Gå til innhold

Synes du det er bittert at de er iferd med å knekke aldringskoden men at du er for gammel allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg nesten 40 og tenker litt på det innimellom. Teknologien blir jo uansett ikke tilgjengelig for vanlige folk med en gang. Så kanskje når jeg er 60 blir det mulig å stoppe aldring. Men det er i seneste laget. Gen Z er heldigere sånn sett.

Anonymkode: 09cb1...918

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ALDRI ha stoppet min naturlige aldring. Jeg skal ikke være her for evig. Kloden trenger utskiftning av mennesker.

Anonymkode: d4280...251

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Selv er jeg nesten 40 og tenker litt på det innimellom. Teknologien blir jo uansett ikke tilgjengelig for vanlige folk med en gang. Så kanskje når jeg er 60 blir det mulig å stoppe aldring. Men det er i seneste laget. Gen Z er heldigere sånn sett.

Anonymkode: 09cb1...918

😂😂🙈...Er det en ting jeg IKKE ønsker meg er det evig liv i samme kroppen.😬...herregud for et forbanna mareritt..!! (og jeg har en fantastisk kropp)  😂

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei. Det tenker jeg ikke på. Elsker de grå hårene som har kommet og de få rynkene jeg har rundt øynene. Jeg er 42 år. Ønsker ikke å se ut som barnræv. Dessuten så ser unge damer i 20 årene eldre ut en meg når de bruker så mye fillers og Botox. Kun de som er naturlige som ser nydelig ut. 

Anonymkode: 34069...f35

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei takk til å stoppe aldringsprosessen og leve evig eller "evig". Det ville i så i fall vært krise for jordkloden vår og menneskene på den. Da tar det ikke mange årene før det blir for fullt. 

Anonymkode: 4fc96...8a1

• Liker 1
Skrevet

Altså, hvis dette blir en realitet, så lurer jeg oppriktig på hvordan det skal fungere - man kan aldri få barn da, ellers blir jo kloden overbefolket på veldig kort tid? Skal bare de samme menneskene vandre rundt her til evig tid? Vet ikke hvorfor den tanken gjør meg lattermild 😅

Anonymkode: b727e...8ed

• Liker 1
Skrevet

Ikke bittert, akkurat, men jeg skulle gjerne blitt et par hundre år gammel. Mer miljøvennlig hadde det vært også. 

Anonymkode: 98e7e...1d5

Skrevet

"De" knekker den aldri. Men jeg har funnet helseinformasjon som knuser den, altfor sent. Hadde jeg begynt med dette da jeg var 30 hadde jeg hatt en sjanse til å leve veldig lenge tror jeg, men nå har det gått så langt (er 59 og kronisk syk) at jeg vet ikke hvilken forskjell det vil spille på lengden av livet. Kvaliteten hjelper det jo på.

Anonymkode: 398a9...520

Skrevet

Satser på å bli gjenfødt digitalt. Mistenker at vi allerede er digitale. 

Anonymkode: 7c112...cce

• Liker 1
Skrevet

På ingen måte. Ett liv er slitsomt nok, hadde aldri orket å leve i over 100 år uansett.

Anonymkode: 7b1e3...fe7

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Satser på å bli gjenfødt digitalt. Mistenker at vi allerede er digitale. 

Hvorfor tror du det? 
Hvem styrer oss da - «aliens»? 

Anonymkode: aebac...4b5

• Liker 1
Skrevet

Nei, hvorfor skulle aldring være noe negativt? Det er en helt naturlig del av livet som alle levende organismer, arter og planter er gjennom. Har du et ønske om å leve evig?

Anonymkode: fc075...5ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

"De" knekker den aldri. Men jeg har funnet helseinformasjon som knuser den, altfor sent. Hadde jeg begynt med dette da jeg var 30 hadde jeg hatt en sjanse til å leve veldig lenge tror jeg, men nå har det gått så langt (er 59 og kronisk syk) at jeg vet ikke hvilken forskjell det vil spille på lengden av livet. Kvaliteten hjelper det jo på.

Og det er?

Skrevet

Nei overhode ikke! Aldri bekymret meg for å bli eldre. Og syns hvert nytt 10år er fantastisk. Og er evig takknemlig for at jeg ikke er i 20- årene nå. 

Anonymkode: f9085...326

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor tror du det? 
Hvem styrer oss da - «aliens»? 

Anonymkode: aebac...4b5

Andre digitale vesener som også tror de er av kjøtt og blod. 

Skrevet

Jeg skal eldes naturlig ellers så kommer jeg til å ta livet av meg etterhvert. Helt tullete å bli 120 år! 

Hadde man derimot fått noen kurer mot artrose mm som gjør at man slipper plager mm så vil jeg gjerne ha de 👏

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og det er?

Jeg blir kastet ut av KG om jeg skriver det, temaet er forbudt her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. Det tenker jeg ikke på. Elsker de grå hårene som har kommet og de få rynkene jeg har rundt øynene. Jeg er 42 år. Ønsker ikke å se ut som barnræv. Dessuten så ser unge damer i 20 årene eldre ut en meg når de bruker så mye fillers og Botox. Kun de som er naturlige som ser nydelig ut. 

Anonymkode: 34069...f35

Det var tidlig å bli grå og rynkete

Anonymkode: 36a5f...bf1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mistet altfor mange venninner til kreft og ulykker før de i det hele tatt er blitt 40. Jeg synes helt ærlig det er en luksus å få lov til å bli gammel. Mange har ikke den luksusen. 

Anonymkode: 5e928...510

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var tidlig å bli grå og rynkete

Anonymkode: 36a5f...bf1

Jeg begynte å få grå hår i 20årene🤔 regner med at manken i all hovedsak er grå når jeg fyller 50 år. Farger ikke håret.

Anonymkode: 26119...50b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...