- Brian Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 (endret) Den har tidligere blitt nevnt her i forumet, og nå har jeg lagt ut en ettersøkning i Pingvintråden etter at Theo har fått en plass i eventyret om Pingu og vennene hans: Katten det er snakk om, var tidligere fast besøkende på Vulkan senter i Oslo, og var ofte å finne på toppen av rulletrappen der den tydeligvis likte seg (har også sett den der i en varmere årstid); dette er en liten video som jeg tok i begynnelsen av januar 2022: https://www.brian.no/fp-content/attachs/katt-1.mp4 Theo (et navn Novalie har gitt ham; det er uvisst hvilket kjønn katten egentlig har) er nok hjemløs da jeg også har sett den i friluft i gatene utenfor senteret; likevel - det siste året har kattepus forsvunnet; på mine langturer i sommer fikk jeg øye på flere hjemløse katter, og det er mulig at Theo var en av dem, men kan ikke bekrefte det med sikkerhet; dette var i området Ullevål/Tåsen. Så jeg undres på om noen av dere kanskje har sett denne katten det siste året, eller vet noe mer om dens forhistorie? Har Theo fått et hjem, eller bare flyttet til en annen kant av byen ...? Tusen takk for eventuelle svar, om ønsker alle en fortsatt fin Jul. - Brian Endret 25. desember 2023 av - Brian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå