Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er en mann i førtiårene som jeg har reagert litt på at lukter rart/surt. Først trodde jeg at det var svette, men jeg lukter ingenting når han ligger inntill meg i senga. Har begynt å tro at det er klærene hans. Vet han er treig med å ta ut klær av vaskemaskinen, men kan det virkelig lukte så surt bare pga det?

Han var på besøk hos meg i går kveld/natt, og i dag luktet barna mine at han hadde vært på besøk, og hvilket sted han satt i sofaen. Barna mine som er bhg barn, sier ofte til meg at han lukter vondt. Det er vel bare et tidsspørsmål før de sier det til han også....

Jeg synes det er veldig vanskelig å ta det opp... Vurderer nesten å gjøre det slutt, for jeg synes lukten er såpass sjenerende.

Anonymkode: 2b274...10b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er veldig vanskelig å ta det opp... Vurderer nesten å gjøre det slutt, for jeg synes lukten er såpass sjenerende.

Men å juge og gjøre det slutt i stedet for å fortelle han sannheten, det klarer du? 

Anonymkode: 4070f...01c

• Liker 7
Skrevet

Hvis han ikke lukter når dere ligger nakne inntil hverandre, så er det nok klærne. Det kan ikke være så vanskelig å ta det opp med han? Hadde vært vanskeligere å si at kroppslukten hans lukter surt. Det blir fort sur lukt av klærne hvis de ligger for lenge i vaskemaskinen. Eller kan det være lukten hjemme hos han som lukter? 

• Liker 3
Skrevet

Det er jo så mye bedre å holde dette hemmelig for han, enn at han faktisk lukter av klærne. Klart det er et problem, men det største problemet er hemmelighold og løgn.

Anonymkode: 2f420...818

Skrevet

Klær kan lukte vondt ja. Og det sprer seg dessverre til alle klærne.. 

Jeg har en kollega som lukter litt vondt.. Vet det er klærne 

Anonymkode: d4755...a35

• Liker 5
Skrevet

Det kan være at klærne har ligget for lenge i maskinen. Kan også være at maskinen trengs en rens. 

Hadde nå sagt ifra enn å gjøre det slutt. 

Anonymkode: 10526...f6f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ta en prat med han, og slå opp uten og si noe er jo veldig barnslig. Du merker ikke at han lukter når han ligger ved din side, så mistenker klærne. Vaskemaskinen er feil vil jeg tro, det er nok sur lukt i maskinen og det setter seg, ikke sikkert han merker det selv. Vaskemaskiner tåler ikke mye før dem blir dårlige om han er veldig flink på og la det ligge igjen litt for lenge. Men om dette er eneste problemet med denne mannen og det kan fikses på, så er det jo veldig drastisk og slå opp av den grunnen uten og gi han en forklaring eller mulighet til og rydde opp. Ikke sikkert han merker det selv engang. Ny maskin og bruk av litt lukt i klærne ved vask og ikke la klærne ligge så ordner det seg nok. Gjør han ingenting med problemet ville jeg vurdert om dette var liv laga, og gå rundt og lukte er heller ikke noe særlig. Er han han flink med renslighet ellers??

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men å juge og gjøre det slutt i stedet for å fortelle han sannheten, det klarer du? 

Anonymkode: 4070f...01c

Det er det som skjer i 80% av brudd. Man trenger ikke fortelle den egentlige grunnen, som regel skåner man partneren for den ydmykelsen så ikke gi ts pes for å vurdere det. Hadde DU  villet vært sammen med og intim med en person som luktet så frastøtende at hen la igjen kvalme luktespor etter seg? Tviler 

Anonymkode: cce0c...06d

• Liker 3
Skrevet

Det er rett og slett rævsvette du kjenner. Hårete sur mannfolkræv. Derfor du kjenner det i møblene fortsatt når han har reist. 

Anonymkode: 6ad75...8d0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor lenge har han luktet slik? Er det noe nytt eller har det allltid vært slik? Har lest litt om par der den ene har fått parkinson og kreft. Da hender det at lukten til personen endrer seg fra behagelig til spesiell/stram lukt. Det er gjort studier på dette. Håper ikke det er noe slikt da. Min mann kan lukte stramt/svett, selv om han dusjer to ganger daglig og bruker rene klær. Sikkert bare at han har en del testosteron. 

Skrevet

Når man er så konfliktsky at man ikke tørr å si ifra, må man nesten revurdere om man passer i et forhold…

Anonymkode: b50b3...070

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

🤣🤣

Anonymkode: f6d97...888

Skrevet

Dump. En ting er at man av og til lukter annet en parfyme og roser. Men en som konstant lukter surt? Aldri i livet. Vedder en arm på at ts kommer til å oppdage flere ulekre sider ved mannen dersom de fortsetter. 
Å la alle klærne ligge å surne i vaskemaskina, eller ikke vaske dem, er skikkelig fyfy. Alle kan glemme en maskin, men når dette er kjenningslukten hans, så e er det ikke en avglemt maskin… eller en uheldig t-skjorte som burde vært vasket. 

Anonymkode: 1169d...f2a

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Klær kan lukte vondt ja. Og det sprer seg dessverre til alle klærne.. 

Jeg har en kollega som lukter litt vondt.. Vet det er klærne 

Anonymkode: d4755...a35

Hvordan vet du det er klærne?

Anonymkode: f881b...6b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Når man er så konfliktsky at man ikke tørr å si ifra, må man nesten revurdere om man passer i et forhold…

Anonymkode: b50b3...070

Hvorfor skal hun si i fra? Man trenger faktisk ikke si i fra hva man forventer å ser etter i en partner. Gjør hun det risikerer hun at han tar seg sammen- FOR EN STUND. Så e det tilbake til samme stuk. 
Hygiene er alfa omega i en partner for meg. Har prøvd å si i fra til en eks. Han ble kjempelei seg, men han klarte ikke å endre på det. Kun for perioder hvor han var redd for å miste meg. 

Det blir litt som å si at du forventer at en fremtidig ektemann svarer på telefonen før det har gått en uke. Bruker han en uke på å svare deg, og du liker oppmerksomhet så er det ikke mannen for deg. Hadetbra. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal hun si i fra? Man trenger faktisk ikke si i fra hva man forventer å ser etter i en partner. Gjør hun det risikerer hun at han tar seg sammen- FOR EN STUND. Så e det tilbake til samme stuk. 
Hygiene er alfa omega i en partner for meg. Har prøvd å si i fra til en eks. Han ble kjempelei seg, men han klarte ikke å endre på det. Kun for perioder hvor han var redd for å miste meg. 

Det blir litt som å si at du forventer at en fremtidig ektemann svarer på telefonen før det har gått en uke. Bruker han en uke på å svare deg, og du liker oppmerksomhet så er det ikke mannen for deg. Hadetbra. 

*samme sluk

Skrevet

Dette kan komme av svette treningsklær som kun vaskes på 40 grader. Det kan også være at han aldri tar 60+-vask på maskinen. Og det kan komme av at han ikke tar ut klærne. Synes du kan si ifra. Det er sikkert andre som kjenner lukten også

Anonymkode: 721e0...bb5

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde heller ikke orket dette. Men, jeg ville ha sagt fra, og sett om det ble endring.

Synes forresten det virker lite smart å ha så dårlig peiling at man lar klær ligge i maskinen og surne, høres ikke ut som en type mann jeg ville ha ønsket. Om det luktet i huset til og med etter at en mann hadde dratt, nei takk til ham...

Anonymkode: 27eb7...ebf

• Liker 2
Skrevet

Hvis du heller gjør det slutt enn å si at klærne stinker surt kan du vel ikke være så veldig glad i han, så kanskje like greit å gjøre det slutt?

Anonymkode: cc061...162

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan være at han tørker klærne innendørs på tørkestativ eller enda verre: nedi kjeller og bad eller et sted det ikke luftes ordentlig. Kan også hende vedkommende er sparsom på skyllemiddel og vaskemiddelet samt ikke vasker på høy nok temperatur. 

Anonymkode: cc987...b5c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...