AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 De siste 10-12 årene så har det vært pliktsex fra min side. Og nå blir jeg rett og slett fysisk uvel bare av tanken på sex, jeg orker ikke å tenke på det, jeg får nesten angst. Finnes ikke kåt for fem flate øre og det har jeg heller ikke vært på mange år. Men hva gjør man? Selge det flotte huset vårt med flere millioner i tap i et dødt boligmarked og gå ut på leiemarkedet begge to? Og hverdagen med 3 aktive barn går overhodet ikke rundt uten oss begge to; prøve å leve sammen som venner til boligmarkedet stabiliserer seg, og så prøve å finne to små leiligheter i samme bygning? Kan jeg leve med at han prøver å skaffe seg sex andre steder? Et enda viktigere spørsmål; kan han leve med det? Jeg er usikker... Anonymkode: 5138f...86d 5
Fremmed fugl Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 Nei, er ikke en god ide å si til han at han skal kunne ha sex med andre, han er ikke så dum at han ikke skjønner hva som er problemet. Så vil det ikke hjelpe deg at han faktisk kan ende opp med å få seg en elskerinne som er tullete godkjent av deg, som han så blir forelsket i.... Så du bør legge det dødt. 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4 Skrevet 25. desember 2023 svartkatt skrev (1 minutt siden): Snakk med han da.. Men det blir jo begynnelsen på slutten, begynnelsen på at familien vår blir fullstendig rasert 😭 💔 Anonymkode: 5138f...86d 1
Yodas Skrevet 25. desember 2023 #5 Skrevet 25. desember 2023 Hvis du ikke er en veldig god skuespillerinne, så vet han vel allerede at du har pliktsex? 9 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #6 Skrevet 25. desember 2023 Fremmed fugl skrev (Akkurat nå): Nei, er ikke en god ide å si til han at han skal kunne ha sex med andre, han er ikke så dum at han ikke skjønner hva som er problemet. Så vil det ikke hjelpe deg at han faktisk kan ende opp med å få seg en elskerinne som er tullete godkjent av deg, som han så blir forelsket i.... Så du bør legge det dødt. Ja det er så vanskelig. Han er en veldig ordentlig mann hva angår forhold, og jeg tror han kunne ha blitt forelsket i en elskerinne. Men igjen, jeg klarer jo ikke å ha sex med ham, så jeg fortjener jo ikke bedre enn at han faller for en annen. Men økonomisk og logistikkmessig i fht barna, så er det fullstendig katastrofe med samlivsbrudd. TS Anonymkode: 5138f...86d 1
Blåttvann Skrevet 25. desember 2023 #7 Skrevet 25. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De siste 10-12 årene så har det vært pliktsex fra min side. Og nå blir jeg rett og slett fysisk uvel bare av tanken på sex, jeg orker ikke å tenke på det, jeg får nesten angst. Finnes ikke kåt for fem flate øre og det har jeg heller ikke vært på mange år. Men hva gjør man? Selge det flotte huset vårt med flere millioner i tap i et dødt boligmarked og gå ut på leiemarkedet begge to? Og hverdagen med 3 aktive barn går overhodet ikke rundt uten oss begge to; prøve å leve sammen som venner til boligmarkedet stabiliserer seg, og så prøve å finne to små leiligheter i samme bygning? Kan jeg leve med at han prøver å skaffe seg sex andre steder? Et enda viktigere spørsmål; kan han leve med det? Jeg er usikker... Anonymkode: 5138f...86d Jeg hadde latt han ha sex med andre hvis jeg ikke ville bryte samlivet med han. Hadde sett på han som en venn som jeg bor i et slags kollektiv med. Endret 25. desember 2023 av Blåttvann 5 1
visp Skrevet 25. desember 2023 #8 Skrevet 25. desember 2023 Har inntrykk av at veldig mange lever sånn. Han merker jo uansett garantert at det er pliktsex, og har kanskje ikke så lyst på sex han heller. Dere får humpe dere videre som venner under samme tak:) 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #9 Skrevet 25. desember 2023 Yodas skrev (Akkurat nå): Hvis du ikke er en veldig god skuespillerinne, så vet han vel allerede at du har pliktsex? Ja han vet jo godt at jeg ikke akkurat renner over av kåtskap etter 20 års samliv. Men i likhet med meg så tror jeg heller ikke at han ser noen vei ut av forholdet. Anonymkode: 5138f...86d
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #10 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja han vet jo godt at jeg ikke akkurat renner over av kåtskap etter 20 års samliv. Men i likhet med meg så tror jeg heller ikke at han ser noen vei ut av forholdet. Anonymkode: 5138f...86d Skulle du ønske at du var kåt da? Anonymkode: 034c5...a4a 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #11 Skrevet 25. desember 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Men det blir jo begynnelsen på slutten, begynnelsen på at familien vår blir fullstendig rasert 😭 💔 Anonymkode: 5138f...86d Vet du hva, dette er et «you problem» og har lite å gjøre med mannen din. Ta deg sammen, snakk med mannen, begynn i terapi og finn tilbake til din egen seksualitet. Dersom du mot formodning går rundt og blir klissblaut av «Ivar på jobben», så er det der du må starte. Et godt samliv både fysisk og emosjonelt må jobbes med. Det går ikke av seg selv. Tar dere noensinne på hverandre i hverdagen ? Begynn med det. Anonymkode: a3c97...fa0 14 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #12 Skrevet 25. desember 2023 TS: du høres ut som hun jeg bor sammen med. Du skal ha for at du tenker tanken at han skal få ha seg en på si. Jeg vet ikke om det løser noe, men det er sympatisk av deg. Er du kåt på andre? Onanerer du? Er det tanken på sex eller tanken på sex med typen som byr deg imot? Jeg tror at jeg hadde foretrukket ærlighet. «Hei du er en fin mann, og jeg er veldig glad i deg, men jeg ikke lyst på deg». Så hadde han visst hva han står i, og dere kunne ha håndtert det etter beste evne. Anonymkode: 034c5...a4a 7 2 3
Hmmmmmm Skrevet 25. desember 2023 #13 Skrevet 25. desember 2023 Jeg skjønner ikke at du vurdere andre alternativer en å gå fra hverandre. Du har ikke noen andre valg en å avslutte spør du meg. Avslutt nå. Legg huset ut til våren. Bruk mnd på å rydde og fordele eiendeler. Ting kan gå mye bedre en du tror 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #14 Skrevet 25. desember 2023 Snakk med han og planlegg et kveld der dere treffer ei annen dame for sex. Der du kun skal være tilskuer. Hvis det ikke gjør deg kåt på han, da er det bare å kaste in håndkledet... Anonymkode: f6b6c...d5f 1
Fremmed fugl Skrevet 25. desember 2023 #15 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja det er så vanskelig. Han er en veldig ordentlig mann hva angår forhold, og jeg tror han kunne ha blitt forelsket i en elskerinne. Men igjen, jeg klarer jo ikke å ha sex med ham, så jeg fortjener jo ikke bedre enn at han faller for en annen. Men økonomisk og logistikkmessig i fht barna, så er det fullstendig katastrofe med samlivsbrudd. TS Anonymkode: 5138f...86d Det å si sånn til mannen, vil bare øke risikoen for samlivsbrudd av flere grunner, og øker risiko for at dere blir uvenner på veien. Ta tak i problemet i samlivet. Skil lag hvis dere ikke ønsker eller klarer å ordne opp.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #16 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS: du høres ut som hun jeg bor sammen med. Du skal ha for at du tenker tanken at han skal få ha seg en på si. Jeg vet ikke om det løser noe, men det er sympatisk av deg. Er du kåt på andre? Onanerer du? Er det tanken på sex eller tanken på sex med typen som byr deg imot? Jeg tror at jeg hadde foretrukket ærlighet. «Hei du er en fin mann, og jeg er veldig glad i deg, men jeg ikke lyst på deg». Så hadde han visst hva han står i, og dere kunne ha håndtert det etter beste evne. Anonymkode: 034c5...a4a Sexlysten min er fullstendig borte. Jeg onanerer ikke og kan aldri se for meg at jeg noensinne vil bli kåt på noen som helst igjen. Dette er jo langtidsskader av pliktsex, men når man mister sexlysten og vil fortsette i ekteskapet så har det jo ikke vært noen vei utenom. Hvis jeg sier til ham at sexlysten min er borte og at jeg ser på ham nesten mer som en bror enn en ektemann så kommer vi nok til å måtte oppløse ekteskapet. Og da aner jeg rett og slett ikke hva vi skal gjøre. Vi har ikke råd til å selge huset, og vi har ingen mulighet til å følge opp barna hver for oss. TS Anonymkode: 5138f...86d 2 4
Biloba Skrevet 25. desember 2023 #17 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja han vet jo godt at jeg ikke akkurat renner over av kåtskap etter 20 års samliv. Men i likhet med meg så tror jeg heller ikke at han ser noen vei ut av forholdet. Anonymkode: 5138f...86d Han får en vei ut hvis han plutselig blir samboer med elskerinnen sin. Mens du ikke stiller ned ekstramannskap økonomisk. 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #18 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Snakk med han og planlegg et kveld der dere treffer ei annen dame for sex. Der du kun skal være tilskuer. Hvis det ikke gjør deg kåt på han, da er det bare å kaste in håndkledet... Anonymkode: f6b6c...d5f Jeg blir kvalm av tanken på sex. Det er jo problemet. Anonymkode: 5138f...86d 5
Fremmed fugl Skrevet 25. desember 2023 #19 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vet du hva, dette er et «you problem» og har lite å gjøre med mannen din. Ta deg sammen, snakk med mannen, begynn i terapi og finn tilbake til din egen seksualitet. Dersom du mot formodning går rundt og blir klissblaut av «Ivar på jobben», så er det der du må starte. Et godt samliv både fysisk og emosjonelt må jobbes med. Det går ikke av seg selv. Tar dere noensinne på hverandre i hverdagen ? Begynn med det. Anonymkode: a3c97...fa0 Eh... Hvorfor er ikke dette et felles problem. Problemet er på vei å ødelegge ekteskapet. 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #20 Skrevet 25. desember 2023 Biloba skrev (Akkurat nå): Han får en vei ut hvis han plutselig blir samboer med elskerinnen sin. Mens du ikke stiller ned ekstramannskap økonomisk. Det er sant. På et vis hadde det vært ufattelig godt å bli kvitt byrden av ham, selv om jeg jo fremdeles er glad i ham. Men igjen, hva med barna? En mulighet er kanskje å selge og flytte til et billigere sted, hvor vi kan ha råd til å kjøpe egne leiligheter. Men å røske barna opp med roten fra nærmiljø, venner og skole... Og ikke minst da må vi begge to få nye jobber det nye stedet, noe som er tvilsomt.. Skal virkelig ikke være lett, dette livet. Anonymkode: 5138f...86d 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå