Tiuren Skrevet 27. desember 2023 #21 Skrevet 27. desember 2023 Just now, Topper og daler said: Det er jo litt harry det også, da. nå begynner du å forstå hva jeg skrev i første innlegg Vi er egentlig enige, bare beskriver det fra ulike vinkler.
Topper og daler Skrevet 27. desember 2023 #22 Skrevet 27. desember 2023 Tiuren skrev (24 minutter siden): nå begynner du å forstå hva jeg skrev i første innlegg Vi er egentlig enige, bare beskriver det fra ulike vinkler. Jeg har vel ikke sagt at vi er uenige. Det er like harry å swinge sammen med par på er hotellrom. Poenget med swinging er at det er spennende, sexy og at man blir kåt av det. Poenget er ikke at det skal være uharry. Min anbefaling til nybegynnere er swingersklubb, fordi det faktisk er mindre krevende og risikabelt enn å møte et par privat.
feliek54 Skrevet 27. desember 2023 #23 Skrevet 27. desember 2023 Topper og daler skrev (På 26.12.2023 den 13.38): Det kommer an på hva en er ute etter. Noen kan oppleve at det er litt mas med den kjemien også, og at en ikke på død og liv trenger være så vennskapelige med dem man treffer. Det handler tross alt mest om parets eget sexliv, og da kan det være deilig å slippe alt det sosiale rundt det. Mitt forslag er derfor - besøk en swingersklubb. Ha sex i samme rom sammen med andre ukjente par. Dra hjem etterpå og prioriter hverandre. Enkelt, anonymt, uforpliktende, men helt trygt. Og man trenger ikke forholde seg til andre etterpå. er ikke uenig med deg
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #24 Skrevet 27. desember 2023 Jeg kunne tenkt meg prøve dette med typen. Vi bor på vestlandet da. Jeg tenker vedr Swingersclub bør man dra til utlandet har jeg hørt,at det er bedre der. Ikke til Sandefjord😅 Anonymkode: 3bf18...b7f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #25 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg kunne tenkt meg prøve dette med typen. Vi bor på vestlandet da. Jeg tenker vedr Swingersclub bør man dra til utlandet har jeg hørt,at det er bedre der. Ikke til Sandefjord😅 Anonymkode: 3bf18...b7f Du trenger vel ikke reise avgårde. Skrangle sammen så mange par du trenger, og lei en hotellsuite eller noe. Billigere, enklere, og du trenger ikke se igjen disse folka heller. Anonymkode: 5e058...c41
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #26 Skrevet 27. desember 2023 Registrer deg gratis på nakentid.no lag en en ordentlig profil med beskrivende tekst, ta et par flotte bilder. Skriv med mange og vær hyggelig, så skal du se at tilbudene renner inn. Vi begynte slik og møtte et nydelig par og hadde sex med egen partner i samme rom som det andre paret mens vi så på hverandre. Så tenker vi å prøve samme taktikk igjen og gå litt lenger neste gang. Anonymkode: 483a0...15a
Fighter83 Skrevet 27. desember 2023 #27 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Spennende, er det noen spesielle dager som er mer sikre enn andre? Anonymkode: 70da4...441 Er som regel fredager og lørdager som er best sånn jeg har forstått. Har selv vært innom der ett par ganger. Liker meg best på Underbar men det blir fort litt vel fult der + at det er altfor få sitteplasser der.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #28 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Høres bra ut. Jeg tenker det er enda bedre med noen ukjente, for å unngå at en av partene blir tiltrukket av noen en ikke bør.. Anonymkode: 70da4...441 Der er nok folk forskjellige. Jeg for min del vil at tiltrekningen og kjemien skal være der, det gir både trygghet og et ekstra erotisk element, heller enn noen tilfeldige fremmede å stikke penisen inn i. Anonymkode: cdb6b...a42
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #29 Skrevet 27. desember 2023 Vi var to par på en hyttetur.Hsdde ingen planer men etter mat og en god mengde alkohol ,fikk jeg ståkuk og dette då kona.Hun lirket han ut og begynte å suge og det virket på den andre dama som fikk av seg klærne i en fart og kom bort og hun begynte også å suge kuken min. Da gikk kona bort til kompisen som satt og runket,treffe fitta ned på kuken og slik fortsatte vi lenge.Herlig ! Anonymkode: c6192...52e 1
Topper og daler Skrevet 27. desember 2023 #30 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du trenger vel ikke reise avgårde. Skrangle sammen så mange par du trenger, og lei en hotellsuite eller noe. Billigere, enklere, og du trenger ikke se igjen disse folka heller. Anonymkode: 5e058...c41 Det er mye logistikk. Det skal passe for alle. Mye posting fram og tilbake hvis det er flere par. Ikke uvanlig at folk trekker seg like før. Man starter åpenbart ikke rett på sexen, men blir kjent først. Da må man like det sosiale rundt det, men man kommer ikke over at det er litt kleint også. Dessuten må det være litt sosialt imens og etterpå også. Alt dette kan selvsagt være hyggelig. Det er ikke til å stikke under en stol, men de første gangene har man ofte mer enn nok med å fokusere på selve sexen og hverandre - og derfor ikke nødvendigvis overskudd til å være sosial. Og sist, men ikke minst, de fleste krever et treff først, et kjemitreff. Det er en del av en utvelgelsesprosess. En kan risikere å bli vraket. Så det er også noe man må «bekymre» seg for oppi alt. Som sagt, alt dette kan være hyggelig og spennende, men de første gangene er det kanskje like greit å bare dra til en swingersklubb, ha sex og dra hjem og fokusere bare på hverandre. Det enkle er ofte det beste. Jeg foreslår København. Da kan en kombinere det med mye annet kjekt.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #31 Skrevet 27. desember 2023 Vi var et vennepar og hadde ikke behov for planlegging etc etc ,Vi skulle ha en hyggelig helg på hytte og det ble det 👍 Anonymkode: c6192...52e
Topper og daler Skrevet 27. desember 2023 #32 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi var et vennepar og hadde ikke behov for planlegging etc etc ,Vi skulle ha en hyggelig helg på hytte og det ble det 👍 Anonymkode: c6192...52e Ja, hyggelig når det klaffer med vennepar, men for mange blir det litt risky med tanke på sjalusi og et fortsatt vennskap.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #33 Skrevet 27. desember 2023 Det bruker å ordne seg etter litt koselig drikke og litt dans og klespoker 👏,,,,og en hard kuk som kjennes mot jentas hofter. Anonymkode: c6192...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå