AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Jeg har hud som fort blir veeeeldig shiny, men om jeg bruker mattende pudder over matt foundation så ser jeg helt flat og dødgrå ut. Så da lurer jeg på dere som bruker dewy foundation bruker dere pudder over den for å matte ned nese og panne eller bruker dere ikke pudder? Hva slags underlag er best fuktighetskrem/primer? Jeg får så store porer om jeg ikke pudrer men liker ikke hvordan pudder fremhever rynker. Noen som har tips til å få det cleane uttrykket? Anonymkode: 18726...34f
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 Bruker et tynt lag med pudder. Solpudder/blush/highligt. Så en setting spray over for å å smelte det sammen å få bort den pudrete looken😊 anbefaler urban decay sin all nighter setting spray eller caia cosmetics sin "dewy look". Viktig å ikke bruke for mye foundation/pudder da ser man fort grå og kakete ut😊 Anonymkode: 2d50a...798
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bruker et tynt lag med pudder. Solpudder/blush/highligt. Så en setting spray over for å å smelte det sammen å få bort den pudrete looken😊 anbefaler urban decay sin all nighter setting spray eller caia cosmetics sin "dewy look". Viktig å ikke bruke for mye foundation/pudder da ser man fort grå og kakete ut😊 Anonymkode: 2d50a...798 Aha så det er setting spray som er koden? Kan ikke bruke urban decay sin desverre for jeg får helt ekstremt med kviseutbrudd hver gang jeg bruker noe med alkohol i, men skal ta å se på litt andre settingsprayer! Anonymkode: 18726...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå