AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #1 Skrevet 24. desember 2023 Har datet en stund. Og vi finner på mye gøy sammen i barnefri helger, har ferier med mine-dine barn, snakker flere ganger i uka på telefonen og jeg kjenner at jeg er forelsket. Jeg har gått i fra å være veldig tiltrukket til å bli mer enn bare glad i han. Men, jeg klarer ikke å se en fremtid sammen med han. Han har barn 50% og jeg har mine 90 %. Han har et relativt travelt dog rutinepreget liv, mens jeg er også veldig opptatt, men langt I fra noe rutinemenneske. Dagene blir til som de kommer, og alle rutiner jeg har er typiske hverdagsplikter mtp barna. Jeg ønsker ikke å bli en del av hans rutiner, og jeg føler ikke at mitt mer spontane liv er kompatibelt med hans. Dette gjør at jeg holder veldig mye tilbake. Er jeg kanskje ikke forelsket likevel? Jeg føler "alle" sier at man bare vet når man blir forelsket og at man da nærmest vil tilbringe resten av livet med denne personen. Men det føler jeg altså ikke. Hvordan vet man når man er forelsket i den rette? Anonymkode: 11e7d...8c2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #2 Skrevet 24. desember 2023 Når man har lyst til å være rundt personen 24/7😍 Anonymkode: 1c579...885
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #3 Skrevet 24. desember 2023 Forelskelse er bare hormoner som løper løpsk. Så ikke vurder en mann ut fra din forelskelse. Her er dere åpenbart ikke kompatible med tanke på å etablere dere og skape et liv sammen. Men om du er ute etter en god "venn" å ha som selskap når det passer for begge, uten å villede hverandre til at det kan bli mer og uten å stoppe å date og gå glipp av andre potensielle matcher, så er det helt ok å fortsette å treffes om du klarer å skille følelser og fornuft. Anonymkode: 126a4...391 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #4 Skrevet 24. desember 2023 Bare nyt forelskelsen. Dersom den er gjensidig og han viser seg å være normal går resten av seg selv 🤩 Anonymkode: 1c579...885 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #5 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): går resten av seg selv 🤩 Anonymkode: 1c579...885 Nei det er ikke sånn det er Anonymkode: 126a4...391 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #6 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei det er ikke sånn det er Anonymkode: 126a4...391 De reiser på ferie med barna og du mener hun bør vurdere mannen når forelskelshormonene har lagt seg?😳 Litt sent eller?😬 Anonymkode: 1c579...885
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #7 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei det er ikke sånn det er Anonymkode: 126a4...391 Jo Anonymkode: 1c579...885
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #8 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De reiser på ferie med barna og du mener hun bør vurdere mannen når forelskelshormonene har lagt seg?😳 Litt sent eller?😬 Anonymkode: 1c579...885 Det var ikke det jeg sa nei. Jeg sa at de ikke er kompatible for å skape et liv sammen og det er det hun forteller selv at hun ikke syns de er. De kan godt reise sammen og møtes som gode venner, men hun sier selv at hun ikke ser noe framtid med han. Anonymkode: 126a4...391
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #9 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo Anonymkode: 1c579...885 Nei Anonymkode: 126a4...391
Fighter83 Skrevet 25. desember 2023 #10 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bare nyt forelskelsen. Dersom den er gjensidig og han viser seg å være normal går resten av seg selv 🤩 Anonymkode: 1c579...885 Tenker dette selv. Bare nyt det. Ikke ha hastverk!
Bondenisse Skrevet 25. desember 2023 #11 Skrevet 25. desember 2023 Særbo er egentlig ett veldig fint konsept. Dere er voksne, har barn, bolig og hverdag. Så kan dere myte å være kjærester når dere har tid til det 😊 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #12 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var ikke det jeg sa nei. Jeg sa at de ikke er kompatible for å skape et liv sammen og det er det hun forteller selv at hun ikke syns de er. De kan godt reise sammen og møtes som gode venner, men hun sier selv at hun ikke ser noe framtid med han. Anonymkode: 126a4...391 Jo, se over hva du har skrevet👆 Anonymkode: 1c579...885
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #13 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har datet en stund. Og vi finner på mye gøy sammen i barnefri helger, har ferier med mine-dine barn, snakker flere ganger i uka på telefonen og jeg kjenner at jeg er forelsket. Jeg har gått i fra å være veldig tiltrukket til å bli mer enn bare glad i han. Men, jeg klarer ikke å se en fremtid sammen med han. Han har barn 50% og jeg har mine 90 %. Han har et relativt travelt dog rutinepreget liv, mens jeg er også veldig opptatt, men langt I fra noe rutinemenneske. Dagene blir til som de kommer, og alle rutiner jeg har er typiske hverdagsplikter mtp barna. Jeg ønsker ikke å bli en del av hans rutiner, og jeg føler ikke at mitt mer spontane liv er kompatibelt med hans. Dette gjør at jeg holder veldig mye tilbake. Er jeg kanskje ikke forelsket likevel? Jeg føler "alle" sier at man bare vet når man blir forelsket og at man da nærmest vil tilbringe resten av livet med denne personen. Men det føler jeg altså ikke. Hvordan vet man når man er forelsket i den rette? Anonymkode: 11e7d...8c2 Hvor lenge er «datet en stund»? Jeg er ordentlig ny-forelsket og innerst inne lengter jeg etter å starte et liv under samme tak sammen med den fantastiske mannen jeg har møtt. Og jeg var i utgangspunktet innstilt på å være særboer lenge. Hvis dere har datet i flere måneder, så tror jeg ikke at du har møtt den rette. Anonymkode: 875b0...c49
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #14 Skrevet 25. desember 2023 Særbo er en greie for mange. Man kan også ha skilsmisseleiligheter, der dere bor side om side. Eller en hel tomannsbolig. Anonymkode: ac6fd...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #15 Skrevet 25. desember 2023 Hva slags rutiner er det snakk om da? Anonymkode: 1e0ca...b14
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. desember 2023 #16 Skrevet 25. desember 2023 Må dere skape et liv sammen som inneholder samboerskap? Dere kan fint være kjærester og særboere og fremdeles har hvert deres liv og kose dere sammen. Så se an når ungene forlater redet. Forelskelser pleier å gå over. Det er da en sitter igjen med rett grunnlag mht hvor godt dere funker sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå