AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Fått omgangssyke og er svimmel, kvalm, tom i magen og uvel. Dette trigger angsten. Føler jeg ødelegger hele jula for heile familien. Har vasket og pyntet og stått på før jul, så blir jeg dårlig. flere som føler seg som en dårlig mor når en blir syk? Anonymkode: 2b5bf...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fått omgangssyke og er svimmel, kvalm, tom i magen og uvel. Dette trigger angsten. Føler jeg ødelegger hele jula for heile familien. Har vasket og pyntet og stått på før jul, så blir jeg dårlig. flere som føler seg som en dårlig mor når en blir syk? Anonymkode: 2b5bf...3e6 Huff, stakkars! Det var jo ikke noe du ønsket eller planla! Gid bedring, håper du fortsatt kan få noen fine juledager Anonymkode: f9525...492
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Fått omgangssyke og er svimmel, kvalm, tom i magen og uvel. Dette trigger angsten. Føler jeg ødelegger hele jula for heile familien. Har vasket og pyntet og stått på før jul, så blir jeg dårlig. flere som føler seg som en dårlig mor når en blir syk? Anonymkode: 2b5bf...3e6 Aldri. Hvorfor skulle jeg vært en dårlig mor fordi jeg blir syk? Anonymkode: a1f57...ae6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4 Skrevet 25. desember 2023 Du har jo ikke blitt syk med vilje, det er sånt som skjer, og noe alle har forståelse for. Anonymkode: c2715...646
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå