Gå til innhold

Partneren min holder igjen for å ikke komme, og det ødelegger min klimaks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg i teorien har lett for å komme. Dvs at jeg kan få orgasme med bare penetrering, og hvis klitoris (eller kjønnsleppene) bare så vidt kommer borti min partner, så bygger det seg fort opp et klimaks hos meg. 

Problemet er at min partner merker dette på meg veldig godt. Og dette tenner han slik at han sliter med å holde igjen. For min del burde han bare "grønne på" når jeg også er så nært klimaks, at vi kan komme sammen i en herlig orgasme. Men det han gjør er å stoppe opp for å ikke selv komme, slik at vi kan ha sex lengre. Og hver eneste gang jeg er på vei til å nå orgasmen, så stopper han opp, og jeg får ikke orgasme jeg heller. Når han synes vi har holdt på lenge nok så kommer han endelig tilslutt. Men da er jo jeg langt i fra orgasme, fordi den har blitt avbrutt så mange ganger før i akten. 

I begynnelsen (og enda) så var det jo selvfølgelig deilig å hele tiden bli trigget til nesten-orgasme. Men når det skjer hver eneste gang. Og jeg begynner å bli irritert. 

Jeg har prøvd å snakke med han om dette. Slik at han ikke skal tro at det handler om å ha lengst mulig sex, og at det faktisk er utrolig deilig å bygge seg opp mot klimaks sammen for så å få orgasme begge to. Jeg ber han også under akten om "ikke slutt, ikke slutt" rett før jeg kommer. Men han stopper likevel opp. Han gir meg heller ikke noen annen grunn enn at han vil ha lengre sex (altså vi snakker sånn typ over 30 minutter samleie) 

Jeg har bare hatt 4 sexpartnere tilsammen, og ikke opplevd dette med de tre andre. Er dette en "ting" å stoppe opp slik, eller er det noe bare min partner gjør ?

Hvis det er noe som er vanlig blant menn å gjøre, så kanskje noen kan gi meg en forklaring på hvorfor? Og hvis det ikke er vanlig, så kanskje jeg bør revurdere dette forholdet  

Anonymkode: 903fa...822

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann her. Ta samtalen i en annen setting enn sex, og få ham til å innse at du mener alvor.  

Du kan også demonstrere litt under akten, ved å bare avslutte hele samleiet, første gang han stopper opp. Gjør deg eventuelt ferdig på egenhånd.  

Hvis det er aktuelt å ha lengre økter av og til, så kan du jo foreslå en runde nr to? 

Anonymkode: de971...70b

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han gir meg heller ikke noen annen grunn enn at han vil ha lengre sex (altså vi snakker sånn typ over 30 minutter samleie)

Han vil ha?

Han er ingen kjæreste med respekt for deg. Han bruker kroppen din til å onanere i.

Anonymkode: ddf05...acc

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Mann her. Ta samtalen i en annen setting enn sex, og få ham til å innse at du mener alvor.  

Du kan også demonstrere litt under akten, ved å bare avslutte hele samleiet, første gang han stopper opp. Gjør deg eventuelt ferdig på egenhånd.  

Hvis det er aktuelt å ha lengre økter av og til, så kan du jo foreslå en runde nr to? 

Forsåvidt enig, dersom hun ikke har latt dette pågå for lenge. Han misbruker henne jo egentlig, det kan ødelegge hele hennes lyst på sex - og i alle fall på han.

Skrevet

Bare si det som det er, at han ødelegger den seksuelle opplevelsen for deg med å ikke høre etter på deg i sengen. 

Vanligvis er menn ganske flinke til å ta imot praktiske instruksjoner sånn, særlig når det handler om å være best mulig i sengen.

Dersom han ikke respekterer deg eller bryr seg nok om din nytelse til å ville gjøre det godt for deg også så hadde jeg vurdert hele forholdet. Sannsynligvis er det da ikke bare i sengen han er egoistisk og dårlig til å lytte.

Anonymkode: 5cfff...760

• Liker 2
Skrevet

Dette 👍🏻

Anonymkode: 46938...23f

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han gir meg heller ikke noen annen grunn enn at han vil ha lengre sex (altså vi snakker sånn typ over 30 minutter samleie) 

Hjelp😳. Hadde jeg aldri giddet.

Men ja. Har opplevd noen ganger at menn stopper opp når de er nære utløsning.

Anonymkode: f3984...030

Skrevet

Så fint at han klarer å holde igjen. Det er så kjipt med menn som varer i tre sekunder og så er ferdige. 

• Nyttig 2
Skrevet

99% av andre kvinner ville ikke fått orgasme uansett av noen sekunders penetrering. Derav «greia».

Så sier bare du «ikke stopp», men forklarer du ham hvorfor

Dere kan vel ha sex lenge selv om du får rask orgasme av samleie? Mye annet å gjøre og.

Ikke alle menn foretrekker sex i bare 1 minutt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så utrolig egoistisk av mannen din. Han bruker jo bare kroppen din som han vil, uten noe som helst hensyn til deg. Mitt beste tips er å gjøre det slutt. Om det ikke er aktuelt, avslutt samleiet når han begynner med faktene sine. I sex skal man gi og ta, og det er greit å ha sex lenge av og til. Men han tar jo hver eneste gang.

Anonymkode: 4f5df...ca1

Skrevet

Det er syyyykt irriterende. Man burde egentlig bare reise seg og gå når menn driver med det pisset der, men somehow er jeg for feig. 

Har prøvd å ta opp med mannen en million ganger at jeg misliker at han gjør det og at sex lenge egentlig bare er kjipt, men det får bare ikke inn. Han tror han forlenger min nytelse, til tross for at heg har sagt tydelig i fra at jeg foretrekker en kjapp en. Dette fører til at jeg sjeldent ønsker sex, og så blir det en vond sirkel der han skal dra ut tiden for å nyyyyte når vi først har sex, og jeg får enda mindre lyst.

Anonymkode: 8655d...62f

• Liker 1
Skrevet
Ebbeliten skrev (4 minutter siden):

Så fint at han klarer å holde igjen. Det er så kjipt med menn som varer i tre sekunder og så er ferdige. 

Heller 3 sekunder en 30 minutter. En halvtime samleie er absurd😳

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Over 30 minutter med bare penetrering? 😳 nei, det er alt for lenge!

Her må du ta en skikkelig alvorsprat med han, ikke greit at han kun fokuserer på hva han ønsker. Kanskje du kan ta styringa og være den som kjører på ovenfra? 

Anonymkode: 001c9...952

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er så heldig at jeg i teorien har lett for å komme. Dvs at jeg kan få orgasme med bare penetrering, og hvis klitoris (eller kjønnsleppene) bare så vidt kommer borti min partner, så bygger det seg fort opp et klimaks hos meg. 

Problemet er at min partner merker dette på meg veldig godt. Og dette tenner han slik at han sliter med å holde igjen. For min del burde han bare "grønne på" når jeg også er så nært klimaks, at vi kan komme sammen i en herlig orgasme. Men det han gjør er å stoppe opp for å ikke selv komme, slik at vi kan ha sex lengre. Og hver eneste gang jeg er på vei til å nå orgasmen, så stopper han opp, og jeg får ikke orgasme jeg heller. Når han synes vi har holdt på lenge nok så kommer han endelig tilslutt. Men da er jo jeg langt i fra orgasme, fordi den har blitt avbrutt så mange ganger før i akten. 

I begynnelsen (og enda) så var det jo selvfølgelig deilig å hele tiden bli trigget til nesten-orgasme. Men når det skjer hver eneste gang. Og jeg begynner å bli irritert. 

Jeg har prøvd å snakke med han om dette. Slik at han ikke skal tro at det handler om å ha lengst mulig sex, og at det faktisk er utrolig deilig å bygge seg opp mot klimaks sammen for så å få orgasme begge to. Jeg ber han også under akten om "ikke slutt, ikke slutt" rett før jeg kommer. Men han stopper likevel opp. Han gir meg heller ikke noen annen grunn enn at han vil ha lengre sex (altså vi snakker sånn typ over 30 minutter samleie) 

Jeg har bare hatt 4 sexpartnere tilsammen, og ikke opplevd dette med de tre andre. Er dette en "ting" å stoppe opp slik, eller er det noe bare min partner gjør ?

Hvis det er noe som er vanlig blant menn å gjøre, så kanskje noen kan gi meg en forklaring på hvorfor? Og hvis det ikke er vanlig, så kanskje jeg bør revurdere dette forholdet  

Min har begynt med det samme ettr snart 20års forhold. Er blitt så lei av at ha ikke gor seg med det, at jeg gidder ikke bli med. Og jeg har sagt det mange ganger nok, til at det burde ha gått inn snart. Maser om at jeg slal si hvordan jeg vil ha det, når jeg sier det gjør han stikk motsatt. Så hvorfor spørre da? Jeg får jo ikke noe ut av det, så nå har jeg gitt opp....

Anonymkode: cda41...c54

Skrevet

Da hadde jeg bare sagt «å? Er vi ferdige?» og tusla ut av senga. Hvorfor skal han ha orgasme når han ikke unner deg en?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Har prøvd å ta opp med mannen en million ganger at jeg misliker at han gjør det og at sex lenge egentlig bare er kjipt, men det får bare ikke inn. Han tror han forlenger min nytelse, til tross for at jeg har sagt tydelig i fra at jeg foretrekker en kjapp en. Dette fører til at jeg sjeldent ønsker sex, og så blir det en vond sirkel der han skal dra ut tiden for å nyyyyte når vi først har sex, og jeg får enda mindre lyst.

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Min har begynt med det samme ettr snart 20års forhold. Er blitt så lei av at ha ikke gor seg med det, at jeg gidder ikke bli med. Og jeg har sagt det mange ganger nok, til at det burde ha gått inn snart. Maser om at jeg slal si hvordan jeg vil ha det, når jeg sier det gjør han stikk motsatt. Så hvorfor spørre da? Jeg får jo ikke noe ut av det, så nå har jeg gitt opp....

Blir sjokkert over hvor lite lydhøre menn man leser om her inne. Ikke rart mange kvinner mister helt lysten på sex.

Hvis de sliter sånn med å komme så må de heller si fra om dette, slik at dere kan finne en løsning. 

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som min mann da forholdet vårt nærmet seg slutten. 
Jeg var mindre og mindre interessert i sex. Så for at han skulle få max ut av det holdt han på i evigheter når vi en sjelden gang hadde sex. Noe som selvsagt medførte at jeg fikk ennå mindre lyst på sex. 

Nå er forholdet over  

Noe å tenke på for mannen din?

Anonymkode: 72533...2b6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ikke noe jeg kjenner med igjen i, men ut i fra hva flere damer skriver her kan det jo se ut som at du ikke er alene.

Ville tatt en liten prat om dette i en passende anledning.  

Ellers har jeg funnet ut at jeg kan gå dypt inn for å «grinde» mer rundt i stede for å stoppe opp. Føler jeg har mye mer kontroll, og kommer aldri for tidlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men ja. Har opplevd noen ganger at menn stopper opp når de er nære utløsning.

Da ønsker de vel at det skal vare litt til?

Skrevet
jabx skrev (5 minutter siden):

Da ønsker de vel at det skal vare litt til?

Ja. Er ikke så mange andre grunner til at de stopper.

Skjønner godt at det er kjipt for TS. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...