Gå til innhold

Åh, jeg er så usikker. Kan jeg be daten ta med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet en fyr en stund nå. Har truffet han to ganger. Vi hadde sex forrige gang. Brukte ikke beskyttelse, og det var nok ikke lurt. Skal treffe han i jan, og det er i starten av den grønne tiden min. Kan jeg spørre/si i fra at han må ta med kondom?  Eller hva kan jeg si? Synes det er så rart å si også, akuratt som om jeg forventer sex.

Vil helst ikke gå på hormonell prevensjon. 

Veit ikke hva slags prevensjon som er best å bruke evt, noen tips? Finnes det noe som ikke er hormonelt, og som ikke ødelegger for et fremtidig ønske om graviditet? 

Anonymkode: 7cf76...449

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har datet en stund, men bare møttes to ganger? 
Enten tar du med selv, eller så ber du han fikse. Om du synes det er fryktelig vanskelig å spørre, løser du det vet at du selv tar med kondom.

Anonymkode: 719f1...b34

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Du har møtt en fyr to ganger og hatt ubeskyttet sex med ham? Vet han at du ikke går på prevansjon? Bruk kondol videre!!

Anonymkode: 4b1c9...912

Skrevet

Du klarer vel fint å ordne kondomer selv?

Anonymkode: 2269b...369

• Nyttig 1
Skrevet

Og fiks dine egne kondomer!

Anonymkode: 4b1c9...912

Skrevet

Kjøp kondomer selv. Ta litt ansvar! 

• Nyttig 1
Gjest Geminisoul_83
Skrevet
Fighter83 skrev (10 minutter siden):

Bestill gratis kondomer hjem i postkassa di👏💪 gjør det allerede i dag så kommer de nok tidlig på nyåret 👍

https://www.gratiskondomer.no/bestill/

Takk, jeg fikk bestilt i alle fall. Det går noen kr i uken på det her 🤣🤣🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men åssen skal jeg vite hva som er riktig størrelse da? 😯

Hadde du ikke sex med han da? Normalt så fungerer det helt supert med de i standard størrelse. Velg tynn. Den fungerer godt 👍

Skrevet

Du kan ta med kondom selv. Når dere begynner å skal ha sex (hvis det skjer) så er det helt vanlig å spørre mannen om han har kondom før buksene går av. Og hvis han sier nei så henter du din :)

Anonymkode: de73c...6b3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Datet en fyr en stund nå. Har truffet han to ganger. Vi hadde sex forrige gang. Brukte ikke beskyttelse, og det var nok ikke lurt. Skal treffe han i jan, og det er i starten av den grønne tiden min. Kan jeg spørre/si i fra at han må ta med kondom?  Eller hva kan jeg si? Synes det er så rart å si også, akuratt som om jeg forventer sex.

Vil helst ikke gå på hormonell prevensjon. 

Veit ikke hva slags prevensjon som er best å bruke evt, noen tips? Finnes det noe som ikke er hormonelt, og som ikke ødelegger for et fremtidig ønske om graviditet? 

Sjekk om du først er gravid på det tidspunktet. Hvis du er det så trenger dere ikke prevensjon 👍

Anonymkode: d5bed...d36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...