AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #1 Skrevet 24. desember 2023 Joda. Vet det er krig i Gaza. Men jeg har kun tenkt meg å reise til Jerusalem. Sikkerheten i Jerusalem er nok ekstra høy nå pga krigen og da burde man jo være trygg der? Har ikke hørt om noe terror eller raketter som har landet i Jerusalem. Anonymkode: ce712...04e
Topsi Skrevet 24. desember 2023 #2 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Joda. Vet det er krig i Gaza. Men jeg har kun tenkt meg å reise til Jerusalem. Sikkerheten i Jerusalem er nok ekstra høy nå pga krigen og da burde man jo være trygg der? Har ikke hørt om noe terror eller raketter som har landet i Jerusalem. Anonymkode: ce712...04e Det har vært skyteepisoder, knivstikking etc i Jerusalem 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #3 Skrevet 24. desember 2023 UD fraråder reiser dit, så da gjelder ikke forsikringen. Dermed er det per definisjon farlig, selv om du ikke opplever krigshandlinger. Sykdom eller skade kan ruinere deg. Anonymkode: 80edf...bfb 3
Andro Skrevet 24. desember 2023 #4 Skrevet 24. desember 2023 Du synes at dette er tidspunktet for å støtte en fasciststat økonomisk? 2
Gjest Lurven Skrevet 25. desember 2023 #5 Skrevet 25. desember 2023 Andro skrev (21 timer siden): Du synes at dette er tidspunktet for å støtte en fasciststat økonomisk? Han sa ikke at han skulle ta en tidsmaskin og reise til Italia for 100 år siden
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 Andro skrev (På 25.12.2023 den 0.05): Du synes at dette er tidspunktet for å støtte en fasciststat økonomisk? Jeg skal på en religiøs reise. Ikke noe mer. Anonymkode: ce712...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå