Gå til innhold

NorgesEnergi-appen har ikke blitt oppdatert siden 20. desember. Flere som har det samme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:( 

Anonymkode: 9fb7a...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Bump*

Anonymkode: 9fb7a...fdd

Skrevet

Fungerer her, viser for 24 des, ikke kommet no info for 25 enda, men det er normalt.

Bor i troms

Anonymkode: 81808...1c8

Skrevet

Da tror jeg at jeg må ringe eller noe. Synes det er litt for lang tid nå.

Anonymkode: 9fb7a...fdd

Skrevet

«Det kommer til å skje snart». 
 

Anonymkode: 9fb7a...fdd

Skrevet

Oppdatert her.. Bor i sone NO2. Men var litt problemer med innhenting av data fra NordPool i forrige uke. Lå melding om det i appen. 

Skrevet
31 minutter siden, Stabbursmusa said:

Oppdatert her.. Bor i sone NO2. Men var litt problemer med innhenting av data fra NordPool i forrige uke. Lå melding om det i appen. 

Har Lede…

Anonymkode: 9fb7a...fdd

Skrevet

Fremdeles ingen oppdatering. Noen som vet hva som skjer?

Anonymkode: 9fb7a...fdd

Skrevet

Min oppdaterte seg i går, altså viser forbruk tom. 27

Skrevet

GRRRRR. I følge NorgesEnergi så har det vært en teknisk feil på forbrukerssiden på Min Side, men dette jobbes med å fikse. Vil være synlig om noen dager. 
 

Jeg kunne sjekke forbruket mitt på elhubs nettsider, men der kommer jeg ikke lengre enn til å taste inn navn 😅 Kanskje fordi både Safari og DuckDuckGo har blitt satt med maks sikkerhet..?

Anonymkode: 9fb7a...fdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...