Gå til innhold

Hva er det med menn som kaller damen "sin" med en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjedde sist uke med en jeg bare har chattet med på tinder i under en halvtime en dag "Vennen min" og nå skjedde det igjen med en annen som jeg utvekslet typ 2 meldinger med 3 ganger og avtalt date med. "God morgen min fine" 

Prøver de å være søte eller er de bare idioter som tidlig begynner å være kontrollerende? 

Det er så kleint og turnoff. Når de skriver sånn til meg når vi ikke engang har møttes hvor mange andre skriver de ikke sånn til. Desp som faen 

Anonymkode: 9eb2c...922

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontrollerende ? Jeg tror du selv har issues og bør jobbe med dem. 

Anonymkode: 4b66a...458

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Øh, har det rabla for deg eller?

Anonymkode: fc3f8...056

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er enig i at det ikke gir noe spesielt når man tenker at de sier det samme til flere stykker, men derifra til kontrollerende? 

Anonymkode: 08245...f42

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Hadde bare fjernet disse matchene. De mangler sosiale antenner. 

Anonymkode: 613ba...de0

• Liker 4
Skrevet

Du har piggene ute så det holder, uten å ha noen som helst forutsetning for å vite at dette er det du tolker det som.

Anonymkode: 2c03c...be0

• Liker 2
Skrevet

Det lukter desperasjon av sånne sjekketriks.. 

Anonymkode: 3de08...fba

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kontrollerende ? Jeg tror du selv har issues og bør jobbe med dem. 

Anonymkode: 4b66a...458

Det er kontrollerende å se på kvinnen som sin eiendom ja. Dette er ikke en kjæreste som sier det fordi man faktisk er hverandres, men fremmede menn! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette skjedde sist uke med en jeg bare har chattet med på tinder i under en halvtime en dag "Vennen min" og nå skjedde det igjen med en annen som jeg utvekslet typ 2 meldinger med 3 ganger og avtalt date med. "God morgen min fine" 

Prøver de å være søte eller er de bare idioter som tidlig begynner å være kontrollerende? 

Det er så kleint og turnoff. Når de skriver sånn til meg når vi ikke engang har møttes hvor mange andre skriver de ikke sånn til. Desp som faen 

Høres ut som om dem ikke har noe spesielt draget på damer og kanskje derfor dem også er på på Tinder og andre slike sider. Treffe damer på nett skjer ikke for oss menn som vet hva vi vil ha. Thats life 🤗

Anonymkode: e9cd2...207

Skrevet

Det er jo fremmende menn, ikke sant? 

De forventer ikke at du er deres. Han ene sier det fordi han kjenner deg, og du er vennen hans. Han andre sier det fordi du er fin for ham. 

Anonymkode: 5dceb...866

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For meg virker du som et mye større rødt flagg enn han, som henge deg opp i slikt.

Anonymkode: a6ede...fff

• Liker 2
Skrevet

Ikke innbill deg noe, det er bare talemåter.

Anonymkode: 4b2d0...e1b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo fremmende menn, ikke sant? 

De forventer ikke at du er deres. Han ene sier det fordi han kjenner deg, og du er vennen hans. Han andre sier det fordi du er fin for ham. 

Anonymkode: 5dceb...866

Han kjenner meg ikke og jeg er ikke vennen hans. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For meg virker du som et mye større rødt flagg enn han, som henge deg opp i slikt.

Anonymkode: a6ede...fff

Og du høres ut som en sånn desp en som finner på å skrive sånt til damer du såvidt har chattet med 

• Liker 2
Skrevet

De er vel utålmodige.. og useriøse? 

Anonymkode: 4fced...778

• Liker 1
Skrevet

For mange er det bare en talemåte. Prøve å dra til England der tiltaler de fleste deg med "love", "sweetie" mm enten du er mann eller dame og enten du har møtt dem før eller ikke. 

Men for mange er det en bevisst eller ubevisst hersketeknikk. Jeg får litt hersketeknikk vibe av sånt. Er mann selv og bruker nesten aldri sånne uttrykk. 

Tror ikke du skal legge for mye vekt på det nå, men vær obs på helhetsbildet. Er de hersketeknikk typer vil de vise fler tegn på det og da bør de røde eller gule flaggene fram.

Anonymkode: d8c69...9f0

• Liker 1
Gjest Geminisoul_83
Skrevet

Jeg tror det er mange menn som ikke vet bedre. Jeg ventet sikkert 6 uker med å si til hun jeg er sammen med nå at hun var min. Nå er det mye min fra begge parter

Kjæresten min, gutten min, osv. 🤣 det er ikke lett å tekstflørte, jeg har selv aldri sagt hei jenta mi på verken Tinder eller andre apper. 

Skrevet

Syntes det blir for mye for meg når de kjører rett på med «sovet godt vakre?» eller «god morgen fineste». Ja greit nok hvis vi hadde datet i noen mnd, men ikke etter par meldinger frem og tilbake 

Anonymkode: 2141f...24f

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er en kjærlighetserklæring....

"Idioter'..."kontrollerende"..."kleint"..."turnoff"..."desp som faen"

Reaksjonen din er nuts...jobb med deg selv eller oppsøk hjelp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Syntes det blir for mye for meg når de kjører rett på med «sovet godt vakre?» eller «god morgen fineste». Ja greit nok hvis vi hadde datet i noen mnd, men ikke etter par meldinger frem og tilbake 

Anonymkode: 2141f...24f

Jaaa syns jeg og! Er det jeg mener! 

Enten desp eller crazy 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...