AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #1 Skrevet 24. desember 2023 Jeg har hatt ett friends with benefits med en mann i noen år. Siste halve året har vi hatt mer sex enn alle de åra jeg har kjent han. Men samtidig har det og blitt mye kaldere fra hans side. Nå bestemte jeg meg for en mnd siden at dette her gidder jeg ikke mer. Jeg liker ikke at sex skal være så kaldt. Det skal være godt. Varmt og deilig og føle at man betyr noe for personen. Men sånn er det altså ikke. Innenfor sex området er det visst helt greit å behandle folk som dritt selv om en har noe så intimt som sex med hverandre over lang tid. Jeg klarer ikke dette umenneskelige kalde opplegget lengre. Hva med vennskapsbiten i dette her? Jeg følte meg bare tom etter siste gang. Folk jeg aldri har truffet har ønsket meg god jul noe jeg setter pris på. Men denne mannen jeg har kjent i flere år og vært nærmere noen annen mann. Har ikke en gang ønsket meg god jul. Nå har jeg fått nok. Går inn i det nye året med tanke på å bare stille opp og møte han hvis det er kaffe drikking og ikke noe mer. Så nå er det pay back time. Ikke noe mer sex fra min side. Planlegger heller å håpe på å treffe en som ønsker å bruke litt mer tid på meg enn denne karen gjør. Bare fustrert. Måtte få ut litt fustrasjon. Irriterer meg at alt er blitt så seksualisert og kaldt i dette samfunnet. Jeg liker sex og mye rart innen sex, men det funker ikke hvis jeg ikke også føler meg verdsatt og trygg på personen. Men mulig bare jeg som ikke passer inn i dagens dating kultur. Anonymkode: 646a3...b75 2 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #2 Skrevet 24. desember 2023 En ff er jo bare det. Bare å la være å treffes siden du ikke liker det lenger. Værre er det ikke. Anonymkode: 9a83d...a96 11 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 24. desember 2023 #3 Skrevet 24. desember 2023 Du setter nok lyset på noe dyptgripende i vårt samfunn, noe mange savner - være verdsatt og satt pris på.
Andro Skrevet 24. desember 2023 #4 Skrevet 24. desember 2023 Venner med fordeler har basis i vennskap. Har man ikke relasjonen er det ikke fwb. Bare en puleavtale. 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #5 Skrevet 24. desember 2023 Er enig med deg og hadde selv avsluttet. Har aldri ons, men gjerne fwb - men da skal det re hyggelig og gøy i tillegg. Gidder ikke sånt kjipt opplegg, da er jeg heller uten. Anonymkode: 18018...0a7 1 1
Even Tuell Skrevet 24. desember 2023 #6 Skrevet 24. desember 2023 49 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har hatt ett friends with benefits med en mann i noen år. ... Planlegger heller å håpe på å treffe en som ønsker å bruke litt mer tid på meg enn denne karen gjør. Bare fustrert. Måtte få ut litt fustrasjon. Irriterer meg at alt er blitt så seksualisert og kaldt i dette samfunnet. Jeg liker sex og mye rart innen sex, men det funker ikke hvis jeg ikke også føler meg verdsatt og trygg på personen. Men mulig bare jeg som ikke passer inn i dagens dating kultur. Anonymkode: 646a3...b75 Tror det blir litt mye å gå løst på hele samfunnet og datingkulturen ... det kan være at deres knulleforhold har gått samme veien som mange andre forhold: litt ut på dato. Vanlige forhold endrer seg og forfaller fordi man endrer seg og sitt syn/interesse/følelser for partner, man vokser fra hverandre, den andre personen, de tingene man gjør, alt det endrer seg ... ingen grunn til at det ikke skal gjelde knulleforhold også. Hadde dere vært i et vanlig forhold hadde dere kanskje vært på vei til å slå opp (om ikke allerede)... hvorfor skal man ikke kunne slå opp sexforhold liksom for de samme grunnene? 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #7 Skrevet 24. desember 2023 Så leit at du opplevde det sånn med en du har kjent i flere år. Det viser desverre bare at han egentlig aldri respekterte deg men gjorde ting bare for sin fordel, så når han koste var det fordi han trengte det av noen og ikke brydde seg om deg. Jeg har også opplevd det og man føler seg skikkelig søppel når man blir behandlet sånn.. Desverre mange menn som ikke legger noe i sex og som ikke nøler med å bruke en jente for det.. Finn deg en mann som er feminist så vet du hvertfall at han har grunnleggende respekt for kvinner. Anonymkode: 27d2a...e78 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #8 Skrevet 25. desember 2023 Andro skrev (7 timer siden): Venner med fordeler har basis i vennskap. Har man ikke relasjonen er det ikke fwb. Bare en puleavtale. Ts her jepp det var han som spurte om fwb.. han som reduserte det til kun puling så nå føler jeg avtalen er brutt fra hans side. Misunner ikke nestemann som skal inn i et fwb med han der😁 Anonymkode: 646a3...b75 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #9 Skrevet 25. desember 2023 Du får gjøre som oss andre, skille mellom vennskap og sex, og kun ha sex i seriøse kjæresteforhold. Anonymkode: 31809...878 5 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #10 Skrevet 25. desember 2023 Uff, veldig kjipt. Det er flott at du klarer å avslutte. Han har sikkert «lært» seg at det er ok å bare ta det han vil ha og gå. Tror ikke det nytter å snakke med ham, han kommer nok ikke til å forandre seg. Kanskje han kommer til å mase litt.. da må du huske hva du har bestemt deg for. Anonymkode: 1a930...393
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #11 Skrevet 25. desember 2023 Mr. Ron skrev (7 timer siden): Du setter nok lyset på noe dyptgripende i vårt samfunn, noe mange savner - være verdsatt og satt pris på. Men da må man droppe ONS, FF, FWB og gå for ‘klassikerne’ kjæresteforhold og ekteskap. Handler jo om at man må sette pris på seg selv før andre gjør det. Anonymkode: 31809...878 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #12 Skrevet 25. desember 2023 Han er bare opptatt av benefits, ikke friends. Anonymkode: 252b0...b43
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #13 Skrevet 25. desember 2023 Ta her. Det at det er bare sex i seg selv er ikke det jeg reagerer. Men at det skal være så kaldt. Hva får menn ut av å knulle på noe som er bare en kropp for dem? hvorfor sier andre god jul og er trivelig til deg. Sender en mld innimellom og spør hvordan det går? Dette er menn jeg aldri kommer til å treffe.. aldri kommer til å gi en klem eller sitte helt inntil og drikke kaffe?? Men fort det er sex og man er nærme ett menneske man kan få blitt og over år… så er det ok å ikke sende en mld og spørre hvordan en har det… bry seg om et medmenneske .. er man så dum selv og sende en mld og spørre hvordan de har det får man ett 1 ords kaldt svar. Ser dere forskjellen ?? Det burde logisk sett vært motsatt … at folk du aldri har truffet ikke hadde brydd seg men en du har hatt sex med lenge burde brydd seg. Jeg bare skjønner ikke hvorfor det er så kaldt så fort sex er involvert men hyggelig og trivelig med folk man aldri har truffet ??? Prøver å sette ord på dette her men vet ikke om jeg får frem hva jeg mener. Anonymkode: 646a3...b75
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #14 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta her. Det at det er bare sex i seg selv er ikke det jeg reagerer. Men at det skal være så kaldt. Hva får menn ut av å knulle på noe som er bare en kropp for dem? hvorfor sier andre god jul og er trivelig til deg. Sender en mld innimellom og spør hvordan det går? Dette er menn jeg aldri kommer til å treffe.. aldri kommer til å gi en klem eller sitte helt inntil og drikke kaffe?? Men fort det er sex og man er nærme ett menneske man kan få blitt og over år… så er det ok å ikke sende en mld og spørre hvordan en har det… bry seg om et medmenneske .. er man så dum selv og sende en mld og spørre hvordan de har det får man ett 1 ords kaldt svar. Ser dere forskjellen ?? Det burde logisk sett vært motsatt … at folk du aldri har truffet ikke hadde brydd seg men en du har hatt sex med lenge burde brydd seg. Jeg bare skjønner ikke hvorfor det er så kaldt så fort sex er involvert men hyggelig og trivelig med folk man aldri har truffet ??? Prøver å sette ord på dette her men vet ikke om jeg får frem hva jeg mener. Anonymkode: 646a3...b75 Det virker som du er mer interessert i å klandre kompisen din/menn generelt, enn å gjøre det som er best for deg. Det går bare ut over deg. Fokus på deg, og på hvordan du har det bra, ikke på andre, og hva de gjør feil. Anonymkode: 31809...878 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #15 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta her. Det at det er bare sex i seg selv er ikke det jeg reagerer. Men at det skal være så kaldt. Hva får menn ut av å knulle på noe som er bare en kropp for dem? hvorfor sier andre god jul og er trivelig til deg. Sender en mld innimellom og spør hvordan det går? Dette er menn jeg aldri kommer til å treffe.. aldri kommer til å gi en klem eller sitte helt inntil og drikke kaffe?? Men fort det er sex og man er nærme ett menneske man kan få blitt og over år… så er det ok å ikke sende en mld og spørre hvordan en har det… bry seg om et medmenneske .. er man så dum selv og sende en mld og spørre hvordan de har det får man ett 1 ords kaldt svar. Ser dere forskjellen ?? Det burde logisk sett vært motsatt … at folk du aldri har truffet ikke hadde brydd seg men en du har hatt sex med lenge burde brydd seg. Jeg bare skjønner ikke hvorfor det er så kaldt så fort sex er involvert men hyggelig og trivelig med folk man aldri har truffet ??? Prøver å sette ord på dette her men vet ikke om jeg får frem hva jeg mener. Anonymkode: 646a3...b75 Jeg har aldri blitt behandlet på den måten. Hvorfor aksepterer du det? Det er jo du som velger å ha sånne menn i livet ditt. Anonymkode: 3e424...df8 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #16 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du får gjøre som oss andre, skille mellom vennskap og sex, og kun ha sex i seriøse kjæresteforhold. Anonymkode: 31809...878 Enig i dette. Det er faktisk vi som bestemmer hvordan menn behandler oss og kroppene våre. Jeg har ikke sex utenfor forhold og dersom det betyr sølibat i årevis, så blir det slik. Verre er det ikke. Anonymkode: 18682...d3a 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #17 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har hatt ett friends with benefits med en mann i noen år. Siste halve året har vi hatt mer sex enn alle de åra jeg har kjent han. Men samtidig har det og blitt mye kaldere fra hans side. Nå bestemte jeg meg for en mnd siden at dette her gidder jeg ikke mer. Jeg liker ikke at sex skal være så kaldt. Det skal være godt. Varmt og deilig og føle at man betyr noe for personen. Men sånn er det altså ikke. Innenfor sex området er det visst helt greit å behandle folk som dritt selv om en har noe så intimt som sex med hverandre over lang tid. Jeg klarer ikke dette umenneskelige kalde opplegget lengre. Hva med vennskapsbiten i dette her? Jeg følte meg bare tom etter siste gang. Folk jeg aldri har truffet har ønsket meg god jul noe jeg setter pris på. Men denne mannen jeg har kjent i flere år og vært nærmere noen annen mann. Har ikke en gang ønsket meg god jul. Nå har jeg fått nok. Går inn i det nye året med tanke på å bare stille opp og møte han hvis det er kaffe drikking og ikke noe mer. Så nå er det pay back time. Ikke noe mer sex fra min side. Planlegger heller å håpe på å treffe en som ønsker å bruke litt mer tid på meg enn denne karen gjør. Bare fustrert. Måtte få ut litt fustrasjon. Irriterer meg at alt er blitt så seksualisert og kaldt i dette samfunnet. Jeg liker sex og mye rart innen sex, men det funker ikke hvis jeg ikke også føler meg verdsatt og trygg på personen. Men mulig bare jeg som ikke passer inn i dagens dating kultur. Anonymkode: 646a3...b75 Hvorfor skal du treffe han for kaffe hvis du uansett ikke lenger ønsker en seksuell relasjon til han? Høres egentlig ut som du vil ha noe mer enn en fwb. Anonymkode: cb4f5...dba 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #18 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enig i dette. Det er faktisk vi som bestemmer hvordan menn behandler oss og kroppene våre. Jeg har ikke sex utenfor forhold og dersom det betyr sølibat i årevis, så blir det slik. Verre er det ikke. Anonymkode: 18682...d3a Ja. Og hvis man er over 18 og går med på å være FWB så er man like ansvarlig som mannen. Man har ikke blitt lurt. Han har ikke lovet kjærlighetsforhold. Man har muligens lurt seg selv, men da må man ta det ansvaret selv. Anonymkode: 31809...878
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #19 Skrevet 25. desember 2023 Hærlighet ! Eit godt samliv handler vel om mer en bare sex, og knulling ? Det virker som du er en ung og "umoden" jente Anonymkode: 46197...352
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #20 Skrevet 25. desember 2023 Dere har ikke forstått hva jeg mener. Da klarer jeg faktisk ikke sette ord på hva jeg vil få frem. Bare innser at er det sex er det fritt frem og tråkke på andre mennesker slik meningene fra dere beskriver. Men utenom sex respekterer vi andre og er hyggelig mot andre. Selv om vi aldri har møtt det. Totalt ulogisk for meg. ts Anonymkode: 646a3...b75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå