Potetimo Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 (endret) Hei! Mamma har gjennom flere år fôret sitt eget blomstrende alkoholproblem. Mine søsken har måtte hjelpe henne x antall ganger på fylla. Dette har gitt oss alle et litt anstrengt forhold til henne, og for min del et anstrengt forhold til alkohol (er 5 mnd edru nå). I går var det julaften og min 18 år gamle bror fikk to flasker 20% hos henne i gave, og jeg kjenner jeg ble ordentlig sur, og resten av selskapet var ganske sjokkerte (mamma var ikke tilstede) Min bror reagerte på at jeg ble sur og sa jeg ikke hadde noen grunn til det. Så det jeg lurer på nå er, har jeg egentlig noen grunn til å tenke at dette kanskje ikke er en passende julegave til sin sønn (etter forholdene)? Eller burde jeg ta med to spiseskjeer med ta meg sammen og bare ignorere dette og se på det som en uskyldig ting? Endret 25. desember 2023 av Potetimo
Hjerte Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 Merkelig gave, nen det er giver som ev bør få reaksjon. Hvorfor du blir sur når hun ikke er tilstede forstår jeg ikke, ingen grunn til å gjøre mottaker beklemt. Hvorfor skal han måtte forholde seg til din reaksjon?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 Jeg ville stusset på alkohol som presang fra mor til 18 år gammel sønn uansett, men ikke laget noe styr om det. Anonymkode: 28415...ca9
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4 Skrevet 25. desember 2023 Jeg skjønner godt du ble sur. Eneste jeg tenker er at det skal ikke gå utover din bror, det er jo ikke hans feil. Anonymkode: 1666c...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå