Gjest Lizbet Skrevet 7. november 2002 #1 Del Skrevet 7. november 2002 Bestemte meg for endelig å prøve chatten. Synest det er et stort steg da jeg synest det er litt skummelt. Skrivesperra kommer.... Ken en moderator eller en annen fortelle meg hvorfor jeg ikke kommer inn???? Pliiiiis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 7. november 2002 #2 Del Skrevet 7. november 2002 Har du Java på maskinen din, Lizbet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 7. november 2002 #3 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg kommer heller ikke inn. Er et eller annet program man må ha, og det har ikk ejeg. Prøvd å laste ned, men musehjernen her skjønner det ikke fordet :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 7. november 2002 #4 Del Skrevet 7. november 2002 Java var det,hehe. Jeg har jo lasta ned, skrudd av maskinen og alt som du da. Men går ikke fordet. Jeg er så grøøønn :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 7. november 2002 #5 Del Skrevet 7. november 2002 Helt ærlig, vet ikke om jeg har java - forsøkte å laste det ned, men fikk beskjed om at programmet alt fantes på maskinen min. Regnet med det var greit da....Dengang ei... Men, som madison sier, jeg er grønn og maskinen gjør jo bare som jeg sier... Får høre med sambo da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå