Gå til innhold

Kjæraste og foreldre vanlig oppførsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på en del ting og hva folk tenker om dette;

- Er det vanlig at unge voksne flytter kjærester inn på barnerommet sitt etter 2-3 ukers kjennskap? 

- Er det vanlig å la kjærester til sine barn bo gratis og ha full tilgang på hjemmet sitt, som sine egne?

- Hva tenker dere om kjærester som skryter og lyver om feks materialisme og egne evner?

- Er det vanlig å ikke klare seg uten kjærsten, inviterer seg selv på besøk hos kjæresten sine foreldre, og gå i “krig” for kjæresten fra dag en?

- Er det vanlig at ny kjæreste med foreldrene sine overøser og lover dyre hotel, restauranter, og diverse i fremtiden til en ny kjæreste?

- Er det vanlig at foreldre til helt ny  kjæreste oppfører seg som om de vet best og sier at de gjør og sier som de vil?

- Hva gjør man egt. når man i tillegg ser at ens egne får elendige økonomiske forhold, blir gjort fullt avhengig av disse, blir syk og dropper utdanning? 

- Hva tenker dere om dette? 

Endret av Anonym2176
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym2176 skrev (1 minutt siden):

- Er det vanlig at unge voksne flytter kjærester inn på barnerommet sitt etter 2-3 ukers kjennskap? 

- Er det vanlig å la kjærester bo gratis og ha full tilgang på hjemmet sitt, som sine egne?

- Hva tenker dere om kjærester som skryter og lyver om feks materialisme og egne evner?

- Er det vanlig å ikke klare seg uten kjærsten, inviterer seg selv på besøk hos kjæresten sine foreldre, og går i “krig” for kjæresten fra dag en?

- Er det vanlig at ny kjæreste med foreldrene sine overøser og lover dyre hotel, restauranter, og diverse i fremtiden til en ny kjæreste?

- Er det vanlig at foreldre til helt ny  kjæreste oppfører seg som om de vet best og sier at de gjør og sier som de vil?

- Hva gjør man egt. når man i tillegg ser at ens egne får elendige økonomiske forhold, blir gjort fullt avhengig av disse, blir syk og dropper utdanning? 

Forslag: Del opp innlegget ditt. Sorter litt, så blir det lettere å svare.

Anonymkode: b28af...d31

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym2176 skrev (5 minutter siden):

- Er det vanlig å la kjærester til sine barn bo gratis og ha full tilgang på hjemmet sitt, som sine egne?

- Er det vanlig å ikke klare seg uten kjærsten, inviterer seg selv på besøk hos kjæresten sine foreldre, og gå i “krig” for kjæresten fra dag en?

Tenker at det er helt umulig å forstå hva du spør om.

Det sagt. Folk er forskjellige og det finnes ingenting som er enten rett eller galt. Har man ting i livet sitt man ikke kan akseptere, så må man endre på det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg forstår heller ikke hva du lurer på, dessverre. Anbefaler å skrive det rett ut, istedenfor å pakke det inn i å lure på «hva som er vanlig».

Det høres ut som du synes foreldrene dine forskjellsbehandler barnebarna sine, og at dine barn kommer dårlig ut, stemmer det? 

Anonymkode: 3be68...edb

• Liker 2
Skrevet

Det kommer jo helt an på deg egentlig.  Ditt hus dine regler.  Min sønn flyttet mer eller mindre inn til svigers. De iktw han godt, men syntes det ble kanskje litt dyrt. Så jeg sa at de fikk kreve litt husleie av han. 

Så regel ble at jan kunne enten få ligge der fra fredag til søndag. Eller to netter i uka. Eller så måtte han etale litt leie, som dekket ekstra bruk av strøm, såpe,dopapir, mat etc. 

Det ville han ikke så da ble det bare helger.

Da gir du dem lov, mot at de bidrar. Hvis de ikke bidrar får de ikke lov 

Anonymkode: 81510...f3b

Skrevet

Nei, det er ikke spesielt vanlig.  Men fullt lov og helt greit, det er snakk om voksne mennesker. 

Anonymkode: e0904...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...