AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Del Skrevet 25. desember 2023 Jeg skal servere kalkunfilet. Men jeg trenger komfyren ca 1-2 timer før vi skal spise. Kan jeg steke kalkunfileten tidligere på dagen, pakke den inn og la den ligge på benken i 1-2 timer? Blir den kald, eller ødelagt av det? Anonymkode: 19c9c...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #2 Del Skrevet 25. desember 2023 Går sikkert bra😊 http://www.familiematblogg.no/blogg/2019/12/12/nyttrskalkun Anonymkode: ef8c5...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Del Skrevet 26. desember 2023 Det kan du fint gjøre. Pakk den inn i mer enn bare aluminiumsfolie. F.eks. et stort håndkle, pledd, ullgenser. Da holder den varmen i mange timer. Vi pleier ofte å steke stek dagen i forveien når vi er på hytta, sånn at maten er ferdig til vi kommer hjem fra skitur neste dag. Med varme poteter og varm saus til så blir det helt supert. Anonymkode: b91d4...a38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå