Gå til innhold

Husker du alltid på å sette mobilen i flymodus når du flyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hender det at du glemmer det? 

Anonymkode: b189c...9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart å glemme det engang, de sier det jo flere ganger og det står skilt. 

Anonymkode: fed99...05e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart å glemme det engang, de sier det jo flere ganger og det står skilt. 

Anonymkode: fed99...05e

Jeg tror at noen ikke bryr seg og tror at ingenting skjer om de glemmer det 

Anonymkode: 6a23d...cba

• Nyttig 1
Skrevet

Hallo om du ikke husker det, får man klar beskjed av  flyvertene! Just saying.

Skrevet

Jeg husker det alltid, og umulig å «glemme» da de sier det på høytaler. Men ser at flere medpassasjerer rundt meg ikke gjør det. Blir litt nervøs av det 

Anonymkode: 36d85...121

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror at noen ikke bryr seg og tror at ingenting skjer om de glemmer det 

Så hva mener du skjer? Har glemt det når jeg har flydd selv og går bra (har flysertifikat) Husker det alltid når jeg reiser med vanlige rutefly

Anonymkode: 2b3ef...879

Skrevet

Selvfølgelig. Jeg er ikke helt amøbe.

Reglene som gjelder når man er ute å flyr er ganske simple og man blir påminnet om dem flere ganger så man skal være ganske blåst for å ikke kunne følge dem.

Anonymkode: 98bb5...e4a

Skrevet

nei

Anonymkode: 67da4...903

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så hva mener du skjer? Har glemt det når jeg har flydd selv og går bra (har flysertifikat) Husker det alltid når jeg reiser med vanlige rutefly

Anonymkode: 2b3ef...879

Vet ikke hva som evt.skjer, men siden jeg har helt jævlig flyskrekk, glemmer jeg aldri flymodus 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg husker det alltid, og umulig å «glemme» da de sier det på høytaler. Men ser at flere medpassasjerer rundt meg ikke gjør det. Blir litt nervøs av det 

Anonymkode: 36d85...121

Hvordan ser man det? Jeg laster ned ulike artikler og har flere vinduer klare for lesing under flyturen som jeg leser "offline". Med flymodus på.

Anonymkode: 943d2...abe

• Liker 1
Skrevet

Ja, det gjør jeg alltid.

Anonymkode: 14a10...20d

Skrevet
5 hours ago, Rødstrupa said:

Hallo om du ikke husker det, får man klar beskjed av  flyvertene! Just saying.

Hallo, nei. Det skjer ikke en passasjer av en milliard at flyverten kommer bort og sjekker om akkurat du har glemt det. De går ikke og sjekker det lille flyikonet på hver enkelt mobil. Da måtte de også gått ned i veskene til folk, ikke alle sitter med mobilen i hånda. Selv glemmer jeg det innimellom, men husker det som regel. Hvert eneste rutefly som tar av har garantert mange mobiler med glemt flymodus, så om dette var et stort problem ville man sett mange ulykker. Da ville man nok ikke en gang hatt lov å ta med mobiler som håndbagasje. At folk glemmer dette på hvert fly er like sikkert som at folk er oppe av setene sine før skiltet med fest setebeltet slukner. 

Anonymkode: 356de...209

Skrevet

Ryddet for brudd på retningslinjene om sitering. 

_popcorn_, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...