Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et problem eller uskyldig moro? I julen er det mye folk, å selvsagt mange pene personer som har pyntet seg fint. Jeg tar han ofte i å stirre på andre damer og holde øyekontakt med de lenge, en form for flørting. Er det greit eller ikke?Noe jeg bør være obs på? 

Anonymkode: 30a97...54c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din bør bruke solbriller. 

Anonymkode: f20fa...038

• Nyttig 2
Skrevet

Evneveikt. Betyr ikke at han har større aannsyblighet for å re utro eller noe, men er uansett usexy å være sammen med en fyr uten selvkontroll. Rett og slett flaut.

Anonymkode: 55be7...569

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert. Er lov til å se på folk. Jeg elsker å se på folk. Blir inspirert av å se hvordan andre folk kler seg. Oppføre seg. Så ja. Hadde ikke reagert så lenge vi har et bra forhold. Har vi ikke det bra så hadde jeg kanskje blitt sjalu. 

Anonymkode: d25a2...81c

Skrevet

Ta deg sammen, dette er latterlig. Det er da ikke flørting å se på folk en sjeldent ser. Snakk om å prøve å kontrollere andre...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det et problem eller uskyldig moro? I julen er det mye folk, å selvsagt mange pene personer som har pyntet seg fint. Jeg tar han ofte i å stirre på andre damer og holde øyekontakt med de lenge, en form for flørting. Er det greit eller ikke?Noe jeg bør være obs på? 

Hadde ikke likt det.. Handler om respekt for den du er sammen og! Andre ser jo at han gjør det og, hvor gøy er det? Du føler deg dum, og hva annet er han da i stand til? Om du blir såret så snakk med han! 

Anonymkode: e767e...e1c

• Liker 2
Skrevet

Uskyldig flørting er greit synes jeg, dersom man skulle møte en person man har kjemi med eller en man synes er veldig attraktiv. Så lenge man ikke har et ønske om å være faktisk utro og vet at man elsker sin partner og aldri ville sviktet vedkommende.
Selvom jeg ikke gjør det selv når jeg er i forhold. Jeg blir mer brydd om jeg ser eller møter noen som jeg synes er veldig pen når jeg selv er opptatt. 

men dette hadde bekymret meg. Han søker oppmerksomhet fra andre, mens du er tilstede av alle ting. Tikkende bombe til fysisk utroskap, eller så har han allerede vært utro bak din rygg. 

Anonymkode: 7d68c...ede

Skrevet

Forøvrig synes jeg det er mer alvorlig om han prøver å få øyekontakt med andre damer. Om han kikker på rumpa til andre damer er det uskyldig. Men er biologisk disponert til å kikke på damerumper. 

Skrevet

Jeg forventer at kjæresten min bare har øyne for meg! Men samtidig så skjønner jeg at man i løpet av et langt liv kan møte en person som man «klikker» med. Men denne mannen eller andre klikker vel ikke med 10 forskjellige damer på en kveld og derfor mååå søke deres oppmerksomhet, selv om det er uskyldig? Tenk når han møter en han klikker skikkelig med, utro 100%

Anonymkode: 7d68c...ede

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forøvrig synes jeg det er mer alvorlig om han prøver å få øyekontakt med andre damer. Om han kikker på rumpa til andre damer er det uskyldig. Men er biologisk disponert til å kikke på damerumper. 

Tilbakestående. Det er ikke biologisk å ikke ha selvkontroll og mangle respekt for partner i sosiale settinger. Det er sosialt inkompetent, og kvinner ser helst at menn går i barnehagen før de kaster seg ut på datingmarkedet.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg hadde ikke reagert. Er lov til å se på folk. Jeg elsker å se på folk. Blir inspirert av å se hvordan andre folk kler seg. Oppføre seg. Så ja. Hadde ikke reagert så lenge vi har et bra forhold. Har vi ikke det bra så hadde jeg kanskje blitt sjalu. 

Anonymkode: d25a2...81c

Men handler alt om deg og mannen din?

Har du ingen medfølelse med de som blir beglodd?

For min del er det helt og fullt hensynet til de som blir beglodd og siklet på, som ville avgjort saken.

Og i trådstarters tilfelle, det er så stusslig med menn som helt åpenbart går sammen med en dame eller til og med leier en dame, og så flørter eller holder øyekontakt med andre damer. Tror jeg snakker for de fleste av oss damer på andre siden, når jeg sier;

Trekk til deg blikket og fokuser på kona di!

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ikke på måten din mann ser på andre, det er jo tydelig veldig opplagt at han studerer andre damer. Mannen min er ikke blind selv om vi er gift, men det der hadde jeg sett på som respektløst. Du skal ikke begjære din nestes ektemake står det i biblene også, selv gud skjønte den delen 😅 neida men jeg tror nesten gang hadde jeg sagt, prøv og gjør det litt mindre tydelig at du flørter med andre kvinnfolk, mulig han begrenser litt hvor åpenlyst det er. 

Anonymkode: 63f52...1d0

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Evneveikt. Betyr ikke at han har større aannsyblighet for å re utro eller noe, men er uansett usexy å være sammen med en fyr uten selvkontroll. Rett og slett flaut.

Er du så usikker på deg selv at du har et problem med dette så er det ikke mannen din som er usexy - det er du!

Anonymkode: 5ce80...f3a

Skrevet
MicroMais skrev (29 minutter siden):

Ta deg sammen, dette er latterlig. Det er da ikke flørting å se på folk en sjeldent ser. Snakk om å prøve å kontrollere andre...

Du synes det er helt greit at partneren stirrer og flørter med deg tilstede? Litt rart hadde jeg syntes det var om en mann kom med en annen og kastet beundrede blikk min vei, ikke at man hadde blitt sett på nå og da, men om han tydelig måtte stirre ned og sende lange blikk, hadde ikke blitt imponert heller. Gla det ikke er min mann. Jeg tror mannen ser på andre pene damer, men ikke på den måten som denne personen gjør. Det blir bare patetisk 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du så usikker på deg selv at du har et problem med dette så er det ikke mannen din som er usexy - det er du!

Anonymkode: 5ce80...f3a

Å skjerp deg. Kom med et bedre come back. Jeg velger ikke evneveike menn, og jeg opptrer heller ikke evneveikt og respektløst overfor min mannlige partner når jeg er med ham, selv om jeg også er "biologisk disponert" for å se på pene menn. At menn sier fra seg selvkontroll og egen vilje for å fremføre et ikke-argument, er veikt. Hvem velger å si fra seg egen fri vilje? Usexy menn som skylder på sin "natur", åpenbart. Herregud.

• Liker 1
Skrevet

Han kikker på de, men kikker de tilbake? Du skriver at han flørter med andre, men sikker på at han ikke bare er ekkel og stirrer på damer? Det er ikke slik at alle kvinner liker å bli stirret på.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke bare det. Han ser på henne lenge og de ser på hverandre fra andre siden av rommet. Ikke bare se på rumpa raskt. 

Skrevet
miss summers skrev (1 time siden):

Han kikker på de, men kikker de tilbake? Du skriver at han flørter med andre, men sikker på at han ikke bare er ekkel og stirrer på damer? Det er ikke slik at alle kvinner liker å bli stirret på.

De ser på hverandre en god stund. Samtidig som de snakker med andre 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke på måten din mann ser på andre, det er jo tydelig veldig opplagt at han studerer andre damer. Mannen min er ikke blind selv om vi er gift, men det der hadde jeg sett på som respektløst. Du skal ikke begjære din nestes ektemake står det i biblene også, selv gud skjønte den delen 😅 neida men jeg tror nesten gang hadde jeg sagt, prøv og gjør det litt mindre tydelig at du flørter med andre kvinnfolk, mulig han begrenser litt hvor åpenlyst det er. 

Det er ikke bare studering. Han oppsøker kontakt ved å se vedkommende i øynene. De kan sitte å søke den kontakten gjennom hele selskapet, fra andre steder av rommet. Hver gang jeg da ser på min mann ser jeg at de to smiler til hverandre og holder kontakten, han ser raskt bort når jeg da snakker til han om andre ting. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De ser på hverandre en god stund. Samtidig som de snakker med andre 

Hvorfor snakker du ikke med han om det? Si at du merker det? Han tror sikkert at dette er noe som går ubemerket henn for din del. 

Anonymkode: f4a45...f6f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...