AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #1 Skrevet 25. desember 2023 Jeg er i et forholdsvis nytt forhold. Kjæresten feirer jul hos familie i en annen by, men vi har hatt en god tone på sms utover dagen og kvelden, skrevet litt nå og da. Men jeg stusser på at han aldri sa «god jul» til meg. Jeg sendte første meldingen idag og ønsket han god jul, og skrev noen fine ord til han. Han sendte en flørtende spøk tilbake. Og ellers har det vært litt løst og fast frem og tilbake. Som sagt, en god tone. Men er det ikke litt rart å ikke ønske kjæresten sin god jul, på julaften? Anonymkode: 9e4b6...80e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4 Skrevet 25. desember 2023 Kanskje du har stresset han litt med å skrive litt mye i løpet av dagen så han har glømt det? Jeg hadde faktisk blitt irritert om en ny kjæreste hadde krevd mye oppmerksomhet på sms når jeg feiret julaften med familie. Det er forstyrrende og tidkrevende å svare. Anonymkode: b5a26...90d 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #5 Skrevet 25. desember 2023 Jo det er rart Anonymkode: 507a0...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #6 Skrevet 25. desember 2023 Er rart, men har personen hatt det stressende er jo det en enkel forklaring 😊 Anonymkode: 50e92...7bf
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #7 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje du har stresset han litt med å skrive litt mye i løpet av dagen så han har glømt det? Jeg hadde faktisk blitt irritert om en ny kjæreste hadde krevd mye oppmerksomhet på sms når jeg feiret julaften med familie. Det er forstyrrende og tidkrevende å svare. Anonymkode: b5a26...90d Nei har absolutt ikke stresset han med meldinger, vi har ikke skrevet mye i det hele tatt, og helt likt frem og tilbake. Anonymkode: 9e4b6...80e 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #8 Skrevet 25. desember 2023 Her må dere kommunisere 😉 Anonymkode: 201da...095
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #9 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Her må dere kommunisere 😉 Anonymkode: 201da...095 Joda, det er mulig jeg nevner det en gang, hvis jeg finner en naturlig inngang. Han er fin på mange måter, så dette er jo bare en bagatell i det store og hele, men jeg stusset veldig over dette likevel. Jeg har hele mitt liv vært vant til at nærmeste familie, venner og kjærester ønsker hverandre god jul. Syns det var merkelig å ikke skulle ønske kjæresten sin god jul. Det er jo så enkelt å si, så kort å skrive, men gir så mye. Merkelig. Anonymkode: 9e4b6...80e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #10 Skrevet 25. desember 2023 Jeg synes du overtenker dette. Dere har hatt fin kontakt underveis og alt er bra, ikke ødelegg for deg selv med å henge deg opp i en fiks ide. Anonymkode: 4dd2f...3c1 10
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #11 Skrevet 25. desember 2023 Han gar vel dårlig folkeskikk da siden han ikke vet at en ønsker kjente og ukjente god jul på julaften Anonymkode: 5a6b1...9c1 3
Gjest Kanino Skrevet 25. desember 2023 #12 Skrevet 25. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er i et forholdsvis nytt forhold. Kjæresten feirer jul hos familie i en annen by, men vi har hatt en god tone på sms utover dagen og kvelden, skrevet litt nå og da. Men jeg stusser på at han aldri sa «god jul» til meg. Jeg sendte første meldingen idag og ønsket han god jul, og skrev noen fine ord til han. Han sendte en flørtende spøk tilbake. Og ellers har det vært litt løst og fast frem og tilbake. Som sagt, en god tone. Men er det ikke litt rart å ikke ønske kjæresten sin god jul, på julaften? Anonymkode: 9e4b6...80e Er ikke alle som er helt der at di skal ønske kreti og pleti god jul. Jeg selv sitter ikke og ønsker folk god jul i øst og vest. Kanskje han ikke har noe «forhold» til det. Synes du heller kan ta det opp med han i stedet for å sitte på KG og surmule av det. Endret 25. desember 2023 av Kanino
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #13 Skrevet 25. desember 2023 Nei, det er i dag, første juledag, at det passer seg å si god jul. Anonymkode: a7beb...223
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #14 Skrevet 25. desember 2023 Tror jeg har vekslet god jul til en halv milliard de siste dagene. Jeg ønsker at alle jeg kjenner skal ha en god jul, men selve ordene blir litt sånn copy paste klisjé. Jeg er neimen ikke sikker på om jeg sa ordene til samboeren min. Det betyr ikke at jeg misliker han, eller er på vei ut av forholdet. Det sto gjerne god jul på pakkelappen. Teller det? Hvis jeg har glemt å si det, så tror jeg ikke at han har lagt merke til det. Jeg er neimen ikke sikker på om han sa god jul til meg heller. Men vi er ganske grei sånn ellers, så tror ikke vi bør vurdere brudd pga dette. Og ihvertfall ikke la denne detaljen ødelegge hele julen. Anonymkode: 68fa8...d19 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #15 Skrevet 25. desember 2023 Kanino skrev (1 time siden): Er ikke alle som er helt der at di skal ønske kreti og pleti god jul. Jeg selv sitter ikke og ønsker folk god jul i øst og vest. Kanskje han ikke har noe «forhold» til det. Synes du heller kan ta det opp med han i stedet for å sitte på KG og surmule av det. Jeg surmuler ikke, jeg spør om andre her på KG om det er rart eller ei. Og jeg er ikke «kreti og pleti», jeg er kjæresten hans. Anonymkode: 9e4b6...80e 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #16 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg synes du overtenker dette. Dere har hatt fin kontakt underveis og alt er bra, ikke ødelegg for deg selv med å henge deg opp i en fiks ide. Anonymkode: 4dd2f...3c1 Jeg overtenker ikke så veldig altså, jeg bare stusset litt og ville spørre her om andre også syns det var rart. Anonymkode: 9e4b6...80e 1
Gjest Kanino Skrevet 25. desember 2023 #17 Skrevet 25. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg surmuler ikke, jeg spør om andre her på KG om det er rart eller ei. Og jeg er ikke «kreti og pleti», jeg er kjæresten hans. Anonymkode: 9e4b6...80e Da spør du han selv i stedet for å ty rett til hønsegjengen på KG. Endret 25. desember 2023 av Kanino
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #18 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tror jeg har vekslet god jul til en halv milliard de siste dagene. Jeg ønsker at alle jeg kjenner skal ha en god jul, men selve ordene blir litt sånn copy paste klisjé. Jeg er neimen ikke sikker på om jeg sa ordene til samboeren min. Det betyr ikke at jeg misliker han, eller er på vei ut av forholdet. Det sto gjerne god jul på pakkelappen. Teller det? Hvis jeg har glemt å si det, så tror jeg ikke at han har lagt merke til det. Jeg er neimen ikke sikker på om han sa god jul til meg heller. Men vi er ganske grei sånn ellers, så tror ikke vi bør vurdere brudd pga dette. Og ihvertfall ikke la denne detaljen ødelegge hele julen. Anonymkode: 68fa8...d19 Guri malla, hvor står det at jeg vurderer brudd pga dette, eller at denne detaljen potensielt skal ødelegge hele julen? 😂 Vi har det superfint vi, jeg bare syns det var litt rart. Anonymkode: 9e4b6...80e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #19 Skrevet 25. desember 2023 Kanino skrev (1 minutt siden): Da spør du han selv i stedet for å ty rett til hønsegjengen på KG. Jeg spør her fordi jeg ikke gidder å ta opp en sånn bagatell med han. Det er en bagatell, men det må da være lov å spørre på KG om hva man enn ønsker å spørre om? Anonymkode: 9e4b6...80e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #20 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg spør her fordi jeg ikke gidder å ta opp en sånn bagatell med han. Det er en bagatell, men det må da være lov å spørre på KG om hva man enn ønsker å spørre om? Anonymkode: 9e4b6...80e Jeg har alltid lært at man sier dette første juledag. Anonymkode: a7beb...223
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå