AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Og i så fall hvordan ville du at det skulle fungere dere tre i mellom underveis, du er sjefen, har full regi. Anonymkode: 712cb...ab8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 Det kunne jeg, men jeg ville kanskje vært litt redd for at det ville blitt lite fokus på meg🙈 Bi-nysjerrige ganske. Men jeg ville ikke hatt regien. Det måtte være et naturlig samspill, jeg blir slikket mens en suger den andre, jeg får litt dp, sil slutt blir kanskje han penetrert mens han penetrerer meg? Ville sett på en blowjob i alle fall Anonymkode: 17c2b...774
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 Nei, ikke deltatt. Men jeg kunne sett på Anonymkode: 8c846...d78
SlemUlv Skrevet 25. desember 2023 #4 Skrevet 25. desember 2023 Kunne gjerne vært med, men jeg nekter å være sjefen. Jeg vil ting skal skje naturlig 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #5 Skrevet 25. desember 2023 Da jeg var yngre - ja. Nå? Nei. Anonymkode: 43776...f98
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #6 Skrevet 25. desember 2023 Ts. Det var meg som ble invitert på dette for noen uker siden av en kompis jeg ikke treffer altfor ofte. Jeg er ikke spesielt bi, men nysgjerrig på alt som er nytt seksuelt. Ble litt overrasket over hans invitasjon. Hadde aldri forestilt meg at han var tent på meg. Jeg hadde aldri truffet hans dame/kjæreste før, og vi er ganske unge alle sammen, jenta yngst. Det viste seg at de hadde planlagt dette sammen. Hun ville at både hun selv og jeg skulle ha maske + bind for øynene. Igjen litt overrasket, for så og si hele hans tenning ved dette dreide seg om at jeg er ganske svært utstyrt i forhold til han, vi har trent og dusjet sammen noen ganger. Og ja, det viste seg ved ereksjon at jeg er bortimot dobbel størrelse enn han. Så dette var hele greia for hans del altså, he-he. Ble ikke særlig bi action ved dette, det ble heller at han kun var med på blowjob av meg, og at han synes det var opphissende at jeg penetrerte dama hans. Byttet på at hun red oss. Virket som det var han som var mest tent av hele opplegget. Han var helt hyper og i fyr og flamme. Jeg og dama hans var litt mer avslappet og tok oss tid med hverandre. Jeg var faktisk litt redd for at han skulle ombestemme seg å bli sjalu. Dette prosjektet her har kanskje ikke så mye med bi å gjøre da, eller hva? Men jeg synes det var akkurat passe. Ble nesten fristet til mer, helst med de samme to. Tror ikke det er noe problem så tent som han var. Dama så ut til å like dette også. Ts. Anonymkode: 712cb...ab8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå