AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #1 Skrevet 24. desember 2023 Er det lov å være skuffet? Brukte 5000 kr jeg har jobbet hardt for for å kjøpe en dyr julegave til fetteren min i barneskolealder. Da han åpnet gaven akket og okket han seg og kastet gaven fra seg. Foreldrene forsøkte å irettesette han, men jeg følte dette stakk. Jeg vet om mange barn som ville blitt lykkelige for en slik gave. Snakket med andre familiemedlemmer på forhånd som mente han ville elske den gaven. Jeg hadde vanskelig for å snakke spesielt mye med gutten resten av kvelden, da jeg opplevde han som bortskjemt og utakknemlig og jeg ble ikke minst lei meg. Jeg var selvfølgelig hyggelig og imøtekommende likevel, men det krevde litt anstrengelse. Får håpe jeg klarer å tenke han bare er et barn med spontane reaksjoner og legge det fra meg raskt. Hvordan ville du reagert? Anonymkode: 194f8...770
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #2 Skrevet 24. desember 2023 Er det virkelig så kjedelig på selveste julaften at du må lage trolletråd? Gå å finn deg noe snop og se film. Eller legg deg. Anonymkode: 6bf72...f76 4
Hannah80 Skrevet 24. desember 2023 #3 Skrevet 24. desember 2023 Det er jo regelrett galskap å bruke 5000 (!!!) kroner på en julegave til et søskenbarn. 6 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #4 Skrevet 24. desember 2023 Nok akevitt nå, ts. Anonymkode: bf020...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #5 Skrevet 24. desember 2023 Haha nice try håper ingen svarer seriøst på dette Anonymkode: 65933...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #6 Skrevet 24. desember 2023 For fem tusen kan man kjøpe ps5 eller nintendo switch+ flere spill, og enhver barneskole elev ville vært overlykkelig for de gavene. Så mye Rubox kan man kjøpe for de pengene at enhver barneskoleelev vil være skolens rikeste i Roblox. 🤣 Anonymkode: 6d692...dec
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #7 Skrevet 24. desember 2023 Bytter ut selvfølgelig flere detaljer for å anonymisere og det tror jeg ikke er uvanlig i HI, men gaven kostet noen tusen jo. Den var dyr og situasjonen den samme. Men det er ikke mye motiverende å følge tråden når det første man blir anklaget for er å være et troll. Hvorfor i det hele tatt kommentere da? Dere som har så stort behov for å rope troll? Anonymkode: 194f8...770
Blåttvann Skrevet 24. desember 2023 #8 Skrevet 24. desember 2023 Kan gaven byttes eller returneres? Da hadde jeg sagt at jeg kan ta gaven tilbake hvis han ikke vil ha den. Men 5000 for en gave hadde jeg aldri gjort uansett. Håper du aldri gjør det igjen. ❤️
Snublefot62 Skrevet 24. desember 2023 #9 Skrevet 24. desember 2023 Det er galskap å bruke så mye penger på en gave til en slektning. Spesielt uten å ha avklart med foreldre først og ikke minst avklart ønsker hos mottaker. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå