AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Alt var klappet og klart for en nydelig julefeiring og endelig et år med masse fridager for å bruke sammen med familien. Juleaften gikk heldigvis fint, men hadde en kjempe rar natt til i dag første juledag. Kan aldri si jeg har følt meg så rar. Bablet usammenhengede om ting etc. Har sovet i absolutt hele dag. Aner ikke hva som har skjedd i dag noe sted. har nok høy feber. Men tok en covid test og den ble positiv med en gang. fikk to andre besøkende å ta test ble positiv med en gang. Er nå tom for tester men regner med de andre også er blir positiv. Dere som har eller har hatt covid nå tett opp i jula, hvordan var forløpet? Hva kan jeg evt forvente? Anonymkode: 24689...544 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 Har hatt siden 1 uke siden. Begynte med et par dager med verk i kroppen, lett feber, og nattesvette. Roet seg ned et par dager, også smalt det tak igjen. Er feberfri, men har veldig feberfølelse. Kvalm, stikker i brystet, svimmel, hodepine/trykkende følelse. Smakssans svekket, men ikke borte. Det tar den tiden det tar, og symptomer varierer nok fra person til person. Anonymkode: 12247...cc7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 Feber, kvalme, diaré, og skikkelig vondt i kroppen. Noe hoste. Ellers nesten fravær av forkjølelsessymptomer. Faktisk ganske jævlig Anonymkode: 16084...8fd
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har hatt siden 1 uke siden. Begynte med et par dager med verk i kroppen, lett feber, og nattesvette. Roet seg ned et par dager, også smalt det tak igjen. Er feberfri, men har veldig feberfølelse. Kvalm, stikker i brystet, svimmel, hodepine/trykkende følelse. Smakssans svekket, men ikke borte. Det tar den tiden det tar, og symptomer varierer nok fra person til person. Anonymkode: 12247...cc7 Du har gått i en uke nå? Jeg leser at ca 50 prosent har asymptomatisk sykdomsforløp. Hva betyr det? Anonymkode: 24689...544
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #5 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Feber, kvalme, diaré, og skikkelig vondt i kroppen. Noe hoste. Ellers nesten fravær av forkjølelsessymptomer. Faktisk ganske jævlig Anonymkode: 16084...8fd Jeg tenker jeg er på dag en- Eller jeg fikk dette i natt og har styrt på nå i dag. Hvor lenge har du holdt på ? Anonymkode: 24689...544
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #6 Skrevet 25. desember 2023 hva gjør man hvis konemor også tester positiv i morgen mens barnet vårt ikke er smittet? 6 år. Vi må jo lage mat gi oppmerksomhet men selv med munnbind og god håndhygiene vil vi jo garantert smitte barnet vårt? Anonymkode: 24689...544
Enda en tulling Skrevet 25. desember 2023 #7 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har gått i en uke nå? Jeg leser at ca 50 prosent har asymptomatisk sykdomsforløp. Hva betyr det? Anonymkode: 24689...544 At man er frisk, men at det er funnet sars-cov-2-lignende genbiter i en slimprøve.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Du har gått i en uke nå? Jeg leser at ca 50 prosent har asymptomatisk sykdomsforløp. Hva betyr det? Anonymkode: 24689...544 Det begynte forrige søndag, med noen dager av og på, så slo det ut lille julaften. Asymptomatisk betyr uten symptomer. Anonymkode: 12247...cc7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #9 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): hva gjør man hvis konemor også tester positiv i morgen mens barnet vårt ikke er smittet? 6 år. Vi må jo lage mat gi oppmerksomhet men selv med munnbind og god håndhygiene vil vi jo garantert smitte barnet vårt? Anonymkode: 24689...544 Å bli utsatt for en liten mengde virus er fremdeles mye bedre enn å bli utsatt for en stor mengde virus. Ville gjort så godt jeg kunne med hygiene og luftet godt innimellom. Anonymkode: f3c8b...83a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å bli utsatt for en liten mengde virus er fremdeles mye bedre enn å bli utsatt for en stor mengde virus. Ville gjort så godt jeg kunne med hygiene og luftet godt innimellom. Anonymkode: f3c8b...83a Vi foreldre bruker nå munnbind inne. Anonymkode: 24689...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå