AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Noen som har hatt noe lignende eller vet hva det kan komme av? Ligger stort sett mellom 38.2 og 39 om kvelden vert ett par kvelden uten feber. Vart i snart 2 mnd nå og er generelt sliten og slapp hele tiden. Men dette kan også være pga anemi som jeg er under utredning for. Har nevnt det for legen men virker som om de ikke har peiling på hva dette kommer av så da er jeg nyssjerig på om andre har vært borti lignende. Anonymkode: 44e0a...0d5
boblevann Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 Har du hatt Covid nylig? Jeg (og flere andre jeg har hørt om) har slitt med feber av og på i månedsvis etter koronainfeksjon. Særlig på kveld/natt.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 Min tante har så og si kronisk forhøyet kroppstemperatur, men ingen har klart å forklare hvorfor. Anonymkode: 1043f...822
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4 Skrevet 25. desember 2023 boblevann skrev (1 minutt siden): Har du hatt Covid nylig? Jeg (og flere andre jeg har hørt om) har slitt med feber av og på i månedsvis etter koronainfeksjon. Særlig på kveld/natt. Nei, over ett år siden eg har hatt covid. Anonymkode: 44e0a...0d5
Fighter83 Skrevet 25. desember 2023 #5 Skrevet 25. desember 2023 Flere med covid på jobben min som har hatt det nå før jul. Skikkelig slitne har de også vært, også litt etter at de har blitt friske igjen.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #6 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min tante har så og si kronisk forhøyet kroppstemperatur, men ingen har klart å forklare hvorfor. Anonymkode: 1043f...822 Hmm, håper jo på en løsning på det for er utrolig slitsom å gå sånn. Får liksom ikke gjort noe kvelden er normalt sett da jeg har mest energi og faktisk er oppegående 😅 Anonymkode: 44e0a...0d5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #7 Skrevet 25. desember 2023 Det kan være flere ting så klart, men for meg så ble det bra med lymfedrenasje. Hadde 3-4 behandlinger, og jeg ble feberfri (hadde feber i flere mnd). Har ikke hatt tilbakefall. Anonymkode: 38f85...bd5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #8 Skrevet 25. desember 2023 Du må gå til en annen lege. Dette må du finne utav. Det er IKKE normalt å ha feber i 2 måneder. Du har sannsynligvis en eller annen kronisk infeksjon i kroppen din eller en autoimmun sykdom. Hvilke prøver tok legen? Anonymkode: 9b25b...734
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #9 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det kan være flere ting så klart, men for meg så ble det bra med lymfedrenasje. Hadde 3-4 behandlinger, og jeg ble feberfri (hadde feber i flere mnd). Har ikke hatt tilbakefall. Anonymkode: 38f85...bd5 Hva var det som gjorde det en infeksjon? Anonymkode: 44e0a...0d5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #10 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du må gå til en annen lege. Dette må du finne utav. Det er IKKE normalt å ha feber i 2 måneder. Du har sannsynligvis en eller annen kronisk infeksjon i kroppen din eller en autoimmun sykdom. Hvilke prøver tok legen? Anonymkode: 9b25b...734 Er henvist til ny spesialist nå etter sist eg var på sykehus men det er i hovedsak pga anemi men tenker kanskje det har litt sammenheng. Har tatt utallige blodprøver men uten at det har vist noe annet enn hb mellom 5.4 og opp til 9 (nå sist var den 6.8) Anonymkode: 44e0a...0d5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #11 Skrevet 25. desember 2023 58 minutter siden, AnonymBruker said: Hva var det som gjorde det en infeksjon? Anonymkode: 44e0a...0d5 Jeg er usikker, legen fant aldri ut av det (tok en drøss med prøver). Mulig det startet som en infeksjon, også klarte ikke kroppen nullstille seg. Aner ikke. Men lymfedrenasjer gjorde susen. Anonymkode: 38f85...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå