Gå til innhold

Skeptisk til kjærast og svigers

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

- Hva tenker dere om at 19 åringens ny kjæreste flytter inn for å bo i huset med 19-åringen og foreldrene?

- Hva tenker dere om at 19 åringen og foreldrene spanderer dyre hotel, restauranter og mat på kjæresten fra dag en?

- Hva tenker dere om at 19 åringen inviterer seg selv hjem til kjærestens foreldre? Og lar knapt kjæresten være med sin familie alene?

- Hva tenker dere om at Familien til kjæresten har sett kjæresten mindre og mindre etter dette forholdet startet?  

-- Hva tenker dere om at 19 åringen lyver til kjæresten dens familie?

- Hva tenker dere om at når foreldrene til kjæresten tar kontakt med foreldrene til 19 åringen og forsiktig uttrykker bekymring knytt til innflyttingen i deres hjem, lyving av deres 19 åring og uhorvelig pengeforbruk som ødlegger økonomien til deres unge voksne, så sier foreldrene til 19 åringen at det er kjæresten sin feil som flyttet inn i deres hus, de er bare snill og alle i familien til kjæresten er helt velkomne til å komme når som helst.  De sier og at de ikke kommer til å gjøre noe med bosituasjonen fordi alle er over 18 år.

- De sier at de gjør og sier som de vil. Kort fortalt hevder de å være perfekte og det som evt er galt er andre sin feil. Spesielt kjæresten sine foreldre.

- De nedsnakker  tidligere kjæreste til 19 åringen og dens familie. De er forfærdelige folk og alt foreldrene til 19 åringen ville var å bli kvitt de. 

- Hva tenker dere om at de sier at foreldrene til kjæresten kjøper sitt eget barn, sliter ut sitt eget barn ved å uttrykke bekymring, springer etter sitt eget barn, og det de har lyvd om sier de at det er kjærestens foreldre som lyver om.

- Hva skjer her? Hva tenker dere om dette? 

Endret av Anonym2176
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ???

Anonymkode: fd6aa...0de

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette skjønte ikke jeg heller🤷‍♀️

Anonymkode: a7155...ad6

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som at det går altfor fort og at det er skummelt å henge sammen som erteris for da blir man avhengige av hverandre, og mye vanskeligere å slå opp om det faktisk viser seg at partneren er kontrollerende og slem. 

Anonymkode: 36f77...028

Skrevet

Jeg tenker at det her orket jeg ikke å lese. Kort ned og bruk mindre gjentagende ord neste gang.

Anonymkode: 15b6c...f7e

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det høres ut som noen av de godt voksne i denne relasjonen har vanskelig for å gi slipp på sitt voksne(?) avkom og ønsker å fortsette å diktere hvordan vedkommende skal leve sitt liv. Med forbehold om at dette var noe vanskelig å få tak på.

Jeg tror det kan være sunt å gi litt slipp og la unge voksne i den alderen få lov til å utforske litt selv.

Anonymkode: 5ab08...1a4

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at du er synsk og har inngående kjennskap til alt som foregår i disse konstellasjonene, både på overflaten og i kulissene, hvem, hva, når, hvor, samt hvorfor og hvordan. Ihvertfall er du sikker på at du vet det. Hva i all verden kan folk på KG bidra med?

Anonymkode: f1f7b...b5c

• Liker 2
Skrevet

Du skriver på en forvirrende måte. 
Om jeg foreslår rett så er det problematisk for begge familier at disse tenåringene nærmest har flyttet sammen hos den ene.

Det er jo litt seint å oppdra ungene når de er 19. Men huseierne kan fint sette grenser og rammer for hva som er greit.

Forsto ikke helt hvem av ungdommne som har uvettig pengeforbruk, det er jo ikke helt ukjent i den alderen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...