AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Hei folkens. Jeg må bare få «lette litt på trykket» da jeg føler en sorg over at daten/kjæresten kom 2 dager før julaften og sa at han ville tilbake til exen. Vi har datet i over 2 år faktisk, men han har hele tiden sagt at han må ha tid før han kan innlede et forhold. Tid har jeg jo hatt, og vi har delt så mye fint sammen, og jeg har følt ekte kjærlighet fra hans side, ikke vare sex. I høst ble vi enig om og endelig ta forholdet et steg videre, nå var han klar for det. Han invitere meg og min datter til å feire jul sammen med han t.o.m. Og så kom smellen altså to dager før jul, han hadde møtt eksen og innsett at han fremdeles hadde følelser for henne. Jeg føler meg så brukt og som en rebound . Det gjør vondere en jeg hadde trodd, da vi aldri har bodd sammen og hatt på en måte separate liv hver for oss, men jeg savner sånn de fine meldingene og gleden av å få se han igjen. Julen ble snudd fra glede og optimisme til sorg og grubling. Takk til dere som orket å lese . Anonymkode: aaee6...e69 11
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei folkens. Jeg må bare få «lette litt på trykket» da jeg føler en sorg over at daten/kjæresten kom 2 dager før julaften og sa at han ville tilbake til exen. Vi har datet i over 2 år faktisk, men han har hele tiden sagt at han må ha tid før han kan innlede et forhold. Tid har jeg jo hatt, og vi har delt så mye fint sammen, og jeg har følt ekte kjærlighet fra hans side, ikke vare sex. I høst ble vi enig om og endelig ta forholdet et steg videre, nå var han klar for det. Han invitere meg og min datter til å feire jul sammen med han t.o.m. Og så kom smellen altså to dager før jul, han hadde møtt eksen og innsett at han fremdeles hadde følelser for henne. Jeg føler meg så brukt og som en rebound . Det gjør vondere en jeg hadde trodd, da vi aldri har bodd sammen og hatt på en måte separate liv hver for oss, men jeg savner sånn de fine meldingene og gleden av å få se han igjen. Julen ble snudd fra glede og optimisme til sorg og grubling. Takk til dere som orket å lese . Anonymkode: aaee6...e69 Klem til deg💕💕💕 Anonymkode: 8edd8...f70
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klem til deg💕💕💕 Anonymkode: 8edd8...f70 Tusen takk 💗 Anonymkode: aaee6...e69
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4 Skrevet 25. desember 2023 Kjære deg, dette hørtes vondt ut. Har du noen nære deg som du kan være sammen med og snakke om dette med? Selv om han nå kanskje ender tilbake med eksen, betyr ikke det at han ikke har vært glad i deg eller satt pris på dét dere hadde. Til syvende og sist ønsker du en mann som er helt klar for deg og bare vil ha deg - når denne sorgen har lagt seg, kan du hå videre og finne ham ❤️ Anonymkode: 33093...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #5 Skrevet 25. desember 2023 Så utrolig vondt. Klem til deg💕 Anonymkode: 70904...d38
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #6 Skrevet 25. desember 2023 Trist å høre. Men… har har jo gitt deg tydelige signaler på dette i to år? Anonymkode: 61347...dac 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #7 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trist å høre. Men… har har jo gitt deg tydelige signaler på dette i to år? Anonymkode: 61347...dac tenkte det samme... ts, jeg syns det er veldig trist at han kom med dette nå, samtidig tenker jeg at du har "latt deg bruke" i to år... ingen mann trenger såå lang tid før han kan gå inn i noe nytt. Du burde satt ned foten for evigheter siden, men jeg vet jo samtidig hvor vanskelig det er - mye lettere å si... jeg kaster litt stein i glasshus her, da jeg også gikk en stund med en sånn en.. jeg syns uansett du skal la deg selv sørge over dette. to er ganske lang tid, man rekker å dele mye på den tida. Men lekse lært, og nå vet du kanskje mer hva du skal gå etter. Anonymkode: 50c3f...d59
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #8 Skrevet 25. desember 2023 Tusen takk for så gode, reflekterte svar dere 🥰 Jeg vet, er nok derfor jeg er så skuffet over meg selv, som var naiv nok til å tro på han 🙈 Anonymkode: aaee6...e69
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #9 Skrevet 25. desember 2023 Det er kjipt Her kom daten og sa hun var blitt forlova med eksen så føler med deg Du savner ikke han, men å være forelska Anonymkode: 7d084...3da
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #10 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 25.12.2023 den 12.37): Hei folkens. Jeg må bare få «lette litt på trykket» da jeg føler en sorg over at daten/kjæresten kom 2 dager før julaften og sa at han ville tilbake til exen. Vi har datet i over 2 år faktisk, men han har hele tiden sagt at han må ha tid før han kan innlede et forhold. Tid har jeg jo hatt, og vi har delt så mye fint sammen, og jeg har følt ekte kjærlighet fra hans side, ikke vare sex. I høst ble vi enig om og endelig ta forholdet et steg videre, nå var han klar for det. Han invitere meg og min datter til å feire jul sammen med han t.o.m. Og så kom smellen altså to dager før jul, han hadde møtt eksen og innsett at han fremdeles hadde følelser for henne. Jeg føler meg så brukt og som en rebound . Det gjør vondere en jeg hadde trodd, da vi aldri har bodd sammen og hatt på en måte separate liv hver for oss, men jeg savner sånn de fine meldingene og gleden av å få se han igjen. Julen ble snudd fra glede og optimisme til sorg og grubling. Takk til dere som orket å lese . Anonymkode: aaee6...e69 Først en klem. Tror du virkelig det med han og ex’en kommer til å vare? Sikkert gromt en stund. Aldri skjønt hvorfor så mange skal tilbake til xen … en x er en x for en grunn. Slapp av mest sannsynelug vil de bryte igjen. Men la han da være alene ei stund først . Han må bli helt ferdig med x først. Hadde jeg vært meg hadde jeg tatt livet med ro og sittet stille i båten. Når to blir x’er… er det en grunn. Når de går tilbake og tror ting har forandret seg er ikke sikkert det gjør det. Såfall må de selv jobbe hardt for det. Anonymkode: b1165...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå