Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jukeselskap, vips hadde bestemor gitt babyen på 3,5 mnd en skje av desserten sin🫠 Samme skjedde med første barnet mitt, men hun var vel 5mnd og en annen slektning som gjorde det.

Er det en gammal dame-greie eller besteforeldrrgreie? Gøy å være den første som introduserer babyen for noe godt?

Anonymkode: c2ab7...76f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jukeselskap, vips hadde bestemor gitt babyen på 3,5 mnd en skje av desserten sin🫠 Samme skjedde med første barnet mitt, men hun var vel 5mnd og en annen slektning som gjorde det.

Er det en gammal dame-greie eller besteforeldrrgreie? Gøy å være den første som introduserer babyen for noe godt?

Ja, det har skjedd. Jeg hadde personlig ikke brukt noe tid på det, og det gjorde jeg heller ikke da. Du kommer til å oppleve og miste en del «livets første» med barn. Med mindre du sa noe der og da, så hadde jeg ikke brukt mer energi på det. Du kan eventuelt nevne i en forbisetning neste gang dere spiser sammen, at «Vi har ikke begynt med fastføde enda, fordi X eller Y, så det blir veldig spennende». Så får hun føle på den situasjonen :)  

Anonymkode: 2d725...0ba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da hadde jeg blitt ganske irritert. Begge er under seks måneder og skal som regel ikke ha noe annet enn morsmelk/mme. Jeg hadde tatt det opp tydelig og bestemt. Merkelig hvir grenseløse noen er. Jeg serverer ikke noe til babyer eller småbarn uten å sjekke med foreldrene. Har aldri forstått hvorfor det er så viktig for eldre mennesker å stappe sukker i ungene heller. Er det et mål om at de skal bli feite? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

3,5 mnd?!! Jeg hadde blitt skikkelig sur! Min er 1 år og ingen får gi han noe dessert/sukker uten å spør meg! 

Anonymkode: 46230...d4f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...