AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Jeg er mye alene, og det har nok husvertene mine merket, jeg ble nemlig invitert til dem på julaften. Det var de og barna deres, og hennes foreldre som skulle være der, og jeg var velkommen også. Jeg sa nei, fordi jeg ville følt meg som femte hjul på vogna, og ikke spiser jeg tradisjonell julemat heller, så alt ville blitt bare rart. Jeg føler meg litt uhøflig fordi jeg sa nei egentlig, det var jo veldig hyggelig av dem å invitere meg. Ville dere sagt ja? Anonymkode: b94f3...10e
Fjaselina Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 Usikker;) Det hadde komt an på kor hyggelige dei er. Og korleis eg hadde takla å vere åleine på julaften.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 Fjaselina skrev (Akkurat nå): Usikker;) Det hadde komt an på kor hyggelige dei er. Og korleis eg hadde takla å vere åleine på julaften. Liker dem alle godt, de er veldig fine mennesker. Men jeg takler så mye, mye bedre å tilbringe den tiden med kattene mine enn en haug med fremmede mennesker som alle er i familie med hverandre... TS Anonymkode: b94f3...10e
lillesnillelilla Skrevet 25. desember 2023 #4 Skrevet 25. desember 2023 Om jeg hadde hatt lyst være aleine hadde jeg glatt sagt nei. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #5 Skrevet 25. desember 2023 Hadde takket pent nei. Mange som tror at man heller vil feire med nesten hvem som helst heller enn alene. Men er jo pent gjort å spørre likevel. Anonymkode: b1e56...dbe 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #6 Skrevet 25. desember 2023 Jeg hadde blitt veldig glad. Synes det er koseligst å være sammen med andre mennesker. Alene kan jeg være resten av året. Anonymkode: 6a40a...28d
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #7 Skrevet 25. desember 2023 Tror de forstår. Og at de liker deg. Jeg ville også ha takket nei. Koselig at de spurte. Anonymkode: 7ed5a...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå