AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Jeg og dama har masse digg sex og liker å utforske. Vi har vurdert sexklubb, men ikke overbevist enda. Vi er 45/51. Kan heller tenke oss å treffe et annet par, drikke litt vin og «se hva som skjer». Noen som har prøvd dette? Hvor finner en par i Oslo-området? Nei, dette er ikke en kontaktannonse. Derfor anonymt.. Anonymkode: 70da4...441
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 Du finner det her i Oslo. Par på 43 Høres veldig spennende ut. Anonymkode: 4705e...33f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Ts her, og paret må være i stand til å konversere litt og. Og ha orden på livet. Anonymkode: 70da4...441
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Har prøvd det og det var absolutt en suksess! For vår det fant vi ut at et vennepar var ute etter det samme som oss, og vi møtes av og til for godt selskap, vin og mat, og partnerbytte og delig sex. Anonymkode: cdb6b...a42 1
feliek54 Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg og dama har masse digg sex og liker å utforske. Vi har vurdert sexklubb, men ikke overbevist enda. Vi er 45/51. Kan heller tenke oss å treffe et annet par, drikke litt vin og «se hva som skjer». Noen som har prøvd dette? Hvor finner en par i Oslo-området? Nei, dette er ikke en kontaktannonse. Derfor anonymt.. Anonymkode: 70da4...441 det frister veldig syns jeg. men det bør også være lit kjemi
Topper og daler Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 (endret) feliek54 skrev (8 minutter siden): det frister veldig syns jeg. men det bør også være lit kjemi Det kommer an på hva en er ute etter. Noen kan oppleve at det er litt mas med den kjemien også, og at en ikke på død og liv trenger være så vennskapelige med dem man treffer. Det handler tross alt mest om parets eget sexliv, og da kan det være deilig å slippe alt det sosiale rundt det. Mitt forslag er derfor - besøk en swingersklubb. Ha sex i samme rom sammen med andre ukjente par. Dra hjem etterpå og prioriter hverandre. Enkelt, anonymt, uforpliktende, men helt trygt. Og man trenger ikke forholde seg til andre etterpå. Endret 26. desember 2023 av Topper og daler 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har prøvd det og det var absolutt en suksess! For vår det fant vi ut at et vennepar var ute etter det samme som oss, og vi møtes av og til for godt selskap, vin og mat, og partnerbytte og delig sex. Anonymkode: cdb6b...a42 Høres bra ut. Jeg tenker det er enda bedre med noen ukjente, for å unngå at en av partene blir tiltrukket av noen en ikke bør.. Anonymkode: 70da4...441
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 Topper og daler skrev (6 timer siden): Det kommer an på hva en er ute etter. Noen kan oppleve at det er litt mas med den kjemien også, og at en ikke på død og liv trenger være så vennskapelige med dem man treffer. Det handler tross alt mest om parets eget sexliv, og da kan det være deilig å slippe alt det sosiale rundt det. Mitt forslag er derfor - besøk en swingersklubb. Ha sex i samme rom sammen med andre ukjente par. Dra hjem etterpå og prioriter hverandre. Enkelt, anonymt, uforpliktende, men helt trygt. Og man trenger ikke forholde seg til andre etterpå. Hvor finner en swingersklubber som ikke er så harry? Anonymkode: 70da4...441 1
Topper og daler Skrevet 26. desember 2023 #9 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor finner en swingersklubber som ikke er så harry? Anonymkode: 70da4...441 Alle swingersklubber er litt harry. Man må se forbi det og kose seg med sex. Prøv Danmark.
Tiuren Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor finner en swingersklubber som ikke er så harry? Anonymkode: 70da4...441 Hva er "så harry", hva sammenligner du med? Det finnes fine klubber, men om konseptet swinging er "harry" (mulig det finnes et bedre ord?) så vil det aldri bli uharry....
Fighter83 Skrevet 26. desember 2023 #11 Skrevet 26. desember 2023 Skyggesiden og Underbar i Oslo er populære steder for andre par å møte hverandre for å se an om man vil treffes videre på hotell eller dra hjem tilhverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #12 Skrevet 26. desember 2023 Spennende, er det noen spesielle dager som er mer sikre enn andre? Anonymkode: 70da4...441
Topper og daler Skrevet 26. desember 2023 #13 Skrevet 26. desember 2023 Tiuren skrev (1 time siden): Hva er "så harry", hva sammenligner du med? Det finnes fine klubber, men om konseptet swinging er "harry" (mulig det finnes et bedre ord?) så vil det aldri bli uharry.... All «dirty» sex er harry. Imidlertid blir det kjedelig for veldig mange av oss med bare «uharry» sex.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #14 Skrevet 26. desember 2023 Hvis klientellet på swingersklubber er lik de som medvirket i den Club 4 dokumentaren på FEM fra Trondheim, så kommer jeg aldri til å oppsøke swingersmiljøet.. Anonymkode: 076db...1e5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #15 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis klientellet på swingersklubber er lik de som medvirket i den Club 4 dokumentaren på FEM fra Trondheim, så kommer jeg aldri til å oppsøke swingersmiljøet.. Anonymkode: 076db...1e5 Nei, det er ikke sånn, prøv Club-Fantasy utenfor Tønsberg. Anonymkode: fc1b4...beb
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #16 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvis klientellet på swingersklubber er lik de som medvirket i den Club 4 dokumentaren på FEM fra Trondheim, så kommer jeg aldri til å oppsøke swingersmiljøet.. Anonymkode: 076db...1e5 Jeg tviler på at miljøet i seg selv er mer harry her i Trøndelag, men innehaver av klubben er kanskje det. Et innslag på tv, hadde sikkert sine fordommer de ville bygge opp under. Anonymkode: 5e058...c41 1
Topper og daler Skrevet 27. desember 2023 #17 Skrevet 27. desember 2023 Tiuren skrev (12 timer siden): Hva er "så harry", hva sammenligner du med? Det finnes fine klubber, men om konseptet swinging er "harry" (mulig det finnes et bedre ord?) så vil det aldri bli uharry.... Alle typer folk driver med dette. Det er en klisje, ja, men det er sant. Både folk i håndverkeryrker og folk med høy utdanning, både fattig og rik. Det som derimot er en kjensgjerning er at estetikken til «dirty» sex er litt harry. På swingersklubber finner man f.eks. rom som har gitter, gloryholes og sexsvinger. Det er litt harry, ja, men mange tenner nok på det likevel, innerst inne.
Tiuren Skrevet 27. desember 2023 #18 Skrevet 27. desember 2023 2 minutter siden, Topper og daler said: Alle typer folk driver med dette. Det er en klisje, ja, men det er sant. Både folk i håndverkeryrker og folk med høy utdanning, både fattig og rik. Det som derimot er en kjensgjerning er at estetikken til «dirty» sex er litt harry. På swingersklubber finner man f.eks. rom som har gitter, gloryholes og sexsvinger. Det er litt harry, ja, men mange tenner nok på det likevel, innerst inne. Jeg vet.... Det er akkurat det jeg ville frem til, om man mener swinging (eller "dirty sex") er harry så vil jo alle klubber der man kan drive med slikt være harry uansett. Men det finnes klubber der det er krav om at man ankommer i meget pent antrekk, og lokalene er mer elegante.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #19 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvis klientellet på swingersklubber er lik de som medvirket i den Club 4 dokumentaren på FEM fra Trondheim, så kommer jeg aldri til å oppsøke swingersmiljøet.. Anonymkode: 076db...1e5 Hvordan var de da? Ser for meg at de fleste som går på swingersklubb er litt av samme ulla. Man skal liksom ikke dit for å ta en kopp kaffe. Man er jo der for å ha sex med andre, og å se på at andre har sex. Anonymkode: e0e73...ca2
Topper og daler Skrevet 27. desember 2023 #20 Skrevet 27. desember 2023 Tiuren skrev (5 minutter siden): Jeg vet.... Det er akkurat det jeg ville frem til, om man mener swinging (eller "dirty sex") er harry så vil jo alle klubber der man kan drive med slikt være harry uansett. Men det finnes klubber der det er krav om at man ankommer i meget pent antrekk, og lokalene er mer elegante. Det er jo litt harry det også, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå