusa Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Disse er favorittene til mannen min(og meg🙈),lukter helt vidunderlig. Jeg sniffer på mannen min hele tiden😍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå