AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Eller hender det at du glemmer det? Anonymkode: b189c...9b8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart å glemme det engang, de sier det jo flere ganger og det står skilt. Anonymkode: fed99...05e 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart å glemme det engang, de sier det jo flere ganger og det står skilt. Anonymkode: fed99...05e Jeg tror at noen ikke bryr seg og tror at ingenting skjer om de glemmer det Anonymkode: 6a23d...cba 1
Rødstrupa Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 Hallo om du ikke husker det, får man klar beskjed av flyvertene! Just saying.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 Jeg husker det alltid, og umulig å «glemme» da de sier det på høytaler. Men ser at flere medpassasjerer rundt meg ikke gjør det. Blir litt nervøs av det Anonymkode: 36d85...121 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror at noen ikke bryr seg og tror at ingenting skjer om de glemmer det Anonymkode: 6a23d...cba Så hva mener du skjer? Har glemt det når jeg har flydd selv og går bra (har flysertifikat) Husker det alltid når jeg reiser med vanlige rutefly Anonymkode: 2b3ef...879
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 Selvfølgelig. Jeg er ikke helt amøbe. Reglene som gjelder når man er ute å flyr er ganske simple og man blir påminnet om dem flere ganger så man skal være ganske blåst for å ikke kunne følge dem. Anonymkode: 98bb5...e4a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så hva mener du skjer? Har glemt det når jeg har flydd selv og går bra (har flysertifikat) Husker det alltid når jeg reiser med vanlige rutefly Anonymkode: 2b3ef...879 Vet ikke hva som evt.skjer, men siden jeg har helt jævlig flyskrekk, glemmer jeg aldri flymodus Anonymkode: 6a23d...cba
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #11 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg husker det alltid, og umulig å «glemme» da de sier det på høytaler. Men ser at flere medpassasjerer rundt meg ikke gjør det. Blir litt nervøs av det Anonymkode: 36d85...121 Hvordan ser man det? Jeg laster ned ulike artikler og har flere vinduer klare for lesing under flyturen som jeg leser "offline". Med flymodus på. Anonymkode: 943d2...abe 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #12 Skrevet 26. desember 2023 Ja, det gjør jeg alltid. Anonymkode: 14a10...20d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #13 Skrevet 26. desember 2023 5 hours ago, Rødstrupa said: Hallo om du ikke husker det, får man klar beskjed av flyvertene! Just saying. Hallo, nei. Det skjer ikke en passasjer av en milliard at flyverten kommer bort og sjekker om akkurat du har glemt det. De går ikke og sjekker det lille flyikonet på hver enkelt mobil. Da måtte de også gått ned i veskene til folk, ikke alle sitter med mobilen i hånda. Selv glemmer jeg det innimellom, men husker det som regel. Hvert eneste rutefly som tar av har garantert mange mobiler med glemt flymodus, så om dette var et stort problem ville man sett mange ulykker. Da ville man nok ikke en gang hatt lov å ta med mobiler som håndbagasje. At folk glemmer dette på hvert fly er like sikkert som at folk er oppe av setene sine før skiltet med fest setebeltet slukner. Anonymkode: 356de...209
_popcorn_ Skrevet 27. desember 2023 #14 Skrevet 27. desember 2023 Ryddet for brudd på retningslinjene om sitering. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå