AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Vil investere i juleservise, feks Wik og walsøe julemorgen-servise. Ser det er på 50%- men vet noen om det kommer på 70% i romjul/nyttår? Anonymkode: be4a7...fd7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Tror at klassiske juleserviser veldig sjelden er nedsatt så mye på ordinært romjuls- eller januarsalg. Da er det mer gunstig for butikken å sette det på lager til neste år. Jeg fikk Julemorgen-serviset til 70% rabatt, men det var midt på sommeren og på et konkurssalg. Har ikke sett det så billig ellers. Anonymkode: c075c...c6d 2 1
enkefru Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror at klassiske juleserviser veldig sjelden er nedsatt så mye på ordinært romjuls- eller januarsalg. Da er det mer gunstig for butikken å sette det på lager til neste år. Jeg fikk Julemorgen-serviset til 70% rabatt, men det var midt på sommeren og på et konkurssalg. Har ikke sett det så billig ellers. Anonymkode: c075c...c6d Dette! Muligens enkelte deler blir sterkt nedsatt - dersom de skal gå ut av produksjon el.lign, men tvilsomt… 1
Amossa Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Bare et tips. Tok et raskt søk på finn.no og fikk 143 tilslag på "juleservice". Så at der lå merker som Firkløveren, Porsgrund, Magnor, Royal Copenhagen, Wiik & Walsøe m.flere. Jeg samler på et middag service som ikke selges i butikker. Har søk liggende på finn, og har kjøpt deler flere ganger. Har aldri opplevd at noe er blitt knust. Folk er veldig flinke og pakker godt inn i bobleplast 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 Amossa skrev (18 timer siden): Bare et tips. Tok et raskt søk på finn.no og fikk 143 tilslag på "juleservice". Så at der lå merker som Firkløveren, Porsgrund, Magnor, Royal Copenhagen, Wiik & Walsøe m.flere. Jeg samler på et middag service som ikke selges i butikker. Har søk liggende på finn, og har kjøpt deler flere ganger. Har aldri opplevd at noe er blitt knust. Folk er veldig flinke og pakker godt inn i bobleplast Enda et tips: Søker du på "juleservise" i tillegg får du enda flere treff, da det er slik det skrives. Det lønner seg faktisk å søke på begge, da det er ett av de ordene som skrives mest feil på finn.no, tror jeg. Anonymkode: 9c03e...775 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå