AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Bruker normalt sneakers og jeans når jeg skal ut på byen, men det er ikke så egnet i snøvær. Hva tenker dere om å gå for dr martens chelsea boots og jeans? Er det greit for en mann å bruke ute når en går fra bar til bar? Anonymkode: 7f8a6...c4a
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 Ta på deg hva som helst, nordmenn ute i dag er så fulle at de ser det uansett ikke 😂 Anonymkode: 70977...8f0 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 Det er helt greit det, men ikke min type stil jeg tiltrekkes av på menn. Anonymkode: 4cb0a...72d
flusa Skrevet 25. desember 2023 #4 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Bruker normalt sneakers og jeans når jeg skal ut på byen, men det er ikke så egnet i snøvær. Hva tenker dere om å gå for dr martens chelsea boots og jeans? Er det greit for en mann å bruke ute når en går fra bar til bar? Anonymkode: 7f8a6...c4a Jaaa! Syns det er kjempefint😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå