AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Kvinner: Vil du helst ha en snill mann med diger penis men som ikke har livet i orden eller slem mann med liten penis som har kontroll på livet. Anonymkode: 03d55...12e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #2 Skrevet 25. desember 2023 Kjære deg. Bruk hodet til mer enn å henge hatten på. Årets tåpeligste spørsmål fortjener ikke svar. Anonymkode: 92717...eff 26 22
Sølvi Normalbakken Skrevet 25. desember 2023 #3 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinner: Vil du helst ha en snill mann med diger penis men som ikke har livet i orden eller slem mann med liten penis som har kontroll på livet. Anonymkode: 03d55...12e Jeg ville vært sammen med han snille og ligget med han andre på si. Jeg kan aldri bli monogam.
LadeJarl Skrevet 25. desember 2023 #4 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinner: Vil du helst ha en snill mann med diger penis men som ikke har livet i orden eller slem mann med liten penis som har kontroll på livet. Anonymkode: 03d55...12e Finner du en kvinne som svarer seriøst på dette har hun minimum alvorlig grad av aspbergers...trolig noe mye verre! 😂 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #5 Skrevet 25. desember 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kjære deg. Bruk hodet til mer enn å henge hatten på. Årets tåpeligste spørsmål fortjener ikke svar. Anonymkode: 92717...eff Vel, året er nesten ferdig, jeg rakk det kanskje da🤣 men dette kan være noe enkelte er opptatte av. Kanskje ikke du... Anonymkode: 03d55...12e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #6 Skrevet 25. desember 2023 Valget står mellom snill og slem. Penis har da vel ingenting å si. Man velger da vel ikke å være med en slem mann. Hvis merkelappen snill er noe mannen selv har satt på seg selv så hadde jeg styrt unna. Så svaret mitt er at jeg ikke hadde valgt noen av dem. Anonymkode: d1e67...be0 6 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #7 Skrevet 25. desember 2023 Ingen av de. Da hadde jeg heller vært alene. Det finnes snille menn med normal penisstørrelse som har livet på stell Anonymkode: 78bc2...ab3 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #8 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kvinner: Vil du helst ha en snill mann med diger penis men som ikke har livet i orden eller slem mann med liten penis som har kontroll på livet. Anonymkode: 03d55...12e Hvordan ble penis relevant her? jeg velger en god mann fremfor en slem uavhengig av bankkonto og lem. Anonymkode: 65e11...f17 9
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #9 Skrevet 25. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ingen av de. Da hadde jeg heller vært alene. Det finnes snille menn med normal penisstørrelse som har livet på stell Anonymkode: 78bc2...ab3 Hele spørsmålet går ut på å velge en av de overnevnte alternativer. Ikke legge til flere. Anonymkode: 03d55...12e
LadeJarl Skrevet 25. desember 2023 #10 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vel, året er nesten ferdig, jeg rakk det kanskje da🤣 men dette kan være noe enkelte er opptatte av. Kanskje ikke du... Anonymkode: 03d55...12e Det kvinner ønsker er noen som får de til å føle seg trygge..elsket..og begjært..og i akkurat den rekkefølgen.. Noen som får hjertet til å hoppe over et slag..pustefrekvensen til å øke..noen som gjør at det sitrer under blusen.. Det du lar de velge mellom er to typer kjøttpudding..!..😂😂🙈 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #11 Skrevet 25. desember 2023 1 minutt siden, LadeJarl said: Det kvinner ønsker er noen som får de til å føle seg trygge..elsket..og begjært..og i akkurat den rekkefølgen.. Noen som får hjertet til å hoppe over et slag..pustefrekvensen til å øke..noen som gjør at det sitrer under blusen.. Det du lar de velge mellom er to typer kjøttpudding..!..😂😂🙈 Du tenker de velger snill mann med stor penis m.a.o? Anonymkode: 03d55...12e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #13 Skrevet 25. desember 2023 Nei takk til slem mann samme hvor stor eller liten penis han har og samme hvor orden han har på livet. Anonymkode: b9beb...37b 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #14 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du tenker de velger snill mann med stor penis m.a.o? Anonymkode: 03d55...12e Vil du velge tørt brød med råtne egg på eller deilige boller med fersk kakao? Anonymkode: b9beb...37b 2 1
I Grosny Skrevet 25. desember 2023 #15 Skrevet 25. desember 2023 (endret) Her er det nok vesentlige størrelsesforskjeller ute og går på bankkontoene, men det hjelper lite at bankkontoen er feit når mannen er slem. At den snille bankontoen er i dårlig forfatning , altså at den snille kan bli et kostbart tapsprosjekt, er uproblematisk for mange kvinner, men ikke alle. Mange ville valgt snille , fattige rotehuer som særboere , men ikke som ektefeller. Endret 26. desember 2023 av I Grosny
LadeJarl Skrevet 25. desember 2023 #16 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du tenker de velger snill mann med stor penis m.a.o? Anonymkode: 03d55...12e De velger en snill mann de har kjemi med...så tar de det som en bonus om han har en pikk de liker. 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #17 Skrevet 25. desember 2023 LadeJarl skrev (2 minutter siden): De velger en snill mann de har kjemi med...så tar de det som en bonus om han har en pikk de liker. Korrekt. Også har jeg såpass bra økonomisk styring selv så jeg er ikke avhengig av at han har det. En snill mann hadd latt meg hjulpet han å få kontroll på livet.. Så alt i alt er det ingen grunn til å velge han andre.. hvorfor skulle en kvinne i vurdere det en gang? Er jo absurd.. Kvinner ønsker trygghet, men ikke først og fremst økonomisk trygghet, den kan vi fint skape selv. De aller fleste av oss vel og merke. Anonymkode: 1fe55...27a 2
LadeJarl Skrevet 25. desember 2023 #18 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Korrekt. Også har jeg såpass bra økonomisk styring selv så jeg er ikke avhengig av at han har det. En snill mann hadd latt meg hjulpet han å få kontroll på livet.. Så alt i alt er det ingen grunn til å velge han andre.. hvorfor skulle en kvinne i vurdere det en gang? Er jo absurd.. Kvinner ønsker trygghet, men ikke først og fremst økonomisk trygghet, den kan vi fint skape selv. De aller fleste av oss vel og merke. Anonymkode: 1fe55...27a Selvsagt er det sånn, Kvinner velger med hjertet..hvis da kan. Tror kvinner og menn søker akkurat det samme egentlig..?.begge jakter lykken. Gjerne hele livet..og uten å finne den. Fordi lykken bor i en selv .. 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #19 Skrevet 25. desember 2023 13 minutter siden, LadeJarl said: Selvsagt er det sånn, Kvinner velger med hjertet..hvis da kan. Tror kvinner og menn søker akkurat det samme egentlig..?.begge jakter lykken. Gjerne hele livet..og uten å finne den. Fordi lykken bor i en selv .. Det var egentlig ikke et vanskelig spørsmål. Alternativ A eller alternativ B.. Nå er det masse C,D,Og E... Anonymkode: 03d55...12e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #20 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner: Vil du helst ha en snill mann med diger penis men som ikke har livet i orden eller slem mann med liten penis som har kontroll på livet. Anonymkode: 03d55...12e Jeg vil ha en snill mann. Ikke en slem. Samtidig er penis lite viktig for min del. I et tenkt scenario, kunne jeg fint vært sammen med en mann, uten at jeg måtte hatt penisen hans inne i tissen min. Det er veldig mye sex som fir meg mer glede og nytelse en akkurat penetrasjonssex. Samleie med store peniser er uaktuelt. Uavhengig av om mannen er slem eller snill. Svaret blir altså «snill mann», men da blir det uten samleie. Anonymkode: 0ce87...91e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå