AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Fungerer her, viser for 24 des, ikke kommet no info for 25 enda, men det er normalt. Bor i troms Anonymkode: 81808...1c8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Da tror jeg at jeg må ringe eller noe. Synes det er litt for lang tid nå. Anonymkode: 9fb7a...fdd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 «Det kommer til å skje snart». Anonymkode: 9fb7a...fdd
Stabbursmusa Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 Oppdatert her.. Bor i sone NO2. Men var litt problemer med innhenting av data fra NordPool i forrige uke. Lå melding om det i appen.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 31 minutter siden, Stabbursmusa said: Oppdatert her.. Bor i sone NO2. Men var litt problemer med innhenting av data fra NordPool i forrige uke. Lå melding om det i appen. Har Lede… Anonymkode: 9fb7a...fdd
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #8 Skrevet 28. desember 2023 Fremdeles ingen oppdatering. Noen som vet hva som skjer? Anonymkode: 9fb7a...fdd
tanja_mar Skrevet 28. desember 2023 #9 Skrevet 28. desember 2023 Min oppdaterte seg i går, altså viser forbruk tom. 27
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #10 Skrevet 28. desember 2023 GRRRRR. I følge NorgesEnergi så har det vært en teknisk feil på forbrukerssiden på Min Side, men dette jobbes med å fikse. Vil være synlig om noen dager. Jeg kunne sjekke forbruket mitt på elhubs nettsider, men der kommer jeg ikke lengre enn til å taste inn navn 😅 Kanskje fordi både Safari og DuckDuckGo har blitt satt med maks sikkerhet..? Anonymkode: 9fb7a...fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå