AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Jeg var i et veldig voldelig forhold. Som følge av det fikk jeg PTSD og har ikke klart å forholde meg til min ex svigerfamilie pga det. De har ønsket kontakt, jeg har ignortert. Årene har gått og jeg har noen esker med ting som tilhører de og eks. Jeg er klar for å få det ut av huset men føler at jeg skylder familien hans en forklaring på at jeg frøs de ut. Vi er venner på sosiale medier og de liker postene mine iblandt. De vet at han var voldelig men ikke hvor voldelig og hvor mye det har ødelagt livet mitt og fortsatt gjør hver eneste dag å leve med PTSD. Jeg lurte på om jeg skulle skrive et brev å levere sammen med tingene. Hva ville dere gjort? Holdt det kort og bare skrevet værsågod her er tingene og godt nyttår, eller åpnet meg mere for en closure og forklart at grunnen til at de ikke har fått tingene før er fordi han ga meg PTSD og jeg har behøvd behandling og ikke klart å forholde meg til noe/noen som har med han å gjøre. Samtidig ikke klandre de eller klage, bare forklare min side av historien og ønske de alt godt videre? Anonymkode: 92ed1...5e5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 På generell basis synes jeg det er bedre å formidle hvordan man har det, hva men trenger, enn å opplyse om diagnoser. Anonymkode: 8a5fb...38a 2 1
Gjest Kanino Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg var i et veldig voldelig forhold. Som følge av det fikk jeg PTSD og har ikke klart å forholde meg til min ex svigerfamilie pga det. De har ønsket kontakt, jeg har ignortert. Årene har gått og jeg har noen esker med ting som tilhører de og eks. Jeg er klar for å få det ut av huset men føler at jeg skylder familien hans en forklaring på at jeg frøs de ut. Vi er venner på sosiale medier og de liker postene mine iblandt. De vet at han var voldelig men ikke hvor voldelig og hvor mye det har ødelagt livet mitt og fortsatt gjør hver eneste dag å leve med PTSD. Jeg lurte på om jeg skulle skrive et brev å levere sammen med tingene. Hva ville dere gjort? Holdt det kort og bare skrevet værsågod her er tingene og godt nyttår, eller åpnet meg mere for en closure og forklart at grunnen til at de ikke har fått tingene før er fordi han ga meg PTSD og jeg har behøvd behandling og ikke klart å forholde meg til noe/noen som har med han å gjøre. Samtidig ikke klandre de eller klage, bare forklare min side av historien og ønske de alt godt videre? Anonymkode: 92ed1...5e5 Hvorfor i huleste skal du ha noe med din ex sin familie og gjør ? Jeg ville latt det ligge. De har ingenting med hva han har gjort eller ikke. Det blir også bare ord mot ord om han nekter for det, og du kan bli sett på som hevngjerrig Endret 25. desember 2023 av Kanino
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4 Skrevet 25. desember 2023 La det gå. Anonymkode: 4c6da...81b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #5 Skrevet 25. desember 2023 Har dere barn sammen? Vet ikke hva godt som kommer ut av å fortelle hans foreldre om dette, da de kanskje tar det opp med sønnen sin, og han plutselig står på døra di. hvis du har alvorlige traumer etter dette forholdet, hadde jeg sletter svigerforeldre og hele familien på sosiale medier så du slipper å bli påmint. Anonymkode: f3cc9...87c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #6 Skrevet 25. desember 2023 Nei, dette bør du la ligge. Den eneste som får noe ut av det er deg. Det fører ikke med seg noe som helst annet. Anonymkode: 4da06...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå