AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Sendte god jul melding, til ei venninne, fikk ikke svar. Er det ikke normalt å ønske god jul tilbake? Anonymkode: aa726...3b3
Pringle Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 Kanskje det ikke er normalt lenger. Jeg sa "god jul" til et par av dem som ekspederte meg på handleturene mine 22. og 23., og de bare stirret på meg. Jeg måtte et sekund tenke etter om jeg husket feil og om det egentlig var påske. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 Det er nok litt variabelt. Enkelte er nok veldig i "familiebobla" julaften og de første dagene etter. Jeg er ikke der da men har lært meg å vente noen dager på respons. Anonymkode: 08234...c90 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4 Skrevet 25. desember 2023 Nei, det er uhøflig, men der er faktisk en del folk som er nettopp det. Der er også idioter som bruker jula på å fortelle andre hvor mye de hater jul, hvor unødvendig gaver er, hvor stress juleselskaper er, folk som ikke takker for gaver eller gir tilbake osv. Og de forandrer seg stort sett aldri..det enkleste er å bare la være å si god jul og gi gaver til de som aldri viser damme raushet, med det samme, fremfor å irritere seg over gledesdrepere som dem 10 år eller resten av livet. Anonymkode: 689e1...f3c 1
Yodas Skrevet 25. desember 2023 #5 Skrevet 25. desember 2023 Det hender jo man er opptatt der og da, tenker at man skal svare på en sms senere, og så glemmer det? 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #6 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sendte god jul melding, til ei venninne, fikk ikke svar. Er det ikke normalt å ønske god jul tilbake? Anonymkode: aa726...3b3 Jo, det er normal folkeskikk å ønske god jul tilbake. Å eventuelt glemme det er ganske sløvt. Anonymkode: e000a...270 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #7 Skrevet 25. desember 2023 Om du faktisk sender en melding til dem, da synes jeg det er litt merkelig. Men på steder som facebook og instagram, der skriver mange folk God Jul innlegg, og jeg trykker gjerne «liker» på dem. Men de får godta at den eneste «god jul meldingen» de får fra meg vil være det jeg poster selv, for jeg orker ikke å skrive på ørten innlegg 😅 Anonymkode: 708a7...731
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #8 Skrevet 25. desember 2023 Ønsker gjerne folk god jul Bryr meg ikke om folk ikke responderer, annet en at det er jo hyggelig hvis de gjør det. Enkelte kvinnfolk tror sikkert de blir sjekket opp og ignorerer Men har kanskje gjort dagen lysere for noen og da er det verdt det Anonymkode: 6015d...743
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #9 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du faktisk sender en melding til dem, da synes jeg det er litt merkelig. Men på steder som facebook og instagram, der skriver mange folk God Jul innlegg, og jeg trykker gjerne «liker» på dem. Men de får godta at den eneste «god jul meldingen» de får fra meg vil være det jeg poster selv, for jeg orker ikke å skrive på ørten innlegg 😅 Anonymkode: 708a7...731 Det var ikke på sosial medier, men på SMS. Anonymkode: aa726...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #10 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det var ikke på sosial medier, men på SMS. Anonymkode: aa726...3b3 Kan hun ha lest sms'en, blitt forstyrret av noe(n), for så glemt å svare? Det kunne skjedd meg, enda jeg er SÅ påpasselig med å svare på sms vanligvis. Likevel, nå i jula har det vært folk rundt meg hele tiden, og jeg blir forstyrret støtt og stadig... Anonymkode: 396d3...509
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå